zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Oh Lily, dat klinkt idd niet leuk... Ik hoop dat je gauw zekerheid hebt.

En jij ook natuurlijk nero, had je vorige keer ook zo'n lange cyclus of niet?

Ik heb net een weekendje weg geboekt! Alleja, een dagje weg, zondag vertrekken en maandag terug komen (moet altijd zaterdag werken dusja). In de Flair zitten hotelbons deze week en heb een keer geboekt in Luxemburg. Het zal ons wel deugd doen. 24mei zijn we weg
Aaahhh Lily wat enorm rot voor je!!

Die onzekerheid is echt heel vervelend!!

Nou meissie ik duim voor je dat het meevalt....
Hey Anoniempje zal je nog even willen neer zetten dat ik 27-05 naar vlk ga.

Ja het duurt nog wel erg lang maar ja wachten wordt hopelijk beloond!

Stefanie ga lekker genieten van het weekendje weg is ook heel belangrijk.
@Soeze: dat is natuurlijk ook zo. Maar het voelt gewoon niet zo, vind het moeilijk uit te leggen. Laat ik zo zeggen: als ik zwanger zou zijn deze maand, zou ik héél verbaasd (en blij!!!) zijn! Bij welke dag van je cyclus heb jij een test gedaan?

@Stefanie: mijn vorige cyclus duurde 35 dagen en dit is nog maar mijn tweede cyclus sinds ik met de pil gestopt ben. Dus het zegt nog helemaal niks.

Maak me nu alleen een beetje zorgen dat ik uberhaupt wel ongesteld word. Ik las vd week op dit forum een berichtje van iemand die de eerste keer wel netjes ongesteld werd na het stoppen met de pil, maar de tweede keer helemaal niet meer.... Maargoed, het is afwachten! :-)
JAAAAA, ik heb een POSITIEVE TEST in handen!!!!!

Na 2 jaar is het eindelijk weer zo ver. We zijn zwanger!!!

Dank je wel jullie steun. Het heeft allemaal geholpen!!!

Nu maar hopen dat het 9 maanden blijft zitten en dat ik over een tijdje een hartje zie....Het is nog zo onwerkelijk.

Fijn weekend allemaal!!!

Liefs,

Gorgi
Gorgi, wat fijn voor jullie!! Van harte gefeliciteerd Eindelijk! Hoe voel je je??

Behalve uitzinnig van vreugde dan....
Gorgi, ben echt super blij voor julle !!!! SUPER NIEUWS !!!!!!!!

Je hebt uiteindelijk vroeger getest dan verwacht zeker ?

In ieder geval, een héééééél goed weekend (maar dat kan niet meer stuk nu zeker ) en hou je goed !!
Ik heb ook zonet naar mijn huisarts gebeld voor de resultaten.

Ik ben niet zwanger maar heb een infectie op mijn witte bloedcellen ????? Hij heeft een voorschriftje klaarliggen dus maandag maar erom gaan..

Dus helaas geen kerstkindjes voor mij ! op naar ronde 4 dan maar ! Ben wel blij dat ik nu zekerheid heb ! Het is nu zo niet, ok..niks aan te doen. Nu wachten op mijn menstruatie en volgende maand eens zien met ovulatie testen misschien?

goed weekend iedereen !!
JEUJ GORGI PROFICIAT!!! Super zeg! Ik ben echt blij en ik duim dat het allemaal goed gaat!

Lily, wat spijtig zeg *knuf* Volgende keer beter!
GORGI!!! GEFELICITEERD!!! Eindelijk! In gun het je zo, en ik ben zo ontzettend blij voor je! Geniet er lekker van, het is je van harte gegund.

En lily, wat rot zeg... Ontzettend balen, maar je weet wel wat er aan de hand is.

Stef, ik ken het! Ik ben ook zo gaan aftellen, vanaf de 4 strips. En nu ben ik er al bijna. Soms leek het eeuwen te duren, maar eigenlijk is het ook zo snel gegaan. Nog precies 1 week voor mij! Nog even en dan zeg jij dat ook...
Karan, ja ik hoop het :D Dat ik ook kan zeggen, nog een week
gorgi gefeliciteerd super meid ben blij voor jullie... geniet ervan !!

lill, das een goeie ik moet ook bloed prikken en de dokter bellen hahaha
gefeliciteerd gorgi, ik ben heel blij voor je :D

eindelijk
@anoniempje

Wat een geweldig nieuws zeg! Ik kijk er ook al naar uit. Waarschijnlijk voel je je nu pas echt heel erg zwanger en ga je nu toch iets minder onzeker zijn.

Ben heel blij voor je!

@lillith

Is dat ook een zwangerschapskwaaltje? Mijn onderbenen zijn echt een ramp. KURKDROOG!!!

Wat een neveneffecten toch hé...

@lily

Wat jammer voor je. hoop dat het niets erg is dat van die witte bloedcellen

@stefanie

leuk voor je, doen wij ook altijd met de flairbon. Maar euh... niet stiekem je pil vergeten he meid!

@gorgi!

Wat een geweldig nieuws!!!!!! Super super proficiat!!!

Jullie zeggen allemaal dat je zo moe bent. ik heb nog nooit zoveel energie gehad dan de voorbije dagen! Misschien omdat ik gelukkig rondloop :-)

Ik heb het gisteren aan mijn ouders en broer verteld.

Ze konden het echt niet geloven :-)

Vooral mijn papa zijn reactie was te gek. Normaal is het een hele koele afstandelijke man. Ik heb in mijn hele leven nooit een omhelzing gehad van hem. Vond dat niet erg hoor, hij is super. Maar gisteren was hij er echt van gedaan en kreeg ik ineens een knuffel en zag ik tranen in zijn ogen. Wist niet waar ik het had :-)

Vandaag dan aan de pa en broer van vriend gezegd. Vooral de broer zag het al helemaal zitten

Morgen aan één van de twee beste vriendinnen al zeggen, en zondag aan de andere vriendin. Wat spannend. Nu lijkt het pas echt. Zo vreemd, en zoooo leuk :-)
Eva: nee ik vergeet ze niet
Gorgi PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!

Liliy balen zeg.....maar je weet wel waar je aan toe bent....sterkte als het maar niks ernstigs is....

Ano hahaha ook zo'n held?

Eva oh wat speciaal dat je vader dan zo reageerde!!!

Ja het zou kunnen ik had het bij de 3e ook maar toen pas op het laatst.

Heb er nu een vaseline zalf opgesmeerd...die had mijn jongste voor haar huid gekregen en het lijkt te helpen...maar ik juich nog niet te hard.

Nata hoe is het met je?

Karan...spannend...the countdown is begonnen..

Fijn weekend allemaal!!
Dag Anoniempje: even een kleine aanpassing in het schema. Ik ben een paar weken geleden 34 geworden. Wil jij dat aub aanpassen in het schema? Dank je wel.

Hebben de zwangeren onder ons ook net als ik van die ochtendskrampen?

Liefs,

Gorgi
quote:Gorgi schreef op 24 april 2009 @ 18:21:

JAAAAA, ik heb een POSITIEVE TEST in handen!!!!!

Na 2 jaar is het eindelijk weer zo ver. We zijn zwanger!!!

Dank je wel jullie steun. Het heeft allemaal geholpen!!!

Nu maar hopen dat het 9 maanden blijft zitten en dat ik over een tijdje een hartje zie....Het is nog zo onwerkelijk.

Fijn weekend allemaal!!!

Liefs,

Gorgi

Gefeliciteerd Gorgi!!! Wat heerlijk! Als iemand zijn geduld nu wel lang genoeg op de proef gesteld was, was dat die van jullie wel.

Het moet ook een ramp zijn geweest, om al die dames hier, zo makkelijk zwanger te zien worden. Maar nu is het echt jou beurt!

Ik duim dat alles goed blijft gaan en dat het een prachtig kado met de kerst mag gaan worden.

XXX
@Lily: Jammer, maar je bent in ieder geval van de onzekerheid af. Fijn dat de dokter het voor het weekend nog wist. Nu een kuurtje AB? Hopen dat je mens. snel doorkomt, dat je door kan voor de volgende ronde.

