Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 9 mei 2020 om 10:21
Ik kijk alle films. Ik moet zeggen dat hij in de winter soldier iets beter wordt, maar hij blijft suf.Nemain• schreef: ↑09-05-2020 09:42Als je het verhaal van Captain America kijkt, dus zijn eigen films, dan snap je een beetje waar het vandaan komt. Maar hij blijft pedant brrr.
Tegen black widow zeg ik ook geen nee trouwens.
Als je al hun eigen films kijkt worden de verhaallijnen wel mooier trouwens. En guardians of the galaxy is zo geniaal! Ik wil ook een groot![]()

zaterdag 9 mei 2020 om 11:24
Ik snap het wel maar om nou elke week het onderwerp wéér aan te slingeren, met bijbehorende grappen, daar snap ik niks van. En al helemaal hier niet op napraat uiteraard.
nouschi wijzigde dit bericht op 09-05-2020 11:25
8.15% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 9 mei 2020 om 11:29
Oh, ik wist niet dat we elke week een friet-patat-praatje hielden. Misschien moeten we even een topic openen zodat het voor napraat gelegaliseerd kan worden?

zaterdag 9 mei 2020 om 11:32
Is al een topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 9 mei 2020 om 11:47
En dat 'zachte vervellen' wordt als een tierelier ook hard eelt. Regelmatig een ouderwets voetbadje (met wat citroen, azijn, soda er in) en vijlen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 9 mei 2020 om 12:00
Vijlen doe ik al, maar dacht: klinkt makkelijk, probeer het eens. Ik heb nu echt hele lelijke en vieze voeten terwijl het mooi weer is

zaterdag 9 mei 2020 om 12:02
Ik heb het ook niet over legaal maar over vervelend, vooral constant dezelfde 'grapjes'. Echt boringgggg.
zaterdag 9 mei 2020 om 12:16
En mag ik dan van de sinaasappels de ongeschilde en de partjes?madamzonderm schreef: ↑09-05-2020 12:05Dus we ruilen een bloedsinaasappel voor een banaan en bloedsinaasappel?
Kwartet!
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.