Viva la mama
donderdag 23 april 2009 om 12:43
Lieve, jemig zeg. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat heftig, wat kut, wat klote. Staat de diagnose al vast dat het nooit beter zal worden dan hoe Tijl nu is? Ik ben dan zo'n muts die er in "gelooft" dat artsen het mis hebben en dat het alleen om zijn voetje gaat net zoals bij jou. Jeminee, wat heftig voor jullie... lieve Tijl ineens van gezond kindje naar zorgen kindje. Lieverd voel je niet schuldig (zo makkelijk gezegd) je wist niet beter. Verder weet ik het even niet meer zo goed, ben ook even een beetje van slag. Vind het super rot voor jullie.
Heel erg veel sterkte en heel veel knuffels van mij.
Diamond, succes straks!!!
Verder niet gelezen maar een knuffel voor iedereen!!!
Heel erg veel sterkte en heel veel knuffels van mij.
Diamond, succes straks!!!
Verder niet gelezen maar een knuffel voor iedereen!!!
donderdag 23 april 2009 om 13:24
Gisteren een heerlijke dag gehad. Vriendje was lief en heeft veel te veel aandacht gehad. ook natuurlijk door wat er dit weekend gebeurd is. En nu is het drama. De hele dag krijsen. Heel erg moe zijn, maar zodra hij in bed ligt nog meer krijsen.
Wat doen jullie in zo'n geval? Eruit halen en troosten, of laten huilen?
Wat doen jullie in zo'n geval? Eruit halen en troosten, of laten huilen?
donderdag 23 april 2009 om 14:26
Eles, ik doe 2 of 3 keer 5 minuten proberen (dus na 5 minuten troosten en dan weer weg) en als het dan niet over is, neem ik hem bij me in bed en mag hij bij me wegkruipen. Tot nu toe wordt daar geen misbruik van gemaakt, af en toe heeft hij gewoon zo'n 'off-day' en zeker als daar duidelijk een reden voor is, geen ik hem maar gewoon de geborgenheid waar hij kennelijk behoefte aan heeft. Sterkte ermee
donderdag 23 april 2009 om 14:41
Jee Lieve, wat erg!
Ik dacht nog toen ik je naam zag staan, leuk: Lieve heeft even weer gereageerd, maar je bericht is vreselijk!
Ga je naar de arts voor een relatief onschuldig iets en dan krijg je dit te horen! Staat je wereld even stil.....
Ik ben er helemaal stil van, vind het heel erg voor jullie.
Natuurlijk hoop ik ook dat het allemaal meevalt en dat hij niet spastisch zal worden en 'gewoon' zal praten, maar misschien alleen iets anders loopt. Maar ja, dat weet je dus niet he?
Potverdorie zeg, wat een kutbericht.
Snap dat je hem het liefst de hele dag bij je wil hebben nu en knuffelen. En dat je je schuldig voelt over je gemopper snap ik ook, maar dat is Tijl heus al lang weer vergeten.
Je kon dit toch niet weten?
Heel veel sterkte om dit nieuws een plekje te geven.
(en dan ook nog op onze nieuwtjes en zeurberichtjes reageren....je doet je forumnaam eer aan, je bent echt een lieve vrouw en mama!)
Ik dacht nog toen ik je naam zag staan, leuk: Lieve heeft even weer gereageerd, maar je bericht is vreselijk!
Ga je naar de arts voor een relatief onschuldig iets en dan krijg je dit te horen! Staat je wereld even stil.....
Ik ben er helemaal stil van, vind het heel erg voor jullie.
Natuurlijk hoop ik ook dat het allemaal meevalt en dat hij niet spastisch zal worden en 'gewoon' zal praten, maar misschien alleen iets anders loopt. Maar ja, dat weet je dus niet he?
Potverdorie zeg, wat een kutbericht.
Snap dat je hem het liefst de hele dag bij je wil hebben nu en knuffelen. En dat je je schuldig voelt over je gemopper snap ik ook, maar dat is Tijl heus al lang weer vergeten.
Je kon dit toch niet weten?
Heel veel sterkte om dit nieuws een plekje te geven.
(en dan ook nog op onze nieuwtjes en zeurberichtjes reageren....je doet je forumnaam eer aan, je bent echt een lieve vrouw en mama!)
donderdag 23 april 2009 om 14:51
Eles, gek is dat, moet ik alweer diep voor graven hoe ik dat ook alweer deed. Mup sliep in die periode nog ingebakerd, dus dat was al wat anders, maar toen ik bij 5 maanden ging afbouwen moest ze ook weer veel huilen en volgens mij liet ik haar ca 5 min huilen, hielp dat niet dan ging ik haar troosten. Maar ik liet haar wel in haar eigen bedje liggen tijdens het troosten. Alleen als ze vreselijk overstuur was tilde ik haar even op, maar ik ging niet met haar haar kamertje uit. Dan weer in bed en opnieuw proberen. De 2e ronde viel ze dan wel in slaap. Dat echte urenlange krijsen hebben we alleen gehad toen ze nog echt heel erg klein was.
Ik heb net een fotograaf over de vloer gehad, er moesten foto's gemaakt worden voor op de website van het werk. Ik houd daar dus helemaal niet van, ben benieuwd of er uberhaupt 1 leuke bij zit. Ze is ruim een half uur bezig geweest. Ben bang dat vooral de achtergrond er leuk op staat (moest 80 keer de kaarsen, fruitschaal en bloemen verzetten). Het moest een huiselijke uitstraling hebben. Ze probeerde ook nog de hond e'n/of 1 van de katten erbij op te krijgen. Die werkten ook al zo fantastisch mee.
Verder hebben we een nieuwe watermeter en heb ik de hele administratie van 2008 klaargemaakt voor de accountant. Moet het alleen nog naar het postkantoor brengen.
Nu ga ik nog ramen wassen en m'n kast opruimen.
Best een productieve dag zo zonder kind. Die is lekker op het kdv.
Ik heb net een fotograaf over de vloer gehad, er moesten foto's gemaakt worden voor op de website van het werk. Ik houd daar dus helemaal niet van, ben benieuwd of er uberhaupt 1 leuke bij zit. Ze is ruim een half uur bezig geweest. Ben bang dat vooral de achtergrond er leuk op staat (moest 80 keer de kaarsen, fruitschaal en bloemen verzetten). Het moest een huiselijke uitstraling hebben. Ze probeerde ook nog de hond e'n/of 1 van de katten erbij op te krijgen. Die werkten ook al zo fantastisch mee.
Verder hebben we een nieuwe watermeter en heb ik de hele administratie van 2008 klaargemaakt voor de accountant. Moet het alleen nog naar het postkantoor brengen.
Nu ga ik nog ramen wassen en m'n kast opruimen.
Best een productieve dag zo zonder kind. Die is lekker op het kdv.
donderdag 23 april 2009 om 17:07
donderdag 23 april 2009 om 20:19
Vanmiddag met Felix naar het ziekenhuis geweest. We hebben alles aangegeven zoals het spugen, moeilijk poepen ookal is het erg dun etc etc. De Cb-arts zou overleggen met de kinderarts. Toen we thuis waren werden we teruggebeld. Maandag moet Felix opgenomen worden voor een 24 uurs PHmetrie. Hij krijgt dan een neussonde met een metertje. Ze gaan dan meten of het reflux is. Zo willen ze gaan uitsluiten of hij toch reflus heeft of dat de pepti niet voldoende is. Dus binnen 2 weken ben ik toch weer op de kinderafdeling.... Nu zelfs op de "vleugel" waar hij na zijn geboorte 2 weken heeft gelegen. Hopelijk komt er iets uit. Heb het nu echt wel gehad met die opnames van mijn kinderen. In 3 maanden tijd 3 opnames... Blegh!
Diamond hoe was de terugplaatsing? Ging het door?
Diamond hoe was de terugplaatsing? Ging het door?
donderdag 23 april 2009 om 20:26
Jezus Lieve, ik schrik me rot van je berichtje!
Laten we allemaal hopen dat de uitslag van de MRI minder erg is dan verwacht. De kinderarts heeft een sterk vermoeden, maar het is dus nog niet zeker....
Onwijs veel sterkte meid!
Ook sterktevoor H5, je had ook al een naar bericht over dat baby'tje van vrienden, en Eles' mama en vriendje van de trap gevallen. Bàh allemaal!
Laten we allemaal hopen dat de uitslag van de MRI minder erg is dan verwacht. De kinderarts heeft een sterk vermoeden, maar het is dus nog niet zeker....
Onwijs veel sterkte meid!
