Lastige situatie
donderdag 30 april 2020 om 15:43
Hoi allemaal,
Lees al even mee maar ben nieuw op dit forum. Ik zit namelijk in een situatie waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee aan moet.
Ben onlangs verhuisd voor mijn nieuwe baan, dit was precies wat ik zocht en ik woon nu éindelijk weer bij familie en vrienden in de buurt na een tijd in het buitenland te hebben gewoond voor mijn studie. Alleen... op mijn werk heb ik een collega die veel interesse in me toont. Het is vaak op het flirterige af. Ook appt hij me regelmatig in het weekend. Het is zelfs zo dat hij me onlangs heeft gekust... Ik zag dit totaal niet aankomen en schrok me kapot, dit heb ik ook tegen hem gezegd. Ik raakte ervan in de war, hij heeft een relatie (ik niet) maar merk dat ik ondanks dat steeds meer aan hem denk. Dit voelt natuurlijk niet eerlijk omdat hij een vriendin heeft. Weet ook dat ik hier niks mee moet doen maar wilde het even van me afschrijven of zo.
Bah, voel me ook gewoon lullig tegenover haar.
Lees al even mee maar ben nieuw op dit forum. Ik zit namelijk in een situatie waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee aan moet.
Ben onlangs verhuisd voor mijn nieuwe baan, dit was precies wat ik zocht en ik woon nu éindelijk weer bij familie en vrienden in de buurt na een tijd in het buitenland te hebben gewoond voor mijn studie. Alleen... op mijn werk heb ik een collega die veel interesse in me toont. Het is vaak op het flirterige af. Ook appt hij me regelmatig in het weekend. Het is zelfs zo dat hij me onlangs heeft gekust... Ik zag dit totaal niet aankomen en schrok me kapot, dit heb ik ook tegen hem gezegd. Ik raakte ervan in de war, hij heeft een relatie (ik niet) maar merk dat ik ondanks dat steeds meer aan hem denk. Dit voelt natuurlijk niet eerlijk omdat hij een vriendin heeft. Weet ook dat ik hier niks mee moet doen maar wilde het even van me afschrijven of zo.
Bah, voel me ook gewoon lullig tegenover haar.
donderdag 30 april 2020 om 15:56
Heb jij interesse in een man die met jou aanpapt terwijl hij al een relatie heeft? Ga je die ooit vertrouwen? Verder vind ik het sowieso compleet kansloos dat je zomaar iemand zoent - zeker in deze periode trouwens
Ik zou dus afstand nemen en hem vertellen hetzelfde te doen.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
donderdag 30 april 2020 om 16:05
Hoe kun je kussen niet zien aankomen? Ik kan me daar niks bij voorstellen. Dat je het niet verwacht, snap ik wel. Maar tenzij hij ineens een sprintje naar je trekt en je binnen een seconde op de bek pakt, zijn er toch nog wat stappen voorafgaand aan de zoen? Jullie hebben geen 1.5 meter afstand sowieso, en hij komt daarna helemaal dichterbij.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 30-04-2020 16:11
0.73% gewijzigd
donderdag 30 april 2020 om 16:06
En als hij niet luistert en je durft: geef m een knietje.Bamboo_90 schreef: ↑30-04-2020 15:56Heb jij interesse in een man die met jou aanpapt terwijl hij al een relatie heeft? Ga je die ooit vertrouwen? Verder vind ik het sowieso compleet kansloos dat je zomaar iemand zoent - zeker in deze periode trouwens![]()
donderdag 30 april 2020 om 16:20
Waarom beide?
donderdag 30 april 2020 om 16:23
donderdag 30 april 2020 om 16:26
donderdag 30 april 2020 om 16:26
Stop met neutraal zijn en zeg tegen hem dat je er niet van gediend bent zomaar te worden gekust. En dat hij een lul is omdat hij dit doet terwijl hij een relatie heeft.Limoncelloo schreef: ↑30-04-2020 16:24Nog even een toevoeging: ik zie hierin niet precies wat ik verkeerd heb gedaan. Ik flirt niet terug en ben verder neutraal in mijn contact naar hem. Zeker omdat het in het begin gewoon gezellig was. Zocht er niks achter zeg maar.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
donderdag 30 april 2020 om 16:27
Ze schrijft erover alsof het haar maar allemaal overkomt.
En hij is bezet en hoort niet te zoenen met andere vrouwen. Als hij een open relatie heeft is je werkplek niet de juiste plaats voor dit soort fratsen.
donderdag 30 april 2020 om 16:28
Dus niet meer sociaal meer naar hem doen, blijkbaar begrijpt hij niet dat wat hij doet niet oké is. Bij voorkeur geef aan dat je het zakelijk wilt houden, want hij heeft al een relatie en jij leent je niet voor dit soort zaken. Succes.Limoncelloo schreef: ↑30-04-2020 16:24Nog even een toevoeging: ik zie hierin niet precies wat ik verkeerd heb gedaan. Ik flirt niet terug en ben verder neutraal in mijn contact naar hem. Zeker omdat het in het begin gewoon gezellig was. Zocht er niks achter zeg maar.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 30 april 2020 om 16:29
Limoncelloo schreef: ↑30-04-2020 16:23Inderdaad, de aandacht is vleiend. Wat betreft de kus: het was niet met tong (maakt het niet minder erg) en het kwam wel ineens. Hij pakte mn gezicht vast en trok me naar zich toe toen we in gesprek waren. En klopt, wat betreft de 1,5 meter is het ook niet goed te praten.
Ieewww
donderdag 30 april 2020 om 16:34
Ik zag en zie dat hij fout is maar niet dat zij fout is. In de OP staat dat hij haar kuste, appte etc., niet dat zij terug kuste, appte etc.Abundance-of-Freedom schreef: ↑30-04-2020 16:27Ze schrijft erover alsof het haar maar allemaal overkomt.
En hij is bezet en hoort niet te zoenen met andere vrouwen. Als hij een open relatie heeft is je werkplek niet de juiste plaats voor dit soort fratsen.
donderdag 30 april 2020 om 16:34
Keurig. Ben nu wel benieuwd of dat voldoende is (maar natuurlijk volledig aan jou om een forum vol vreemden in te lichten).Limoncelloo schreef: ↑30-04-2020 16:32Ja het is gewoon raar. Vind het ook echt stom dat ik dan ineens zoveel aan hem denk. Zal wel gewoon de aandacht zijn. Maar goed, ik ga dit inderdaad zo doen zoals jullie zeggen. Zakelijk houden is in dit geval de enige optie.
donderdag 30 april 2020 om 16:37
Maar dan stond je toch al best dicht op elkaar? En dan heb ik het niet over 1.5 meter maar de persoonlijke ruimte waarin iemand zich bevindt.Limoncelloo schreef: ↑30-04-2020 16:23Inderdaad, de aandacht is vleiend. Wat betreft de kus: het was niet met tong (maakt het niet minder erg) en het kwam wel ineens. Hij pakte mn gezicht vast en trok me naar zich toe toen we in gesprek waren. En klopt, wat betreft de 1,5 meter is het ook niet goed te praten.
donderdag 30 april 2020 om 16:41
madamzonderm schreef: ↑30-04-2020 16:34Ik zag en zie dat hij fout is maar niet dat zij fout is. In de OP staat dat hij haar kuste, appte etc., niet dat zij terug kuste, appte etc.
Ja, je hebt gelijk, niet goed gelezen. Ik dacht dat To vollop meeflirte maar waarschijnlijk was ze gewoon vriendelijk en zag ze dit als vriendschappelijk wat natuurlijk gewoon moet kunnen.