Echte houten keukenfronten?
donderdag 30 april 2020 om 19:25
Wij gaan verhuizen en zijn bezig een nieuwe keuken uit te zoeken.
De kastjes hoeven van ons niet heel fancy te zijn, en hebben we bij een lokale keukenboer uitgezocht.
Maar de frontjes wil ik wel graag van echt hout hebben.
We hebben reeds meerdere keukenboeren (de grote namen zegmaar) bezocht maar de frontjes zijn allemaal zo kunstof, voelt zo nep.
Wie heeft tips waar we enkel de frontjes kunnen laten maken? De zaken die we benaderd hebben maken enkel volledige keukens.
Liefst regio Utrecht-Den Bosch, maar verder rijden is geen probleem.
Dank!
De kastjes hoeven van ons niet heel fancy te zijn, en hebben we bij een lokale keukenboer uitgezocht.
Maar de frontjes wil ik wel graag van echt hout hebben.
We hebben reeds meerdere keukenboeren (de grote namen zegmaar) bezocht maar de frontjes zijn allemaal zo kunstof, voelt zo nep.
Wie heeft tips waar we enkel de frontjes kunnen laten maken? De zaken die we benaderd hebben maken enkel volledige keukens.
Liefst regio Utrecht-Den Bosch, maar verder rijden is geen probleem.
Dank!
-
donderdag 30 april 2020 om 19:33
Dank, gaan we naar kijken!
We hadden eigenlijk Superkeukens in gedachten.
Wel kl*te nu dat heel NL voor nutteloze dingen naar de ikea gaat, wij vermijden hem voorlopig nog even, werken beiden in de zorg.
-
donderdag 30 april 2020 om 19:37
Eh, aanstaande ouders die een babykamer willen kopen? Mensen die net als jij een huis hebben gekocht en dat willen inrichten? Tuinliefhebbers die tuinmeubels nodig hebben omdat de oude kapot zijn.
Allemaal 'nutteloos'?
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
donderdag 30 april 2020 om 19:45
Hou toch op, echt niet al die honderden mensen hebben NU dat allemaal nodig.SweetFirefly schreef: ↑30-04-2020 19:37Eh, aanstaande ouders die een babykamer willen kopen? Mensen die net als jij een huis hebben gekocht en dat willen inrichten? Tuinliefhebbers die tuinmeubels nodig hebben omdat de oude kapot zijn.
Allemaal 'nutteloos'?
Het overgrote deel komt voor een plant of schuursponzen. Normaliter ook.
Ik ga er verder niet op reageren, ik wil niet dat zelfs dit topic in het zoveelste corona topic verandert.
-
donderdag 30 april 2020 om 19:46
SweetFirefly schreef: ↑30-04-2020 19:37Eh, aanstaande ouders die een babykamer willen kopen? Mensen die net als jij een huis hebben gekocht en dat willen inrichten? Tuinliefhebbers die tuinmeubels nodig hebben omdat de oude kapot zijn.
Allemaal 'nutteloos'?
Er zijn een aantal interviews geweest waarin mensen zeiden ‘dat er niks anders te doen was, dus dan maar naar de Ikea’. Het lijkt me sterk dat alle bezoekers echt een Heel Dringende Reden hadden om heen te gaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 30 april 2020 om 20:16
als je bij een goede keukenbouwer/timmerbedrijf koopt dan heb je geen kromtrekken.
Heb hier een volledig massief eiken keuken, ding gaat nooit weer af.
Ook blad is gelakt eiken, enige wat je moet doen is ééns in de paar jaar beetje lakken omdat lak wel iets slijt.
je mag me een pb sturen als je adres wilt hebben
Ook blad is gelakt eiken, enige wat je moet doen is ééns in de paar jaar beetje lakken omdat lak wel iets slijt.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
vrijdag 1 mei 2020 om 09:01
Ik hoor het graag waar dit was!Lopervanhiernaardaar schreef: ↑30-04-2020 20:16als je bij een goede keukenbouwer/timmerbedrijf koopt dan heb je geen kromtrekken.
-
zaterdag 2 mei 2020 om 14:44
Wij hebben sinds een jaar of drie een nieuwe keuken. Kastjes van Ikea. Frontjes van Houtmerk in Breda. De frontjes hebben een voor- en achterzijde van eiken. Bij ons zwart gebeitst met matte lak afgelakt - maar ze hebben tig kleuren en afwerkingen waar je uit kunt kiezen. In het midden zit een ander soort hout - inderdaad om te voorkomen dat het kromtrekt. We hebben ook op maat een extra kast laten maken.
Onze keuken is prachtig geworden. Staat ook als voorbeeld op hun website.
Ze leveren kwalitatief heel goed werk. Maar je moet wel duidelijk met ze communiceren - dat ging niet altijd van een leien dakje. Maar bij ons is het - met wat geduld - uiteindelijk allemaal goedgekomen.
Onze keuken is prachtig geworden. Staat ook als voorbeeld op hun website.
Ze leveren kwalitatief heel goed werk. Maar je moet wel duidelijk met ze communiceren - dat ging niet altijd van een leien dakje. Maar bij ons is het - met wat geduld - uiteindelijk allemaal goedgekomen.