Ook sterktevoor H5, je had ook al een naar bericht over dat baby'tje van vrienden, en Eles' mama en vriendje van de trap gevallen. Bàh allemaal!
donderdag 23 april 2009 om 20:50
Lieve, jemig wat een naar bericht. Ik ben er even stil van. Ik hoop dat het vermoeden van de kinderarts fout is. Heel veel sterkte meid. Knuffel je ventje maar lekker en voel je ajb niet te veel schuldig, je kon het echt niet weten.
H5, wat een naar bericht van dat kindje van die kennissen. Ik hoop dat de hartkwaal toch operabel blijkt te zijn. Wat fijn dat je die vriend zo tot steun kan zijn en dat hij er zo veel aan heeft.
Eles, wat zul je geschrokken zijn zeg. lijkt me echt heel naar om te zien. Wat heerlijk dat het allemaal mee blijkt te vallen, maar wat zal er veel door je heen zijn gegaan.
Bieb, weer een opname bij jullie dus, jemig zeg. Ik hoop dat je daarna dan wel meer duidelijkheid hebt en het eindelijk beter gaat met het spugen van Felix. Wel sneu om je ventje elke keer zo te zien. Ik hoop dat dit de laatste ziekenhuisopname is voor Felix en Nova.
Roos, gefeliciteerd met je nieuwe huis. Lekker he zo`n dagje zonder kind? Ik hoop dat er een leuke foto tussen zit.
Rebels, fijn dat je je zo goed voelt. Je straalt idd op de foto`s. Morgen alweer 32 weken zie ik, wat gaat het hard. Morgen over 5 weken mag je alweer thuis bevallen.
ADL, wat naar van die onrust bij jullie op het werk. ik hoop dat het voor jullie allebei meevalt. Wanneer willen jullie nu eigenlijk voor een tweede kindje gaan?
Ellen wat jammer van het tandje van Tim. Kan me voorstellen dat je er erg van baalt. Gelukkig heeft hij verder niets. En ergens staat het ook wel weer straatschoffiestoer toch? (Ok, schrale troost, ik weet het).
Parel, fijn dat alles zo goed gaat bij jullie. Gaan jullie nu na de zomer voor een tweede?
Diamond, wat spannend allemaal. Hoe is het gegaan vanmiddag? Ik hoop voor je dat het meteen raak is.
Bloem, hoe is het bij jou? Slaapt je meisje al wat beter?
Jannes hoe is het met jou? En met Daan?
Regina, hoe is het op je werk? En hoe gaat het met het opzetten van alles? Hoe is het met Elise en Gijs?
AnAn, ben je alweer een beetje beter? Balen dat je nu zo vatbaar bent voor buikvirussen etc.
Krissie en Marielle alles goed?
Zitah, wat lief dat je even Lieve een hart onder de riem kwam steken. ik hoop dat met jou ook alles goed is. Een dikke knuffel vanaf hier.
Ik weet niet meer precies wat er allemaal geschreven is, sorry.
Hier gaat alles goed. Ben even lekker druk met school (op de hyves kun je meer lezen). Eigenlijk staat m`n update op de hyves. Heb even wat minder tijd om hier te komen.
Met Inge gaat alles goed. Ze is nu wel meer aan het peuterpuberen, dus ik moet weer even de teugels wat aantrekken. Maar het is nog allemaal goed te doen hoor. Ik vind het echt ontzettend leuk allemaal. Ze is zo gezellig (meestal). En ze is nu in een mamafase, ook wel even leuk. Alleen heeft ze een paar nachten minder geslapen. Vannacht ging het gelukkig weer goed, ik hoop dat ze er weer doorheen is. Het zal wel een sprongetje zijn geweest, want ze wordt weer ineens wijzer (en bijdehanter). Ik kan ook zo om haar lachen. Ze heeft nu twee nieuwe bekers. Een prinsessenbeker en een Winny the Pooh beker. Die heeft ze zelf uitgezocht. Als ze die Winny the Pooh beker heeft vertelt ze echt hele verhalen, zo schattig. "Knorretje, kom eens. Je mag niet duwen knorretje. Knorretje, je moet hier slapen. Je moet nu slapen knorretje. Ah, lieve knorretje, knuffel." (Ik heb het vermoeden dat ze zo ook haar dag een beetje verwerkt. Dit was iig na een dag waarbij ze niet wilde slapen op het kdv). Ook begint ze nu te tellen. Ze haalde de kipjes (speelgoed) uit het hok: " 1, 1, 1, 1." Toen ik vroeg hoeveel kippen ze dan had begon ze te tellen: "1, 2, 3, 4." Toen dacht ze even na en zei: "Vier". Het is echt zo gezellig met haar nu. Ik geloof dat het hier ook wel weer een beetje begint te kriebelen hoor (beetje erg).
H5, wat een naar bericht van dat kindje van die kennissen. Ik hoop dat de hartkwaal toch operabel blijkt te zijn. Wat fijn dat je die vriend zo tot steun kan zijn en dat hij er zo veel aan heeft.
Eles, wat zul je geschrokken zijn zeg. lijkt me echt heel naar om te zien. Wat heerlijk dat het allemaal mee blijkt te vallen, maar wat zal er veel door je heen zijn gegaan.
Bieb, weer een opname bij jullie dus, jemig zeg. Ik hoop dat je daarna dan wel meer duidelijkheid hebt en het eindelijk beter gaat met het spugen van Felix. Wel sneu om je ventje elke keer zo te zien. Ik hoop dat dit de laatste ziekenhuisopname is voor Felix en Nova.
Roos, gefeliciteerd met je nieuwe huis. Lekker he zo`n dagje zonder kind? Ik hoop dat er een leuke foto tussen zit.
Rebels, fijn dat je je zo goed voelt. Je straalt idd op de foto`s. Morgen alweer 32 weken zie ik, wat gaat het hard. Morgen over 5 weken mag je alweer thuis bevallen.
ADL, wat naar van die onrust bij jullie op het werk. ik hoop dat het voor jullie allebei meevalt. Wanneer willen jullie nu eigenlijk voor een tweede kindje gaan?
Ellen wat jammer van het tandje van Tim. Kan me voorstellen dat je er erg van baalt. Gelukkig heeft hij verder niets. En ergens staat het ook wel weer straatschoffiestoer toch? (Ok, schrale troost, ik weet het).
Parel, fijn dat alles zo goed gaat bij jullie. Gaan jullie nu na de zomer voor een tweede?
Diamond, wat spannend allemaal. Hoe is het gegaan vanmiddag? Ik hoop voor je dat het meteen raak is.
Bloem, hoe is het bij jou? Slaapt je meisje al wat beter?
Jannes hoe is het met jou? En met Daan?
Regina, hoe is het op je werk? En hoe gaat het met het opzetten van alles? Hoe is het met Elise en Gijs?
AnAn, ben je alweer een beetje beter? Balen dat je nu zo vatbaar bent voor buikvirussen etc.
Krissie en Marielle alles goed?
Zitah, wat lief dat je even Lieve een hart onder de riem kwam steken. ik hoop dat met jou ook alles goed is. Een dikke knuffel vanaf hier.
Ik weet niet meer precies wat er allemaal geschreven is, sorry.
Hier gaat alles goed. Ben even lekker druk met school (op de hyves kun je meer lezen). Eigenlijk staat m`n update op de hyves. Heb even wat minder tijd om hier te komen.
Met Inge gaat alles goed. Ze is nu wel meer aan het peuterpuberen, dus ik moet weer even de teugels wat aantrekken. Maar het is nog allemaal goed te doen hoor. Ik vind het echt ontzettend leuk allemaal. Ze is zo gezellig (meestal). En ze is nu in een mamafase, ook wel even leuk. Alleen heeft ze een paar nachten minder geslapen. Vannacht ging het gelukkig weer goed, ik hoop dat ze er weer doorheen is. Het zal wel een sprongetje zijn geweest, want ze wordt weer ineens wijzer (en bijdehanter). Ik kan ook zo om haar lachen. Ze heeft nu twee nieuwe bekers. Een prinsessenbeker en een Winny the Pooh beker. Die heeft ze zelf uitgezocht. Als ze die Winny the Pooh beker heeft vertelt ze echt hele verhalen, zo schattig. "Knorretje, kom eens. Je mag niet duwen knorretje. Knorretje, je moet hier slapen. Je moet nu slapen knorretje. Ah, lieve knorretje, knuffel." (Ik heb het vermoeden dat ze zo ook haar dag een beetje verwerkt. Dit was iig na een dag waarbij ze niet wilde slapen op het kdv). Ook begint ze nu te tellen. Ze haalde de kipjes (speelgoed) uit het hok: " 1, 1, 1, 1." Toen ik vroeg hoeveel kippen ze dan had begon ze te tellen: "1, 2, 3, 4." Toen dacht ze even na en zei: "Vier". Het is echt zo gezellig met haar nu. Ik geloof dat het hier ook wel weer een beetje begint te kriebelen hoor (beetje erg).
donderdag 23 april 2009 om 21:38
Lieve lieve lieve lieve Ine,
Schrik me rot van je berichtje hier.
Dit is toch iets wat je amper kan bevatten?
Wat een schok! zeker als je dit echt zo ineens op je dak
komt vallen....
Dat er 'iets' was vermoedde je dus wel maar dit is iets waar
niemand aan wil denken.
Stuur je echt de allerdikste knuffel vanaf hier!
Jouw lieve kleine tijl......ik hoop zo vreselijk dat ze het mis hebben!
Schrik me rot van je berichtje hier.
Dit is toch iets wat je amper kan bevatten?
Wat een schok! zeker als je dit echt zo ineens op je dak
komt vallen....
Dat er 'iets' was vermoedde je dus wel maar dit is iets waar
niemand aan wil denken.
Stuur je echt de allerdikste knuffel vanaf hier!
Jouw lieve kleine tijl......ik hoop zo vreselijk dat ze het mis hebben!
donderdag 23 april 2009 om 21:46
Bieb, bij jullie is het verhaal met felix dus nog niet afgelopen.
Weer een opnamen! hopelijk komt er nu wel iets uit dat jullie verder kan helpen.
Diamond, hoe is het bij jullie gegaan? terugplaatsing gehad?
MH, succes met werken morgen! (dat is morgen toch?!)
Jessie, wat leuk dat het bij jou nu ook wel weer begint te kriebelen voor nog een kindje!
In principe zouden we dit najaar/winter voor een 2e willen gaan
maar als ik heel eerlijk ben vind ik het wel een beetje eng nu de knoop is doorgehakt.
Dat heeft ongetwijfeld alles te maken met onze slechte start en de dodelijke vermoeidheid die ik heb gehad.
Geen twijfel het feit dat we een 2e willen maar ik vraag me af of ik mezelf niet nog wat meer tijd en rust wil gunnen.
Maar daar komen we vanzelf achter als het deze winter is.
Voelt het nog niet helemaal zeker dan wachten we absoluut nog!
Ik ben nog jong
Weer een opnamen! hopelijk komt er nu wel iets uit dat jullie verder kan helpen.
Diamond, hoe is het bij jullie gegaan? terugplaatsing gehad?
MH, succes met werken morgen! (dat is morgen toch?!)
Jessie, wat leuk dat het bij jou nu ook wel weer begint te kriebelen voor nog een kindje!
In principe zouden we dit najaar/winter voor een 2e willen gaan
maar als ik heel eerlijk ben vind ik het wel een beetje eng nu de knoop is doorgehakt.
Dat heeft ongetwijfeld alles te maken met onze slechte start en de dodelijke vermoeidheid die ik heb gehad.
Geen twijfel het feit dat we een 2e willen maar ik vraag me af of ik mezelf niet nog wat meer tijd en rust wil gunnen.
Maar daar komen we vanzelf achter als het deze winter is.
Voelt het nog niet helemaal zeker dan wachten we absoluut nog!
Ik ben nog jong
donderdag 23 april 2009 om 22:18
hey meiden,
Vanmiddag om 15.00 moesten we in het ziekenhuis zijn,en gelukkig is gelijk het eerste rietje goed ontdooit,en we hebben 2 embryo's teruggeplaatst gekregen,beide van goede kwaliteit
Testdatum is 14 mei en moet urine naar het ziekenhuis brengen
Vind het gewoon ruk om hier nu even te schrijven na het rot nieuws van Ine,een hele dikke knuffel voor jou meis
Vanmiddag om 15.00 moesten we in het ziekenhuis zijn,en gelukkig is gelijk het eerste rietje goed ontdooit,en we hebben 2 embryo's teruggeplaatst gekregen,beide van goede kwaliteit
Testdatum is 14 mei en moet urine naar het ziekenhuis brengen
Vind het gewoon ruk om hier nu even te schrijven na het rot nieuws van Ine,een hele dikke knuffel voor jou meis
vrijdag 24 april 2009 om 13:29
Diamond, wat spannend!
