Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ja een Groot :cheer2:
Nemain• schreef:
09-05-2020 09:42
Als je het verhaal van Captain America kijkt, dus zijn eigen films, dan snap je een beetje waar het vandaan komt. Maar hij blijft pedant brrr.
Tegen black widow zeg ik ook geen nee trouwens.

Als je al hun eigen films kijkt worden de verhaallijnen wel mooier trouwens. En guardians of the galaxy is zo geniaal! Ik wil ook een groot :love:
Ik kijk alle films. Ik moet zeggen dat hij in de winter soldier iets beter wordt, maar hij blijft suf.
babbeleo schreef:
09-05-2020 09:45
Ouderwets als in: je bent serieel met je Marvel helden? Netjes de eerste afronden dan pas naar de volgende
Zoiets?
Precies. Monogaam marvellen.
babbeleo schreef:
09-05-2020 09:45
Ouderwets als in: je bent serieel met je Marvel helden? Netjes de eerste afronden dan pas naar de volgende
Zoiets?
Natuurlijk kijk je in de volgorde van uitbrengen. Hoe anders?
Nemain• schreef:
09-05-2020 11:08
Natuurlijk kijk je in de volgorde van uitbrengen. Hoe anders?

Wachten tot ze eindelijk alle prequels hebben uitgebracht en dan in chronologische volgorde.
Thor is een lekker ding, maar Iron Man is :love:
Griebus67 schreef:
09-05-2020 11:15
Thor is een lekker ding, maar Iron Man is :love:
Nou, Thor heeft zo zijn momenten....
Solomio schreef:
08-05-2020 22:48
Ik snap niks van dat friet-patat-gedoe.
Ik ben team friet-patat.

Ik snap het wel maar om nou elke week het onderwerp wéér aan te slingeren, met bijbehorende grappen, daar snap ik niks van. En al helemaal hier niet op napraat uiteraard.
nouschi wijzigde dit bericht op 09-05-2020 11:25
8.15% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nemain• schreef:
09-05-2020 11:22
Nou, Thor heeft zo zijn momenten....
Zeker. In het bijna ondenkbare geval dat Iron Man mij zou afwijzen en ook Heimdall al bezet was, zou ik absoluut genoegen nemen met Thor. ;-D
Nouschi schreef:
09-05-2020 11:24
Ik snap het wel maar om nou elke week het onderwerp wéér aan te slingeren, met bijbehorende grappen, daar snap ik niks van. En al helemaal hier niet op napraat uiteraard.

Oh, ik wist niet dat we elke week een friet-patat-praatje hielden. Misschien moeten we even een topic openen zodat het voor napraat gelegaliseerd kan worden?
Griebus67 schreef:
09-05-2020 11:24
Zeker. In het bijna ondenkbare geval dat Iron Man mij zou afwijzen en ook Heimdall al bezet was, zou ik absoluut genoegen nemen met Thor. ;-D
Heimdall vind ik een pussy. Doe dan Quill maar, krijg ik er ook nog lekkere muziek bij :proud:
-Shifty- schreef:
09-05-2020 11:29
Oh, ik wist niet dat we elke week een friet-patat-praatje hielden. Misschien moeten we even een topic openen zodat het voor napraat gelegaliseerd kan worden?
Is al een topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ah jammer, dan is het helaas ook legaal voor napraat.
Nemain• schreef:
09-05-2020 11:30
Heimdall vind ik een pussy. Doe dan Quill maar, krijg ik er ook nog lekkere muziek bij :proud:
Prima, die vind ik dan weer mwah. Hoeven we daar niet om te bakkeleien.
Ik heb de hier op viva de hemel ingeprezen ‘sokjes’ die eelt opeten geprobeerd. 1,5 niets en nu ben ik aan het vervellen en vervellen en vervellen en ziet het er dus voor uit en nog steeds met eelt. :thunder:
Ik vind de friet-patat dan weer leuker dan de Marvel-poppetjes.
Ieder z'n ding zeg maar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
09-05-2020 11:39
Ieder z'n ding zeg maar.
Dit :)
Solomio schreef:
09-05-2020 11:39
Ieder z'n ding zeg maar.
Poppetjes! Helden!
Nou, post dan eens lekker zelf ontopic.
Nemain• schreef:
09-05-2020 11:36
Ik heb de hier op viva de hemel ingeprezen ‘sokjes’ die eelt opeten geprobeerd. 1,5 niets en nu ben ik aan het vervellen en vervellen en vervellen en ziet het er dus voor uit en nog steeds met eelt. :thunder:
En dat 'zachte vervellen' wordt als een tierelier ook hard eelt. Regelmatig een ouderwets voetbadje (met wat citroen, azijn, soda er in) en vijlen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
09-05-2020 11:47
En dat 'zachte vervellen' wordt als een tierelier ook hard eelt. Regelmatig een ouderwets voetbadje (met wat citroen, azijn, soda er in) en vijlen.
Vijlen doe ik al, maar dacht: klinkt makkelijk, probeer het eens. Ik heb nu echt hele lelijke en vieze voeten terwijl het mooi weer is :|
-Shifty- schreef:
09-05-2020 11:33
Ah jammer, dan is het helaas ook legaal voor napraat.
Ik heb het ook niet over legaal maar over vervelend, vooral constant dezelfde 'grapjes'. Echt boringgggg.
Dus we ruilen een bloedsinaasappel voor een banaan en bloedsinaasappel?
madamzonderm schreef:
09-05-2020 12:05
Dus we ruilen een bloedsinaasappel voor een banaan en bloedsinaasappel?
En mag ik dan van de sinaasappels de ongeschilde en de partjes?

Kwartet!
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Van besnijden tot ritueel slachten. Het heeft nog lang geduurd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven