Jacuzzi - is dat wat?
woensdag 6 mei 2020 om 18:25
woensdag 6 mei 2020 om 18:31
Hij komt dan buiten, plek genoeg, dat is geen probleem. Max. 5 personen, in de praktijk 2 personen. Heeft iemand hier zo’n ding? Is het wat? Maak je er gebruik van?
Het lijkt me heerlijk, maar vraag me af of het de moeite waard is. Ook qua onderhoud. Is dat ingewikkeld? Alle tips welkom, positief maar ook negatief.
Het lijkt me heerlijk, maar vraag me af of het de moeite waard is. Ook qua onderhoud. Is dat ingewikkeld? Alle tips welkom, positief maar ook negatief.
woensdag 6 mei 2020 om 18:35
Heel leuk, als je iemand zo gek krijgt om dat ding schoon te houden. Of als je zeker weet dat je iedere week er twee keer in gaat liggen weken. Anders niet doen is mijn advies (of zo’n opblaasbaar geval dat je hooguit vier weken laat opstaan). Het kost veel energie, maakt kabaal en is een pokkenwerk qua onderhoud. Hier is ‘ie de deur uit.
woensdag 6 mei 2020 om 18:45
Ik heb er zelfs twee (badkamer en bij het zwembad).
Mijn tip is om in ieder geval kwaliteit te kopen. En bij inbouw te zorgen dat het zodanig kan dat de monteur erbij kan, want na verloop van tijd moet er eens wat vervangen worden en dat is duur genoeg zonder dat er gehakt moet worden in de tegels.
En schoonmaken! Beste is geïntegreerd schoonmaaksysteem, waar je schoonmaakmiddel in kwijt kan zodat het simpel genoeg is dat je het ook echt 6 keer per jaar gaat doen.
Verder heerlijk hoor. Lekker samen erin, bubbels en aardbeien erbij. Doen.
Mijn tip is om in ieder geval kwaliteit te kopen. En bij inbouw te zorgen dat het zodanig kan dat de monteur erbij kan, want na verloop van tijd moet er eens wat vervangen worden en dat is duur genoeg zonder dat er gehakt moet worden in de tegels.
En schoonmaken! Beste is geïntegreerd schoonmaaksysteem, waar je schoonmaakmiddel in kwijt kan zodat het simpel genoeg is dat je het ook echt 6 keer per jaar gaat doen.
Verder heerlijk hoor. Lekker samen erin, bubbels en aardbeien erbij. Doen.
woensdag 6 mei 2020 om 19:00
Precies hierom hebben wij gekozen voor een hottub. Leuk als jij het gezellig hebt in zo'n ding maar je buren zitten in de herrie.
woensdag 6 mei 2020 om 19:00
woensdag 6 mei 2020 om 19:07
Ik vond het niets en we hebben 'm na 5 jaar eruit gegooid en een klein ligbad gekocht (badkamer).
Heerlijk! Niet meer ontzettend lang wachten totdat het ding volgelopen was, niet kopje onder gaan omdat je voeten geen wand raken omdat het ding te groot is, geen gebrom meer, niet meer zo'n groot geval schoonmaken...
Heerlijk! Niet meer ontzettend lang wachten totdat het ding volgelopen was, niet kopje onder gaan omdat je voeten geen wand raken omdat het ding te groot is, geen gebrom meer, niet meer zo'n groot geval schoonmaken...
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 6 mei 2020 om 19:15
Wij hebben een tijd een jacuzzi gehad in de achtertuin (buiten t zicht van buren).
Het is heeeeerlijk, vooral de eerste periode, daarna is het "gewoon"
Wil je de (stroom)kosten eruit halen, dan "moet" je echt minimaal 1x per week gaan "bubbelen"... dat redden wij niet, naast dat t veel schoonmaakwerk is.
Voor al dat geld/werk gaan we voortaan gewoon n paar keer per jaar naar de sauna (als dat ooit nog kan ivm corona)
Het is heeeeerlijk, vooral de eerste periode, daarna is het "gewoon"
Wil je de (stroom)kosten eruit halen, dan "moet" je echt minimaal 1x per week gaan "bubbelen"... dat redden wij niet, naast dat t veel schoonmaakwerk is.
Voor al dat geld/werk gaan we voortaan gewoon n paar keer per jaar naar de sauna (als dat ooit nog kan ivm corona)
woensdag 6 mei 2020 om 19:59
donderdag 7 mei 2020 om 14:27
Wij hebben er eentje in de badkamer.
Ziet er fantastisch uit, maar we gebruiken het ding zelden. Het duurt eeuwen voor het bad vol is, koelt ook snel terug af en het maakt een tering herrie.
Je kan ook geen zeep of shampoo gebruiken als je gaat bubbelen want dan zit je al gauw in een enorme berg schuim.
Er zitten leeslampjes op, maar lezen is relaxter in de zetel.
Ik zou investeren in een sauna abonnement
Ziet er fantastisch uit, maar we gebruiken het ding zelden. Het duurt eeuwen voor het bad vol is, koelt ook snel terug af en het maakt een tering herrie.
Je kan ook geen zeep of shampoo gebruiken als je gaat bubbelen want dan zit je al gauw in een enorme berg schuim.
Er zitten leeslampjes op, maar lezen is relaxter in de zetel.
Ik zou investeren in een sauna abonnement