Ik heb weer enorme rugklachten en kan sinds donderdag alweer niet meer werken. Twee daagjes de post bezorgen en dan 2 dagen niets kunnen. Niet lopen, niet zitten, niet liggen. Woensdagnacht heb ik de hele nacht zo'n pijn gehad, echt om te huilen. Donderdag me ziek gemeld en daarna meteen de afspraak gemaakt voor een rontgenfoto. Ik kan dinsdag terecht, gelukkig maar want dat is volgens de menstruatiekalender nog net voor mijn ovulatie. Weet ik tenminste zeker dat ik nog niet zwanger ben. Verwacht echter door de korte tijd tussen de foto en de ovulatie, dat de kans dat ik dan zwanger word wel heel klein zal zijn. maar goed ik ging toch voor een maart baby

Ik hoop dat de dokter dan snel de uitslag van de foto heeft, zodat ik weet wat er aan de hand is. Postbezorgen is relatief zwaar werk, maar daar zou ik toch niet zo van in de kreukels mogen raken. Bovendien hou ik al bij alles rekening met mijn rug kwa bewegingen. Een beetje rugpijn zou te verwachten zijn, maar deze pijnen zijn niet een beetje. Alles van mijn nek tot mijn enkels doet dan pijn. Ik hoop maar dat ze iets vinden, dan weet ik tenminste wat ik eraan kan doen.

Ik ben wel meteen fanatiek op zoek naar een andere baan, want voor 12 uur per week, een minimaal salaris, mijn rug verzieken......
@joy4britt

Ik heb 6 x-ray foto's gehad zo'n 4 dagen voor de eisprong. En het heeft ons niet tegengehouden

Dus niet te veel zorgen maken wat die foto's betreft !
Ik heb vandaag voor het eerst in lange tijd (euh... 6 maanden, voor ons errug lang!) een goede vriendin van me weer gezien. En dan zitten we bij te praten en dan ligt het op mijn lippen om zo enthousiast te gaan vertellen dat wij bijna voor kindjes willen gaan. Maarja... Dat kan dan weer niet... Of eigenlijk: dat wil ik nog even voor ons tweetjes houden.

Moeilijk zeg, geheimpjes bewaren!
Hoi Gorgi!

Het is je zo gegund! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij geen ochtendkramp zoals jij hebt.

Lily: wat balen en apart dat je ook een keer positief getest hebt. Vreemd en vervelend!

Nata: hoe is het met jou??Ik zie bij jou nog 06-04 staan als NOD?

Anoniempje : wil je bij mij de leeftijd mij 29 veranderen en vlk op 06-06?

Ik ben zo moe....:-( gisteren late dienst,nu weer vroege. is eigenlijk niet te doen!!

Hoop dat het snel 16.00uur is!

Fijne zondag!
Gorgi >> van harte gefeliciteerd. Wat een opluchting dat dat zware traject toch niet voor niets is! Ik hoop dat het kindje het zich gezellig maakt en lekker een maandje of negen (inmiddels 8?) blijft zitten.

Ik heb eindelijk een positieve test in mijn handen gehad. Weliswaar een ovulatietest, maar toch. Vorige maand getemperatuurd, maar de temperatuurverhoging was niet die halve graad, maar eerder twee tiende graad. Was ook wel een gedoe, dus deze maand eens gekeken met ovulatietesten. Volgens menstruatiekalender had ik afgelopen donderdag eisprong. Vanaf dinsdag getest, maar steeds een negatieve test. Vandaag de zesde test gedaan, en eindelijk dus positief. Goed te weten dat ik inderdaad een eisprong heb - ik begon er al langzaam rekening mee te houden dat dat niet goed verliep.
Seksen maar JWvB! Fijn dat die test eindelijk positief is!

Wij zijn vandaag druk bezig geweest om de zolder op te ruimen. Ik wil zo graag verder klussen aan ons huis... Zeker omdat we straks gaan proberen om kindjes te krijgen, dan wil ik gewoon echt dat het huis is afgeklust. We hoeven 'alleen' nog maar een vensterbank in de slaapkamer, zolder opruimen, vensterbank schilderen in de woonkamer, en dan de trap naar boven + de hele overloop boven. Valt best mee toch...

Maarja, aangezien mijn vriend geen zin meer heeft in klussen... Moet ik het zelf maar gaan doen... Afgelopen week knallende ruzie over gehad...

Pfff... En nu blijkt dat mijn vriend m'n schoonouders heeft gevraagd om op koninginnedag te komen klussen. Lekker dan! Als ik ergens géén zin in heb........
Karan ik heb hetzelfde probleem, wij moeten nog onze slaapkamers afwerken, de woonkamer en dan op termijn de zolder inrichten en mijn vriend heeft ook geen zin om er aan te beginnen. Ik hoop volgend weekend iets te kunnen doen, want nu blijft het allemaal liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven