Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Das boffen IBI, geniet ervan!
quote:Artemis schreef op 23 april 2009 @ 22:57:

[...]

Nu je het zegt, gaat er idd een belletje bij me rinkelen dat je vriend een tijdje in het buitenland zit. Maar dan nog kan ik me voorstellen dat de boodschap niet bij iedereen goed zou aankomen... Als dit jullie afspraak is, en jullie voelen je er allebei goed bij: mooi!

Ook wel een schrik dat je ineens hoort dat je "flirt" gebonden is. Goed dat je al niet meer terug smst! Het zal wel moeilijk zijn, maar je wil je denk ik niet storten in een relatie met een gebonden man...

Nee, zeker niet, komt alleen maar narigheid van. Hoop alleen dat het niet zo'n vent is who-does-not-take-no-for-an-answer.....

Trek in ieder geval morgen niets luchtigs aan en zeker geen rok....

Voor nu weltrusten....... jullie horen morgen wel hoe het gegaan is.
Lekker genieten Ikbenik, wat een verwennerij voor jou!

C_estelle, goede beslissing (als ik me er ook even mee mag bemoeien )

Trusten dames!
Dan ga jij er zo'n vent van maken C_estelle! Nee is nee en daar moet hij respect voor hebben. Succes.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Succes, C_estelle! Laat je niet gek maken, en doe zeker geen dingen waar je niet achter staat.

Slaap lekker, ik ga ook zo eens mijn bedje opzoeken..

Trusten dames!
Lola, bedankt voor je mailtje, heb hem net doorgestuurd naar Schravelvot en ook mijn bestandje van de computer erbij gedaan, hoop dat ze er wat mee kan (en er nog zin in heeft ) Ik heb net mijn teennagels laten pimpen door mijn vriendin, aangezien ik met wat mooier weer altijd met open schoenen loop. Zij doet French Manicure op teennagels, vandaar!

De operatie van manNetje is nogal heftig, hij heeft 2 jaar geleden zijn rug gebroken. Dinsdag gaan de pennen en schroeven er weer uit omdat de wervels nu goed aan elkaar gegroeid zijn en hij een schroef heeft die bijna door zijn huid steekt. Dat levert zoveel (extra) pijn op dat ze besloten hebben het te doen (normaliter blijft alles er gewoon in zitten). Aangezien hij heel veel operaties achter de rug heeft de laatste 2 jaar (niet alleen zijn rug) ziet hij er erg tegenop. En ik ook! Gaat vast allemaal goedkomen, daar vertrouw ik gewoon op.

C_Estelle: ik heb ook zoiets aan de hand gehad, alleen was ik vrijgezel. Hij bleek later met het halve (vrouwelijke) personeel zo om te gaan, en is uiteindelijk ontslagen i.v.m. ongewenste intimiteiten. Zo gebonden als wat, maar ondertussen.... Bij mij is het afgekapt omdat ik manNetje tegenkwam en ik doorkreeg dat ik niet de 'enige' was. Er is overigens tussen ons verder niets gebeurd (gelukkig). Sterkte in ieder geval!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ikbenik, veel plezier dit weekend.

C_Estelle, niet aan beginnen. Als hij je echt de moeite waard vindt komt hij wel terug als hij geen relatie meer heeft. Ik zou me trouwens vooral niet anders kleden om hem.

Netje, dat klinkt heftig die operaties, snap helemaal dat je man er tegenop ziet. Beterschap.
Cum non tum age
Netje, voor jou: (in het klein ziet hij er beter uit )

Wauw, Schravel! Hartstikke bedankt! Hij ziet er in het groot ook hartstikke leuk uit! Nu ff uitvogelen hoe ik hem als avatar geplakt krijg, komt goed!
Het is gelukt, dus nogmaals dank! Nu is alleen mijn motto weer verdwenen.... Die er dus weer ff bijplakken en dan ga ik ook lekker mijn bedje in. Fijne dag in ieder geval morgen, Schravel!
Cool Netje! Truste allemaal.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Het is gelukt Netje, leuk!

Welterusten
Netje, dat klinkt nogal heftig. Succes en veel sterkte voor de operatie voor zowel je man als jezelf...
IBI: als ik je niet meer spreek lees, Heel veel plezier met je onverwachte weekendje weg! Leuk hoor, zo lekker onverwacht! Ik ben lekker het weekend alleen (met een vriend met ADHD is dat best wel eens lekker, sorry!) dus ga zaterdag shoppen met m'n schoonzus. Heb ik ook veel zin in!
Netje, hij is leuk geworden!

Tja, vergroten is ongeveer het enigste wat mij lukt met plaatjes!
Heftig Netje, weer een nieuwe operatie.

Ik ben even een poosje eruit geweest en nu kom ik terug, zie ik dat we 3 topics en een rel verder zijn!!!

Er zijn volgens mij nog 2 mensen die een pakket van me krijgen,

ik ga straks via de mail even uitzoeken wie wat waar.

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen, ik trek het blijlezen gewoon niet meer hoor dus ik begin gewoon met een frisse start, is dat goed?!
[bgcolor=#B500AF]Zoete, ik las dat je moeite hebt met het genieten van de portomonnee omdat er geen ruil is geweest?!

Niet druk om maken! ik kom vast ooit iets leuks bij jou tegen en zo niet dan heb ik je hem met alle liefde gegeven.

(ik vond het wel heel lief trouwens)

Dan heeft er nog iemand een leuk puzzeltje en een chocoreep naar mij en zoontje gestuurd maar ik weet niet zeker wie het was (tallulah?!) HEEL ERG BEDANKT!
Tuurlijk is dat goed, Parel! Leuk dat je er weer bent! Hoe is het?

Jeetje, Netje, dat is ook een verhaal van je man... Sterkte met de operatie voor jullie beiden!

Hier alles goed maar wel heel druk met van alles en nog wat.

We zitten thuis constant in de rotzooi door al het verfwerk wat moeten verrichten en het is veeeeeeeel....

Met een kleine thuis doe je dus niet erg veel op 1 dag dus moet alles in etappes.

Máár....komt goed :-)

Plaatsen jullie hier trouwens ook wel eens foto's van ruilwaar of echt alleen op het ruiltopic?
In principe alleen op het ruiltopic, maar zo af en toe zie je hier ook wel een plaatje voorbij komen, volgens mij.
Ok, ik moet onze schommelstoel kwijt voordat parelman hem bij het grof vuil aanlevert, ik heb een foto op het andere topic gezet maar hier komt ie ook nog even;

Heel veel sterkte Netje!!

Welcome back Parel, vind die schommelstoel helemaal te gek, als ik er toch eens de ruimte voor had he..
Hoi meiden, fijne dag vandaag. Geniet van de zon.
anoniem_26533 wijzigde dit bericht op 25-04-2009 09:57
Reden: al antwoord van Vlinder in het andere topic
% gewijzigd
Hey dames, iedereen van het lekkere weer genoten?

Schravelvot, ik heb dus helemaal de blits gemaakt met jouw t-shirts; ik kreeg allemaal complimentjes!

C_estelle, ik vroeg me af hoe het met jou is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven