Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic
vrijdag 24 januari 2020 om 22:08
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 2 mei 2020 om 10:17
Dat heet, samengevat, verregaande onzekerheid.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 2 mei 2020 om 13:13
Ik vind het eerder een soort catfishen eigenlijk. Ze is wel fysiek de persoon zelf maar de rest heeft ze verzwegen en/of verdraaid. Ze zorgde dat Erica haar leuk vond maar ze creëerde een illusie en totaal niet zichzelf en nu is ze verongelijkt omdat ze ‘door de mand is gevallen’.
Zij komt dus naar Australië als een illusie en vindt dat Erica zich daar maar aan moet aanpassen (en misschien zou Erica dat wel willen maar die krijgt daar helemaal geen ruimte voor). Steph gedraagt zich als een klein kind dat is betrapt bij het jatten van een snoepje
zaterdag 2 mei 2020 om 16:03
Ik begrijp waarom je het zo ziet.niekchic schreef: ↑02-05-2020 13:13Ik vind het eerder een soort catfishen eigenlijk. Ze is wel fysiek de persoon zelf maar de rest heeft ze verzwegen en/of verdraaid. Ze zorgde dat Erica haar leuk vond maar ze creëerde een illusie en totaal niet zichzelf en nu is ze verongelijkt omdat ze ‘door de mand is gevallen’.
Zij komt dus naar Australië als een illusie en vindt dat Erica zich daar maar aan moet aanpassen (en misschien zou Erica dat wel willen maar die krijgt daar helemaal geen ruimte voor). Steph gedraagt zich als een klein kind dat is betrapt bij het jatten van een snoepje
Alleen een catfish doet alles bewust, met een (egogericht) doel, en ik geloof dat Steph vanuit onzekerheid cq een zeer laag zelfbeeld geeft gehandeld, eerder dan vanuit opzet.
Gooien we niet allemaal eens een filtertje over onze profielfoto? En doen we dat uit " ik ga mezelf nu eens compleet ideaal neerzetten", of uit "met een soft focus zie ik er net wat normaler uit"?.
En dat maal 10.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 3 mei 2020 om 00:04
Pff wat een aflevering weer!
Lisa zag eruit als een condoom met die domme hijab.
Sowieso belachelijk dat je daar als westerse vrouw in meegaat, maar goed, ze ‘zijn zo verliefd’
En dan die David en Yvonne, zouden ze nou écht zo dom zijn? vraag me wel af hoeveel er in scène gezet wordt, ik denk best veel.
Denk dat Stephanie en Erica puur meedoen om Instafamous te worden, met als Tom van Darcey. En ja wat ziet die vrouw er toch opgeblazen uit, echt jammer. Ze is pas 45.
Lisa zag eruit als een condoom met die domme hijab.
Sowieso belachelijk dat je daar als westerse vrouw in meegaat, maar goed, ze ‘zijn zo verliefd’
En dan die David en Yvonne, zouden ze nou écht zo dom zijn? vraag me wel af hoeveel er in scène gezet wordt, ik denk best veel.
Denk dat Stephanie en Erica puur meedoen om Instafamous te worden, met als Tom van Darcey. En ja wat ziet die vrouw er toch opgeblazen uit, echt jammer. Ze is pas 45.
maandag 4 mei 2020 om 23:36
Matt en Alla hebben een dochter, Emmalyn Grace.
Ik vond het wel een leuk koppel destijds. Niet zo hysterisch als veel andere stellen. En dat zij liever in/bij een grote stad wilde wonen in plaats van ergens achteraf, kon ik me ook wel voorstellen: ze wilde een opleiding gaan doen en een baan zoeken.
Ik vond het wel een leuk koppel destijds. Niet zo hysterisch als veel andere stellen. En dat zij liever in/bij een grote stad wilde wonen in plaats van ergens achteraf, kon ik me ook wel voorstellen: ze wilde een opleiding gaan doen en een baan zoeken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 5 mei 2020 om 07:08
Stacey kleed zich ook wat gepaster. Bij haar hangen d’r borsten er niet continu uit. En haar lippen zijn in ieder geval egaal gedaan. Darcey heeft er een bult op zitten.
donderdag 7 mei 2020 om 20:42
donderdag 7 mei 2020 om 21:10
Darcy probeert Stacey altijd te overtreffen, teminste dat gevoel ik krijg ik.
Stacey had een ''jong'' Europees vriendje Dacry moest er ook meteen 1 (2) .
ik volg self-quarantined niet, kijk wel de recaps , is genoeg entertainment
vrijdag 8 mei 2020 om 20:48
Ja precies maar nee Big Ed wil alone time met Rose .
Die teddy de tandpasta ik weet niet wat ongemakkelijker was .
vrijdag 8 mei 2020 om 20:57
inderdaad misselijke vent