Centerparcs voucher
woensdag 29 april 2020 om 14:30
Wij hadden een reservering bij Centerparcs voor 24-27 april. Die is begin april door hen gecanceld. Inmiddels heb ik nog (steeds) geen voucher ontvangen. Ik kan geen mailadres van ze vinden, en telefonisch sta ik steeds zo lang in de wacht dat ik maar afhaak.
Hoe ging dat bij jullie? Is het veilig om nog even geduld te hebben, of is er iets mis gegaan?
Hoe ging dat bij jullie? Is het veilig om nog even geduld te hebben, of is er iets mis gegaan?
donderdag 30 april 2020 om 12:47
Aangereikt krijgen? Ik heb betaald voor iets wat niet geleverd wordt. Dat is het risico van de ondernemer en het is een handreiking dat ik akkoord ga met een voucher.dikkerdjedap schreef: ↑30-04-2020 11:29Wacht even.. dit is dus echt een rare gedachten gang hoor. Dat geld hebben ze dan wellicht ontvangen maar volgend jaar krijgen ze dus niks. De opbrengst is dus maar de helft van normaal. Ik krijg inmiddels een sik van huurders/gasten die alles maar normaal vinden en verwachten zonder even na te denken wat het eigenlijk betekent dit gedoe. Voor iedereen vervelend, niet gewild, niet gepland maar ineens moet de gast/huurder alles aangereikt krijgen.....
*boze modus uit*
Hoop dat jullie snel de voucher krijgen![]()
Dat is hier overigens nog onderwerp van discussie. De rekening is grotendeels betaald door een oudere met AOW en een pensioentje. Een van de reisgenoten stuurt mij ook steeds berichten met voorbeeldbrieven om mijn recht te halen (geld en geen voucher).
donderdag 30 april 2020 om 12:51
donderdag 30 april 2020 om 12:52
Oh, dat is irritant. Dan moet je daar weer tijd insteken.Maria002016 schreef: ↑30-04-2020 12:51Wij hadden 2 huisjes geboekt voor circa €550 en €300 en hebben gisteren een voucher ontvangen ter waarde van €192 zonder verdere uitleg. Ik heb direct terug gemaild met de vraag hoe ze op dit bedrag komen maar ben bang dat ik nog wel even moet wachten op antwoord.
donderdag 30 april 2020 om 13:46
Ik heb toevallig wel de wachtrij uitgezeten vanmorgen met dezelfde vraag. Volgens de jongeman aan de telefoon zouden de vouchers binnen 6 weken moeten komen (daar zitten wij nu wel aan qua boeking) maar kan het ook langer duren doordat ze nog niet weten hoe lang de maatregelen duren o.i.d.
Hij zei wel dat je telefonisch al zonder voucher gewoon kunt omboeken als je weet wanneer je wilt gaan.
Hij zei wel dat je telefonisch al zonder voucher gewoon kunt omboeken als je weet wanneer je wilt gaan.
manamana...tutuutududu
donderdag 30 april 2020 om 14:54
Als het huisje door de verhuurder geannuleerd wordt is het een ander verhaal. Als de huisjes gewoon open zijn en je wilt zelf annuleren dan heb je te maken met annulerings voorwaarden. De meeste gasten schijnen dat ineens te vergeten op een of andere manier. Elke situatie is dus anders.MinkeDeWit schreef: ↑30-04-2020 12:47Aangereikt krijgen? Ik heb betaald voor iets wat niet geleverd wordt. Dat is het risico van de ondernemer en het is een handreiking dat ik akkoord ga met een voucher.
Dat is hier overigens nog onderwerp van discussie. De rekening is grotendeels betaald door een oudere met AOW en een pensioentje. Een van de reisgenoten stuurt mij ook steeds berichten met voorbeeldbrieven om mijn recht te halen (geld en geen voucher).