Met rust laten
zaterdag 2 mei 2020 om 20:38
Dag!
Het is nu al 2 weken uit. Tussendoor hebben we nog contact gehad. We hebben een ruzie gehad waarna hij het woedend heeft uitgemaakt en zei dat ik hem heb gekwetst.
Hij zei dat het niet goed zou komen en dat hij heel boos op mij is.
Nu heb ik hem dus als laatst een sms gestuurd. En hij stuurde terug dat ik hem even met rust moet laten.
Wat betekend in dit geval even met rust laten. Ik snap die EVEN niet..
Ik weet niet of ik de hoop moet opgeven of dat hij gewoon tijd nodig heeft om bij te draaien..
Het is nu al 2 weken uit. Tussendoor hebben we nog contact gehad. We hebben een ruzie gehad waarna hij het woedend heeft uitgemaakt en zei dat ik hem heb gekwetst.
Hij zei dat het niet goed zou komen en dat hij heel boos op mij is.
Nu heb ik hem dus als laatst een sms gestuurd. En hij stuurde terug dat ik hem even met rust moet laten.
Wat betekend in dit geval even met rust laten. Ik snap die EVEN niet..
Ik weet niet of ik de hoop moet opgeven of dat hij gewoon tijd nodig heeft om bij te draaien..
zaterdag 2 mei 2020 om 20:47
Hij zegt dat hij heel boos is en dat het niet meer goedkomt en dat je hem met rust moet laten.
Welke van de woordjes begrijp je niet? De meeste mannen zijn zo duidelijk dat er zelfs geen splinter ruimte voor interpretatie is. Deze dus ook.
Uithuilen en doorgaan. En hem met rust laten als in niet bellen, niet appen niet niet niet niet. Niets met hem, naar hem.
Welke van de woordjes begrijp je niet? De meeste mannen zijn zo duidelijk dat er zelfs geen splinter ruimte voor interpretatie is. Deze dus ook.
Uithuilen en doorgaan. En hem met rust laten als in niet bellen, niet appen niet niet niet niet. Niets met hem, naar hem.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 2 mei 2020 om 20:47
We weten niet wat zij geflikt heeft helindaatje1900 schreef: ↑02-05-2020 20:43Waarom wil je een relatie met iemand die niet normaal over zijn emoties kan praten?
zaterdag 2 mei 2020 om 20:50
Kan het niet zo zijn dat hij dat zegt omdat hij super boos en gekwetst is?Oudblond schreef: ↑02-05-2020 20:47Hij zegt dat hij heel boos is en dat het niet meer goedkomt en dat je hem met rust moet laten.
zaterdag 2 mei 2020 om 20:51
van het concert des levens krijgt niemand een program
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 02-05-2020 20:51
9.38% gewijzigd
zaterdag 2 mei 2020 om 20:52
Waarom is ie boos op je? Dat bepaalt namelijk wel een beetje de situatie...
Heb je hem een klotestreek geleverd dan laat je hem een paar weken met rust in de hoop dat ie contact met je opneemt...
Is het allemaal niet zo erg en stelt hij zich aan, dan dump je zn ass door zelf te zeggen dat je geen contact meer wil want zo ga je niet met iemand om na een klein incident.
Heb je hem een klotestreek geleverd dan laat je hem een paar weken met rust in de hoop dat ie contact met je opneemt...
Is het allemaal niet zo erg en stelt hij zich aan, dan dump je zn ass door zelf te zeggen dat je geen contact meer wil want zo ga je niet met iemand om na een klein incident.
zaterdag 2 mei 2020 om 20:53
Het betekent exact wat hij zegt. Het KAN dat hij nog met je wil praten, de zekerheid is er niet, maar NU niet.
Eén advies: stuur hem geen bericht meer. Als jij nu zijn wens negeert, dan zeg je eigenlijk tegen hem dat je zijn behoefte niet respecteert.
helena_z wijzigde dit bericht op 02-05-2020 20:54
1.18% gewijzigd
leeg
zaterdag 2 mei 2020 om 20:54
Hier heb ik wat aan bedankt voor je reactie
zaterdag 2 mei 2020 om 20:55
Hij verwacht waarschijnlijk dat je nu even niets doet en hem ruimte geeft. Maar je hebt zelf ook nog beslissingsrecht hierin. Als jij vindt dat dit te veel tijd of energie van je vraagt, mag je gerust verder gaan met je leven en het hoofdstuk afsluiten.
leeg
zaterdag 2 mei 2020 om 20:57
Kan kan, zou kunnen, misschien....
Blijft dat hij door jou met rust gelaten wil worden. Hij heeft het uitgemaakt en wil met rust gelaten worden. Dan laat je hem en ga je door met je leven. Uithuilen en jezelf weer op de rit zetten.
Mocht, ik zeg mocht!! hij na tig tijd contact opnemen dan zou hij wat mij betreft kunnen wieberen. Iemand die deze uitspraken doet om zichzelf er vervolgens niet aan te houden maar wel wil dat de ander op hem zit te wachten, daar zit jij niet op te wachten. Dan zit je de helft van je leven op het strafbankje jezelf af te vragen wat je gedaan hebt, hoe erg dat is en hoe lang je straf moet zitten. Doei.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 2 mei 2020 om 20:58
Het leek mij dat ze ruzie kregen, zij iets verkeerds zei, hij gekwetst was, hij boos werd, hij het uitmaakt, hij zegt dat het nooit meer goed komt maar dat ze hem even met rust moet laten en zij toen hoop kreeg over het woordje even…
zaterdag 2 mei 2020 om 21:00
Ja zo grappig vind ik het niet. Ik weet niet of jij ooit liefdes verdriet hebt gehad. Maar het doet dus behoorlijk pijnlindaatje1900 schreef: ↑02-05-2020 20:58Het leek mij dat ze ruzie kregen, zij iets verkeerds zei, hij gekwetst was, hij boos werd, hij het uitmaakt, hij zegt dat het nooit meer goed komt maar dat ze hem even met rust moet laten en zij toen hoop kreeg over het woordje even…![]()
zaterdag 2 mei 2020 om 21:22
HEM MET RUST LATEN. En dat "even" bepaalt hij. Kan 1 week zijn, 2 weken, een maand of een half jaar. Aan jou de keus of je op hem wilt wachten.
ik geef mn bek ook maar een douw