Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 9 mei 2020 om 18:04

zaterdag 9 mei 2020 om 18:56
o
goede grap
hah hah hah

zaterdag 9 mei 2020 om 19:15
Was hier niet veel soeps
Bami
Zit op mijn werk en moest koken voor de bewoners en eigenlijk ook voor jezelf maar er was te weinig ingekocht. Nou ja als de mensen het maar lekker vonden
Nu ik hier toch zit wilde ik jullie even bedanken voor wat er afgelopen week is gebeurd op de zwangerschapspijler. Ik geef toe dat ik een beetje verwarrend bericht had geplaatst maar ik had gehoopt dat er daar tussen de regels door werd gelezen maar nee dus. En na die PB was het voor mij even klaar. Normaal kan ik dat heel goed hebben maar nu even niet. Zal de zwangerschapshormonen wel zijn.
Als ik door dit bericht een ban krijg... Jullie zijn geweldig!

Zit op mijn werk en moest koken voor de bewoners en eigenlijk ook voor jezelf maar er was te weinig ingekocht. Nou ja als de mensen het maar lekker vonden
Nu ik hier toch zit wilde ik jullie even bedanken voor wat er afgelopen week is gebeurd op de zwangerschapspijler. Ik geef toe dat ik een beetje verwarrend bericht had geplaatst maar ik had gehoopt dat er daar tussen de regels door werd gelezen maar nee dus. En na die PB was het voor mij even klaar. Normaal kan ik dat heel goed hebben maar nu even niet. Zal de zwangerschapshormonen wel zijn.
Als ik door dit bericht een ban krijg... Jullie zijn geweldig!

Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
zaterdag 9 mei 2020 om 19:16
Welnee, maar elke weer die chocolagrapjes of zoals nu weer over friet/patat, gaat toch nergens over!?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 9 mei 2020 om 19:18
Luci_Morgenster schreef: ↑09-05-2020 13:54Ik zat niet in verkeerd topic hoor Noushi.
Maar was niet nodig. Had ook gewoon niets kunnen zeggen. Kwam wel door eerdere topics/reacties van betreffende forummer. Dus qua dat misschien wel in het verkeerde topic gepost inderdaad.
Het was een hintje. Maar mag niet elders .. dus terecht qua ban.
Oh haha, ik dacht echt dat je in het verkeerde topic zat!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 9 mei 2020 om 19:21
Ik las "pizza en een BJ toe", maar dat zegt misschien meer over mij.

zaterdag 9 mei 2020 om 19:35
zaterdag 9 mei 2020 om 19:39

zaterdag 9 mei 2020 om 19:51
Ben jij diegene die daar verzocht werd weg te gaan (of iets dergelijks?)Zonneoog schreef: ↑09-05-2020 19:15Was hier niet veel soepsBami
Als ik door dit bericht een ban krijg... Jullie zijn geweldig!![]()
Zo ja, niets van aantrekken!
En dat we geweldig zijn, weten we.

Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 9 mei 2020 om 19:54
Ha, was jij dat? Leuk dat je toch weer een account hebt aangemaakt. En laat die zwangere kuttekoppen lekker in hun hormonen gaarkoken zeg. Begrijp ik goed dat je inmiddels weer zwanger bent? Ik wens je alle goeds!Zonneoog schreef: ↑09-05-2020 19:15Was hier niet veel soepsBami
Als ik door dit bericht een ban krijg... Jullie zijn geweldig!![]()