Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 3 mei 2020 om 20:32

zondag 3 mei 2020 om 20:33
Ik denk ook niet dat ik er de ergste dingen mee misZijdehoentje schreef: ↑03-05-2020 20:32Apart, maar ja, dat is wel meer hier op het forum (qua bugs)![]()

zondag 3 mei 2020 om 20:36
Geen idee of je de Actueel-pijler bedoelt, maar als ik hier de berichten zo lees is het maar goed dat ik die pijler heb laten blokkeren (bepaalde onderwerpen werken bij mij als een rode lap op een stier, dus die pijler blokkeren is voor mij en anderen beter

In this mad house we must all survive

zondag 3 mei 2020 om 20:55
Nee daar bedoel ik niet speciaal wat dan ook mee. Actueel kom ik zelden tot nooit, ben niet graag op de hoogte van het laatste nieuws. Ik let ook niet op Aktieve topics hoor. Dus dan zie je dat allemaal niet zo snel.
Op Entertainment lees bijvoorbeeld alleen Barbie en EOTB, de rest van de BN-ers interesseren me niet
Op Entertainment lees bijvoorbeeld alleen Barbie en EOTB, de rest van de BN-ers interesseren me niet

zondag 3 mei 2020 om 21:21
Ah, helder. Geeft niks toch?
Ik lees ook niet alles van de pijlers die ik nog wel kan lezen. Maar sommige pijlers heb ik bewust laten blokkeren, ik hoef bepaalde zaken niet te lezen en zo. Ik hou ook niet zo bij op welke pijler ik wel / niet kom (qua lezen / reageren).
Ik lees ook niet alles van de pijlers die ik nog wel kan lezen. Maar sommige pijlers heb ik bewust laten blokkeren, ik hoef bepaalde zaken niet te lezen en zo. Ik hou ook niet zo bij op welke pijler ik wel / niet kom (qua lezen / reageren).
In this mad house we must all survive

zondag 3 mei 2020 om 21:29
Het heeft ook niets te maken met geblokkeerde pijlers. Dan zou ik de aanhalingstekens nergens moeten zien staan, want ik heb nog nooit een pijler laten blokkeren. En ik zie ze wel.
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 03-05-2020 21:51
0.52% gewijzigd

maandag 4 mei 2020 om 01:10
maandag 4 mei 2020 om 08:46

maandag 4 mei 2020 om 12:06
Ja, er is corona, ja dat is balen.
Maar ik krijg echt braakneigingen van al die zoetsappige, sentimentele "samen staan we sterk, we zijn er voor elkaar, juist nu" meuk die jan en alleman me stuurt. Facebook, whatsapp enz.
Bah bah.
Ik zal eens in het donkere humor topic kijken of daar een gepast antwoord in staat.
Maar ik krijg echt braakneigingen van al die zoetsappige, sentimentele "samen staan we sterk, we zijn er voor elkaar, juist nu" meuk die jan en alleman me stuurt. Facebook, whatsapp enz.
Bah bah.
Ik zal eens in het donkere humor topic kijken of daar een gepast antwoord in staat.

maandag 4 mei 2020 om 12:13
Ik heb gewoon zelfs niets te doen. Oud papier wegbrengen zou ik onder moeten kunnen scharen.
Om nu de fles prosecco van gisteren vast leeg te drinken is ook zo gek. Moet natuurlijk wel.

maandag 4 mei 2020 om 12:15
Prosecco bij de lunch, moet kunnen.
Ik ben bezig met een cursus seo, over vindbaarheid van websites bij googel. Dat is saai. Daar heb ik nu geen zin in.

maandag 4 mei 2020 om 12:28
Ik heb zo een training voor een methode voor mijn werk. Hoefde natuurlijk niet in de vakantie, maar toch maar ingeschreven voor vanmiddag. In ieder geval weer een. uurtje wat te doenMaud*de*Braose schreef: ↑04-05-2020 12:15Prosecco bij de lunch, moet kunnen.
Ik ben bezig met een cursus seo, over vindbaarheid van websites bij googel. Dat is saai. Daar heb ik nu geen zin in.

maandag 4 mei 2020 om 12:35
Goed zo!
Ik ga straks maar even naar buiten met mijn camera denk ik. Ff uitwaaien.