Moederdag cadeau
zondag 26 april 2020 om 19:16
Ja die zijn cool hè? Haha mijn moeder gaat daar helaas ook niet mee lopen.Intotheunknown schreef: ↑26-04-2020 19:05Ik vind die moederdagsokken van Happy Socks super leuk![]()
Zie mijn moeder ze alleen niet dragen, dus ze krijgt een grote plant voor in de tuin
zondag 26 april 2020 om 19:39
Nope, niet voor mijn moeder.
Ik ben zelf moeder en vier het met mijn kinderen. Lees... mijn kinderen gaan wat maken eerdaags, idee komt van school en ik weet zogenaamd niks.
Zodra dat zelf maken klaar is houdt dat moederdaggedoe gewoon op. Ik ga ook echt actief mijn kinderen vertellen dat ze elke dag welkom zijn en cadeautjes of een lief gebaar elke dag mogen.
Dat ze van mij die rare in leven geroepen dagen gewoon aan hun laars mogen lappen. En ja denk ik ik ook van mijn verjaardagen, kerst en pasen.
Ik ben zelf moeder en vier het met mijn kinderen. Lees... mijn kinderen gaan wat maken eerdaags, idee komt van school en ik weet zogenaamd niks.
Zodra dat zelf maken klaar is houdt dat moederdaggedoe gewoon op. Ik ga ook echt actief mijn kinderen vertellen dat ze elke dag welkom zijn en cadeautjes of een lief gebaar elke dag mogen.
Dat ze van mij die rare in leven geroepen dagen gewoon aan hun laars mogen lappen. En ja denk ik ik ook van mijn verjaardagen, kerst en pasen.
zondag 26 april 2020 om 20:58
Wat een goed idee, dit ga ik ook maar doen. Bollen wol, haaknaalden, bakmix etc.Vlaginvaas schreef: ↑26-04-2020 19:02De mijne krijgt een corona anti verveelpakket...mag elke dag een pakje openen. Ik doe er oa een legpuzzel, gewoon puzzelboek, tijdschrift etc in
woensdag 29 april 2020 om 22:32
Omgeving Zwolle, maar ik zag dat er in Zuid-Holland ook zoiets is.