Vreemd gaan...

28-04-2020 10:37 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik schrijf hier mijn verhaal omdat ik dit gewoon even kwijt wil.
Mijn naam is Carola. Ik heb een langdurige relatie.
Een relatie die veel obstakels heeft gekend. Mijn man heeft regelmatig buiten de deur gesnoept en dat heeft mij aardig wat moeite gekost om dit te accepteren en te vergeven.
Na heel wat therapie sessies besloten wij om het roer om te gooien. We gingen een "open" relatie proberen. Hij zou altijd de nieuwsgierige man blijven die van het vrouwelijk schoon geniet en ik was zelf ook heel nieuwsgierig geworden.
Dus zo geschiedde: Carola ging een dating site op. Zo ontzettend spannend! Ik was op zoek naar iemand waar ik een klik mee had. Na veel afwijzigen was hij er ineens. De man met de klik!
Omdat hij zelf ook een langdurige relatie had (niet open) was het voor mij een soort veilig. Als in geen verplichtingen, niet verliefd worden..
Dat laatste is helaas niet gelukt. We werden na onze ontmoeting smoorverliefd. Deze man had het allemaal. Hij was lief, knap, goedgemanierd, respecvol en hij prees mij de hemel in. En ik deed het zelfde bij hem.
Achteraf natuurlijk super naïef. Beide een lange relatie... natuurlijk is iets nieuws dan leuk en spannend.
En dan komt ineens de realiteit. Zijn vrouw kwam er achter.... zo ontzettend verdrietig voor haar... Zo stom van mij! Ik heb hetzelfde gevoeld en ik weet hoe pijn dat doet. Ik ben zo buiten mijn eigen principe gaan handelen. Echt stom! En hij? Hij heeft uiteraard spijt. De liefde voor zijn vrouw was/is echt! Hij zocht spanning die hij in zijn eigen relatie mistte en kon er niet over praten of hij had het gevoel dat hij er niet over kon praten. Zijn vrouw praat nu niet meer met hem. Misschien terecht. Maar dit verdient hij ook weer niet. Ik gun hem de liefde van zijn vrouw. Soms moet je dit ook ervaren om te weten wat je echt voor elkaar betekent.
Wat ik met hem had was kalverliefde, een volwassen liefde zit veel dieper.

Dit besef ik ook heel erg goed met mijn eigen man. Het is zo belangrijk om voor elkaar te blijven vechten en te communiceren.

Ik hoop echt dat zijn vrouw hem vergeeft. Ik wil helemaal niet goedpraten wat wij gedaan hebben. Maar ik wil wel zeggen dat je soms van fouten kunt leren.

Wat heb ik zelf geleerd? Ik ben toch niet zo van de open relatie en seks met andere mannen. Ik raak alleen maar in de war. Sprookjes bestaan niet. Een echt relatie is geen sprookje. Dat is gewoon hard werken.

Oh ja en het contact met hem is volledig verbroken.
anoniem_397560 wijzigde dit bericht op 28-04-2020 11:30
6.22% gewijzigd
Ik zou er een boeket reeks van maken....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
28-04-2020 10:42
Ik zou er een boeket reeks van maken....
Dit is pas de flaptekst...
Wat een dom gelul.

Ga eens echt en eerlijk kijken naar je eigen leven en naar die zogenaamde liefde in je relatie.
Carolaa schreef:
28-04-2020 10:48

Dat idee had ik al...
Nou succes met je boek dan maar want dit is niet echt.
Wat een zooi maken jullie er van.
Lillybit schreef:
Wat een dom gelul.

Ga eens echt en eerlijk kijken naar je eigen leven en naar die zogenaamde liefde in je relatie.
Wat is precies dom gelul? Ik kijk juist heel eerlijk naar mijn eigen leven en relatie. Dat is toch ook precies wat ik zeg?
Dat maakt zijn vrouw zelf wel uit, of ze die janlul nog de moeite vindt.
Je neukt haar partner die zij haar vertrouwen gaf, hij belazerde haar zonder met de ogen te knipperen en nu besluiten jullie ook nog wat zij moet voelen.
Vreemdgaan is 1 woord
Carolaa schreef:
28-04-2020 10:52
Wat is precies dom gelul? Ik kijk juist heel eerlijk naar mijn eigen leven en relatie. Dat is toch ook precies wat ik zeg?
Je hebt zelfs je eigen naam verkeerd gespeld
Zodra ik hard moet werken voor mn relatie, ben ik weg.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
28-04-2020 10:54
Zodra ik hard moet werken voor mn relatie, ben ik weg.
Vergeet 'vechten' niet. Zooo Clouseau.
Vergeleken mijn laatste relatie was de battle of Winterfell een dagje Efteling
en nu?
heb jij met je man afgesproken, dat jullie geen open-relatie meer hebben? en zit hij braaf thuis??
zeker weten???
lilalinda schreef:
28-04-2020 10:57
en nu?
heb jij met je man afgesproken, dat jullie geen open-relatie meer hebben? en zit hij braaf thuis??
zeker weten???
Natuurlijk het is corona, we zitten allemaal braaf thuis. Hoe kun je het alleen al denken.
Carolaviiiiirus...Waarom blijf je nou zo lang

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... je-refrein
lilalinda schreef:
28-04-2020 10:57
en nu?
zeker weten???
Deze gesprekken zijn nog in volle gang. Wij zijn er nog niet over uit hoe we dit willen aanpakken. Ben allang blij dat wij dit wel open kunnen bespreken.
Ik geloof niet in open relaties ontstaan vanwege het feit dat manlief ‘m niet in zijn broek kon houden. Dan is het geen gelijkwaardige relatie, maar een excuus om het goed te praten.
Succes ermee TO.
Carolaa schreef:
28-04-2020 11:02
Deze gesprekken zijn nog in volle gang. Wij zijn er nog niet over uit hoe we dit willen aanpakken. Ben allang blij dat wij dit wel open kunnen bespreken.

Misschien niet te vaak/lang afspreken met dezelfde man. Na een tijd inruilen voor een andere man zodat je niet verliefd wordt.

Maar ja hier geen ervaring met open relatie dus :blond:
Murrmurr schreef:
28-04-2020 10:55
Vergeet 'vechten' niet. Zooo Clouseau.
En vooral veel drama en hysterisch huilen met echt snot.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Honingbij_ schreef:
28-04-2020 11:07
Ik geloof niet in open relaties ontstaan vanwege het feit dat manlief ‘m niet in zijn broek kon houden. Dan is het geen gelijkwaardige relatie, maar een excuus om het goed te praten.
Succes ermee TO.
Dit.
Je zegt hij was zo respectvol en goed gemanierd, NIET DUS want hij zat niet in een open relatie en als je dan vreemdgaat omdat je de spanning mist ipv van het gesprek aan te gaan om te kijken of je iets kunt veranderen, open relatie wil of relatie wil beeïndigen heb je dus absoluut geen greintje respect voor je vrouw. Jij hoeft ook niet te hopen dat zijn vrouw hem nog een kans geeft, dat is hun zaak. Ik snap ook eigenlijk niet dat je dit gedaan hebt, waren er geen leuke singles of mannen met open relaties om iets mee te doen? JE hebt het zelf als vervelend ervaren dat jouw man buiten de deur "snoept" . Ik ben ook bedrogen en zou nooit bewust (tja want er zijn natuurlijk mannen die liegen in het begin) een ander deze pijn aan willen doen en al zeker niet hun kinderen, jij bent gebleven maar meestal breekt dit het gezin op, daar werk je toch niet willens en wetens aan mee? Hoe gaat het nu verder met je man? Accepteer jij dat hij de relatie voor hem wel open blijft en jij dus alleen voor hem kiest laat maar zeggen?
Honingbij_ schreef:
28-04-2020 11:07
Succes ermee TO.
Volledig mee eens.
Jij hebt je gewoon aangepast aan je vreemdgaande man..
Stom dat je een andere vrouw zoveel verdriet hebt aangedaan.
Bah.
justagirly wijzigde dit bericht op 28-04-2020 11:30
2.32% gewijzigd
Mooi stuk tekst van een vrouw die het verknallen van andermans huwelijk heeft opgezocht.
Carolaa schreef:
L teveel mop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven