Doorgeefvraag, the sequel
woensdag 18 maart 2009 om 20:46
vrijdag 24 april 2009 om 11:00
@Roland: nee. Je bent pas een slet als je je laat nemen terwijl je de persoon in kwestie niet serieus neemt. Maar dan nog, wat maakt het uit.
@Cabrio: bij mijn geliefde in bed, hij ligt nu thuis te slapen.
Ook altijd zo´n moeite een nieuwe vraag te bedenken of gaat het je altijd makkelijk af?
@Cabrio: bij mijn geliefde in bed, hij ligt nu thuis te slapen.
Ook altijd zo´n moeite een nieuwe vraag te bedenken of gaat het je altijd makkelijk af?
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
vrijdag 24 april 2009 om 11:13
quote:Graaggedaan schreef op 24 april 2009 @ 11:02:
Even een wat off-topic vraag want ik heb geloof ik iets gemist: woont Roland niet in Nederland? En waar dan wel?
Goh, was me er niet van bewust dat ik overkwam als een elders ingezetene, maar Zuid Frankrijk kan het mij wel doen
En rosé hebben ze daar genoeg, komt mooi uit!
Ik ben even ongeinspireerd: iemand nog een goeie vraag dan misschien?
Even een wat off-topic vraag want ik heb geloof ik iets gemist: woont Roland niet in Nederland? En waar dan wel?
Goh, was me er niet van bewust dat ik overkwam als een elders ingezetene, maar Zuid Frankrijk kan het mij wel doen

En rosé hebben ze daar genoeg, komt mooi uit!
Ik ben even ongeinspireerd: iemand nog een goeie vraag dan misschien?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 24 april 2009 om 11:23
Ik heb wel een antwoord: nee! (antwoord op vraag Roland)
Dus dan nu een slechte vraag: kan iemand even boos op mij worden? Heb de halve nacht liggen vrijen en heb een enorm slaapgebrek en zit hier maar wat op het forum te ouwehoeren terwijl ik zou moeten slapen.
Dus dan nu een slechte vraag: kan iemand even boos op mij worden? Heb de halve nacht liggen vrijen en heb een enorm slaapgebrek en zit hier maar wat op het forum te ouwehoeren terwijl ik zou moeten slapen.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)