Jessie, toevallig dat je het vraagt...we hebben nog 1 condoom, dan is alles op. Dit weekend ga ik manlief dus even bespringen, haha en dan gaan we er vanaf volgende week echt voor. Helaas heb ik nog steeds geen cyclus, maar Florian begint al wat meer te eten dus alle kans dat m'n cyclus binnenkort op gang gaat komen (hoop hoop).
Jessie, toevallig dat je het vraagt...we hebben nog 1 condoom, dan is alles op. Dit weekend ga ik manlief dus even bespringen, haha en dan gaan we er vanaf volgende week echt voor. Helaas heb ik nog steeds geen cyclus, maar Florian begint al wat meer te eten dus alle kans dat m'n cyclus binnenkort op gang gaat komen (hoop hoop).
vrijdag 24 april 2009 om 18:19
Ik heb vandaag echt even een BLEGHdag! Vannacht slecht geslapen(nova nachtmerrie, Felix buikpijn) en ik baal zo erg van al die ziekenhuisopnames en bezoekjes. Is natuurlijk voor onze eigen bestwil, maar ik wil gewoon even geen zorgen aan mijn hoofd! Ben zo blij dat ik ouderschapsverlof opneem en dus niet over 3,5 week moet beginnen met werken. Maar op zo'n BLEGHdag gaat alles mis. Mijn haar zit niet, mijn broek zit niet lekker, ben mijn "sprankle" even kwijt, bij de apotheek hadden ze niet wat ik nodig had, bij de schoenwinkel was mijn maat er niet van de schoenen die ik wil, laat melkpoeder vallen, de hond laat hele vieze scheten de hele dag etc etc....
Nou ja, zal wel weer goed komen. Morgen naar de kapper en dan zijn mijn schoenen er wel in mijn maat.
Genoeg gezwetst:
Diamond: wat spannend zeg. Er is dus ook kans op een tweeling. Ik ga heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen.
ADL: ook al spannend zeg dat jullie er dus bijna voor gaan. Bespring ze!
MH: hoe was je eerste werkdag? En is het vanochtend allemaal gelukt met een kabouter en smurf op tijd klaar hebben?
Parel, het duurt nog wel even voordat het winter is (gelukkig maar) en dan kijk je er misschien wel heel anders tegenaan. Ik snap dat het best spannend is om weer zwanger te willen worden, maar het kriebelt wel. Leuke foto;s op je Hyves.
Jessie, bij jou kriebelt het dus ook. Leuk! En dat je je studie helemaal niet leuk vindt. Dan lijkt het me wel erg moeilijk als je passie er niet bij ligt. (ik doe waar jij voor studeert) Maar je hoeft toch niet alle opgegeven uren ook echt te benutten? Doen jullie niet aan groepsopdrachten waar je een beetje mee kan sjoemelen? Ik had een vast groepje en dan verdeelden we de opdrachten... Heel handig! Als ik je nog eens kan helpen, moet je het maar laten weten.
Anan, hoe gaat het met jou? Al even niets van je gehoord.
Lieve, nog even een dikke knuffel!
Nou ja, zal wel weer goed komen. Morgen naar de kapper en dan zijn mijn schoenen er wel in mijn maat.
Genoeg gezwetst:
Diamond: wat spannend zeg. Er is dus ook kans op een tweeling. Ik ga heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen.
ADL: ook al spannend zeg dat jullie er dus bijna voor gaan. Bespring ze!
MH: hoe was je eerste werkdag? En is het vanochtend allemaal gelukt met een kabouter en smurf op tijd klaar hebben?
Parel, het duurt nog wel even voordat het winter is (gelukkig maar) en dan kijk je er misschien wel heel anders tegenaan. Ik snap dat het best spannend is om weer zwanger te willen worden, maar het kriebelt wel. Leuke foto;s op je Hyves.
Jessie, bij jou kriebelt het dus ook. Leuk! En dat je je studie helemaal niet leuk vindt. Dan lijkt het me wel erg moeilijk als je passie er niet bij ligt. (ik doe waar jij voor studeert) Maar je hoeft toch niet alle opgegeven uren ook echt te benutten? Doen jullie niet aan groepsopdrachten waar je een beetje mee kan sjoemelen? Ik had een vast groepje en dan verdeelden we de opdrachten... Heel handig! Als ik je nog eens kan helpen, moet je het maar laten weten.
Anan, hoe gaat het met jou? Al even niets van je gehoord.
Lieve, nog even een dikke knuffel!
vrijdag 24 april 2009 om 20:32