Viva zoekt alle pijlers

Vlak voor de bevalling erachter komen dat je zwanger bent

28-04-2020 14:49 17 berichten
Voor een integer interview in VIVA ben ik op zoek naar een vrouw (25-45 jaar) die er tijdens, of enkele weken voor, de bevalling pas achterkwam dat ze zwanger was. Het interview zal telefonisch plaatsvinden en er zal een mooie foto van je gemaakt worden door een fotograaf. Je kunt de tekst ter controle inzien voordat het gepubliceerd wordt.

Heb jij zoiets meegemaakt en wil jij je verhaal vertellen aan de lezeressen van VIVA? Mail naar info@karinbroeren.nl.
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuk voor de hele goegemeente voor paal staan.
Lekker integer ook.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het idee achter deze leeftijdsgroep?
Wat schuift het?
huisduif wijzigde dit bericht op 28-04-2020 15:02
16.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
28-04-2020 15:00
Wat is het idee achter deze leeftijdsgroep?
Geen? Ik denk dat daar de meeste vruchtbare vrouwen in zitten?
Waarom noemen jullie integer er speciaal bij? Doen jullie normaal interviews die niet integer zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam er vlak na de bevalling achter dat ik zwanger was, maar ja, dat zoek je nu niet.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Nachtegaaltje3 schreef:
28-04-2020 15:00
Geen? Ik denk dat daar de meeste vruchtbare vrouwen in zitten?
De meeste wel maar deze zelfde vrouwen waren rond een jaar of 14 waarschijnlijk ook al vruchtbaar. Je kop op iedere leeftijd in het zand steken maar zo lang niet weten dat je gaat bevallen gebeurt denk ik eerder als je 18 bent dan op je 30e.
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
28-04-2020 15:10
De meeste wel maar deze zelfde vrouwen waren rond een jaar of 14 waarschijnlijk ook al vruchtbaar. Je kop op iedere leeftijd in het zand steken maar zo lang niet weten dat je gaat bevallen gebeurt denk ik eerder als je 18 bent dan op je 30e.
Dit is misschien juist een reden dat ze oudere vrouwen zoeken, dan is het nog opmerkelijker
huisduif schreef:
28-04-2020 15:10
De meeste wel maar deze zelfde vrouwen waren rond een jaar of 14 waarschijnlijk ook al vruchtbaar. Je kop op iedere leeftijd in het zand steken maar zo lang niet weten dat je gaat bevallen gebeurt denk ik eerder als je 18 bent dan op je 30e.
Ik ken iemand die het bij haar tweede zwangerschap had... ze ging zonder te weten dat ze zwanger was met hevige buikpijn naar het ziekenhuis en ze kwam terug met haar tweede kind.
SweetFirefly schreef:
28-04-2020 15:09
Ik kwam er vlak na de bevalling achter dat ik zwanger was, maar ja, dat zoek je nu niet.
Zo'n verhaal zou ik nou net wel willen lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo'n kind, 37 jaar geleden ging mijn moeder naar de huisarts omdat ze aan een blinde darm ontsteking dacht , want ineens heel veel buikpijn. Daar hoorde ze dat ze zwanger was, volgende dag ben ik geboren.
huisduif schreef:
28-04-2020 15:00
Wat is het idee achter deze leeftijdsgroep?
Wat schuift het?
Waarschijnlijk om de welbekende verhalen van tieners die hun zwangerschap hebben genegeerd te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
28-04-2020 15:32
Ik ken iemand die het bij haar tweede zwangerschap had... ze ging zonder te weten dat ze zwanger was met hevige buikpijn naar het ziekenhuis en ze kwam terug met haar tweede kind.
Hier iemand bij de derde zwangerschap. Je zou zeggen dat je dan de symptomen onderhand wel herkent, zowel de zwangerschap als de aanloop naar de bevalling. Maar ze kwam er pas in de ambulance achter dat ze zwanger was (41 weken nog wel).
Ik blijf het fascinerend vinden, zo'n verhalen
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
28-04-2020 15:10
De meeste wel maar deze zelfde vrouwen waren rond een jaar of 14 waarschijnlijk ook al vruchtbaar. Je kop op iedere leeftijd in het zand steken maar zo lang niet weten dat je gaat bevallen gebeurt denk ik eerder als je 18 bent dan op je 30e.

Het kom juist voor bij vrouwen boven de 40 met een nieuwe partner. Veel seks, menstruatie wordt anders, maar he ik zit waarschijnlijk in de overgang. Gewichtstoename wordt daar ook aan toegewezen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
28-04-2020 15:00
Wat is het idee achter deze leeftijdsgroep?

Dat is de doelgroep van het blad Viva.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
28-04-2020 16:14
Dat is de doelgroep van het blad Viva.
Oh, dat klinkt idd ook wel heel logisch ja :-D
Alle reacties Link kopieren
Jullie zouden gezien het overgrote deel van de doelgroep op dit forum [de zwangerschapstopics blijven je om de oren vliegen, zelfs in deze tijd] beter eens wat meer aandacht mogen schenken aan goede voorlichting geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven