Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Niq schreef:
03-05-2020 20:29
Ik denk dat het ook zo is gebleven op pijlers die ik heb laten deblokkeren. Dus ik zal eens vragen of de TD daar naar kan kijken.
Apart, maar ja, dat is wel meer hier op het forum (qua bugs) ;-)
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
03-05-2020 20:32
Apart, maar ja, dat is wel meer hier op het forum (qua bugs) ;-)
Ik denk ook niet dat ik er de ergste dingen mee mis ;)
Niq schreef:
03-05-2020 20:33
Ik denk ook niet dat ik er de ergste dingen mee mis ;)
Geen idee of je de Actueel-pijler bedoelt, maar als ik hier de berichten zo lees is het maar goed dat ik die pijler heb laten blokkeren (bepaalde onderwerpen werken bij mij als een rode lap op een stier, dus die pijler blokkeren is voor mij en anderen beter :$ )
Nee daar bedoel ik niet speciaal wat dan ook mee. Actueel kom ik zelden tot nooit, ben niet graag op de hoogte van het laatste nieuws. Ik let ook niet op Aktieve topics hoor. Dus dan zie je dat allemaal niet zo snel.
Op Entertainment lees bijvoorbeeld alleen Barbie en EOTB, de rest van de BN-ers interesseren me niet ;)
Ah, helder. Geeft niks toch?

Ik lees ook niet alles van de pijlers die ik nog wel kan lezen. Maar sommige pijlers heb ik bewust laten blokkeren, ik hoef bepaalde zaken niet te lezen en zo. Ik hou ook niet zo bij op welke pijler ik wel / niet kom (qua lezen / reageren).
Niq schreef:
03-05-2020 20:29
Ik denk dat het ook zo is gebleven op pijlers die ik heb laten deblokkeren. Dus ik zal eens vragen of de TD daar naar kan kijken.
Het heeft ook niets te maken met geblokkeerde pijlers. Dan zou ik de aanhalingstekens nergens moeten zien staan, want ik heb nog nooit een pijler laten blokkeren. En ik zie ze wel.
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 03-05-2020 21:51
0.52% gewijzigd
Nog raarder dus.
Waar is Star eigenlijk gebleven? Misschien heb ik iets gemist? Of is mijn geheugen een zeef geworden?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Oh, ik heb weer vanalles gemist volgens mij.
doornroosje9 schreef:
03-05-2020 19:07
Je
Bent
Niet
De
Enige
Ik
Ben
In
Goed
Gezelschap
Alixane schreef:
03-05-2020 22:32
Waar is Star eigenlijk gebleven? Misschien heb ik iets gemist? Of is mijn geheugen een zeef geworden?
Star is geïmplodeerd tot een zwart gat, zoals dat gaat met sterren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
04-05-2020 08:46
Star is geïmplodeerd tot een zwart gat, zoals dat gaat met sterren.

Nietus!
Star3 schreef:
04-05-2020 09:22
Nietus!
O_O
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Huh?
Star3 schreef:
Nietus!

Ah. Beter zo!
Star!!!! Je bent jezelf weer! Welkom terug.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star3 schreef:
Nietus!
:'(

Ik verveel me de pestpokke.
Ja, er is corona, ja dat is balen.
Maar ik krijg echt braakneigingen van al die zoetsappige, sentimentele "samen staan we sterk, we zijn er voor elkaar, juist nu" meuk die jan en alleman me stuurt. Facebook, whatsapp enz.
Bah bah.

Ik zal eens in het donkere humor topic kijken of daar een gepast antwoord in staat. :mrgreen:
Nemain• schreef:
04-05-2020 12:05
:'(

Ik verveel me de pestpokke.
Ik ook.
Terwijl ik zat te doen heb.
Maud*de*Braose schreef:
04-05-2020 12:07
Ik ook.
Terwijl ik zat te doen heb.
Ik heb gewoon zelfs niets te doen. Oud papier wegbrengen zou ik onder moeten kunnen scharen.
Om nu de fles prosecco van gisteren vast leeg te drinken is ook zo gek. Moet natuurlijk wel.
Nemain• schreef:
04-05-2020 12:13
Ik heb gewoon zelfs niets te doen. Oud papier wegbrengen zou ik onder moeten kunnen scharen.
Om nu de fles prosecco van gisteren vast leeg te drinken is ook zo gek. Moet natuurlijk wel.
Prosecco bij de lunch, moet kunnen.

Ik ben bezig met een cursus seo, over vindbaarheid van websites bij googel. Dat is saai. Daar heb ik nu geen zin in.
:HA: Niq

Had ik je op een idee gebracht?
Maud*de*Braose schreef:
04-05-2020 12:15
Prosecco bij de lunch, moet kunnen.

Ik ben bezig met een cursus seo, over vindbaarheid van websites bij googel. Dat is saai. Daar heb ik nu geen zin in.
Ik heb zo een training voor een methode voor mijn werk. Hoefde natuurlijk niet in de vakantie, maar toch maar ingeschreven voor vanmiddag. In ieder geval weer een. uurtje wat te doen :proud:
Nemain• schreef:
04-05-2020 12:28
Ik heb zo een training voor een methode voor mijn werk. Hoefde natuurlijk niet in de vakantie, maar toch maar ingeschreven voor vanmiddag. In ieder geval weer een. uurtje wat te doen :proud:
Goed zo!
Ik ga straks maar even naar buiten met mijn camera denk ik. Ff uitwaaien.
Goed idee!
Het is hier te druk om buiten te zijn. Helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven