Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Van een lekkende sinaasappel naar een sinaasappel met banaan ging ongeveer even snel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
09-05-2020 12:02
Ik heb het ook niet over legaal maar over vervelend, vooral constant dezelfde 'grapjes'. Echt boringgggg.
Dat vind je zo’n beetje over alles. Dus breng iets in wat wel leuk is volgens jou :D
Nemain• schreef:
09-05-2020 11:36
Ik heb de hier op viva de hemel ingeprezen ‘sokjes’ die eelt opeten geprobeerd. 1,5 niets en nu ben ik aan het vervellen en vervellen en vervellen en ziet het er dus voor uit en nog steeds met eelt. :thunder:
Welke zijn dat? Ik gebruik die van de Action wel eens en op zich komt er aardig wat van af.
Nemain• schreef:
09-05-2020 12:27
Dat vind je zo’n beetje over alles. Dus breng iets in wat wel leuk is volgens jou :D
Maar zorg wel dat het gefocust is en echt ergens over gaat, anders mag je niet meer meekletsen van de mean girls hier

Afbeelding
Oudblond schreef:
09-05-2020 12:22
Van een lekkende sinaasappel naar een sinaasappel met banaan ging ongeveer even snel.

Daar moet een banaan in.
Marquise schreef:
09-05-2020 12:43
Welke zijn dat? Ik gebruik die van de Action wel eens en op zich komt er aardig wat van af.
Action. Ik zit nu in vervelfase 2. Ik lijk wel een slang en overal waar ik loop vind je vel. Te ranzig.
Nemain• schreef:
09-05-2020 13:01
Action. Ik zit nu in vervelfase 2. Ik lijk wel een slang en overal waar ik loop vind je vel. Te ranzig.
Dat hield me dus tegen om zulke dingen te proberen. Al die velletjes die je overal vindt dan. Ik had er ook gekocht, maar aan mijn moeder gegeven. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Nemain• schreef:
09-05-2020 13:01
Eh ja. Tenzij je een x aantal dagen overal vel wil achterlaten, zijn sokken dragen zo ongeveer een verplichting. :D
doornroosje9 schreef:
09-05-2020 13:06
Dat hield me dus tegen om zulke dingen te proberen. Al die velletjes die je overal vindt dan. Ik had er ook gekocht, maar aan mijn moeder gegeven. ;-D
Ik dacht dat dat gelijk met die sok uitdoen zou gebeuren, maar helaas. Ik loop in huis vaak op blote voeten, ook naar de wc ‘s nachts en slaapwandelen. Ik stofzuig me wezenloos, niet echt mijn hobby.
Nemain• schreef:
09-05-2020 13:10
Ik dacht dat dat gelijk met die sok uitdoen zou gebeuren, maar helaas. Ik loop in huis vaak op blote voeten, ook naar de wc ‘s nachts en slaapwandelen. Ik stofzuig me wezenloos, niet echt mijn hobby.
Nee, dat gaat in fases idd. Eerst merk je niets (filmpjes van gezien) en na een tijdje begint het als een gek te vervellen.
Nemain• schreef:
09-05-2020 11:36
Ik heb de hier op viva de hemel ingeprezen ‘sokjes’ die eelt opeten geprobeerd. 1,5 niets en nu ben ik aan het vervellen en vervellen en vervellen en ziet het er dus voor uit en nog steeds met eelt. :thunder:
Oh die wilde ik ook kopen maar als ik het zo lees is het geen succes..
Ik loop gewoon met eelt, maar dat mag niet begrijp ik?
Later is nu
Ik heb een vijl voor eelt. Werkt goed en geen rotzooi op de vloer met lopen.
Oudblond schreef:
09-05-2020 12:22

Naja. Het lekt in ieder geval niet meer. Dat vond ik echt ranzig.
Nouschi schreef:
09-05-2020 11:24
Ik snap het wel maar om nou elke week het onderwerp wéér aan te slingeren, met bijbehorende grappen, daar snap ik niks van. En al helemaal hier niet op napraat uiteraard.
Persoonlijk vind ik het dan weer niet zo jofel om je alleen te melden om mensen op de vingers te komen tikken en verder niks bij te dragen. Maar dat ga ik natuurlijk niet op een forum neerzetten. O wacht... :P
Ik zat niet in verkeerd topic hoor Noushi.
Maar was niet nodig. Had ook gewoon niets kunnen zeggen. Kwam wel door eerdere topics/reacties van betreffende forummer. Dus qua dat misschien wel in het verkeerde topic gepost inderdaad.

Het was een hintje. Maar mag niet elders .. dus terecht qua ban.
Peixe schreef:
09-05-2020 13:30
Naja. Het lekt in ieder geval niet meer. Dat vond ik echt ranzig.
Dit is pre ipv post.
Dreamer schreef:
09-05-2020 13:21
Ik loop gewoon met eelt, maar dat mag niet begrijp ik?
Dat mag zeker. Maar bij sommige mensen is dat niet zo goed. Mijn man krijgt dan heel veel last van zijn bot en heeft een keer een bloedblaar onder het eelt gekregen. Dat was pijnlijk, dus dat is één van de redenen waarom dat hier weggehaald wordt. De pedicure is gesloten, dus nu moeten we het zelf doen.
Je krijgt toch ook nooit alle eelt zelf echt mooi weg?

Ik heb een elektrische wegafschaafroller en ik doe zo'n eeltzakje eerder in het jaar, maart ofzo?
En tegen de tijd dat slipperweer is heb je ( bijna) geen vellen meer. En smeer me nu een ongeluk.

Als je echt veel heb zou ik het strakjes door pedicure laten doen.
Ik vind dat jullie maar onsmakelijke verhalen hebben. Kunnen we het niet weer over lekkende bloedsinaasappels hebben?
RikM schreef:
09-05-2020 14:03
Ik vind dat jullie maar onsmakelijke verhalen hebben. Kunnen we het niet weer over lekkende bloedsinaasappels hebben?
Begin maar.
Ik heb opvallend minder eelt sinds ik 50 kilo lichter ben.
Die voeten krijgen duidelijk minder te verduren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
RikM schreef:
09-05-2020 14:03
Daar heb je maandverband voor.
doornroosje9 schreef:
09-05-2020 13:57
Dat mag zeker. Maar bij sommige mensen is dat niet zo goed. Mijn man krijgt dan heel veel last van zijn bot en heeft een keer een bloedblaar onder het eelt gekregen. Dat was pijnlijk, dus dat is één van de redenen waarom dat hier weggehaald wordt. De pedicure is gesloten, dus nu moeten we het zelf doen.
Oeh, dat lijkt me inderdaad heel vervelend.
Maar ik vind het zo jammer voor diegene die nu eelt had, net met dit mooie weer. Dat je daar rekening mee houdt, zeg maar :)
Later is nu
Bijzonder. Als ik google op gebruikt maandverband krijg ik maar 1 plaatje te zien met echt bloed.

De rest is schoon maandverband of met een overduidelijke druppel met nepbloedje of met glitterbloed. o_o

WTF.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven