Onrustig door date
maandag 20 april 2020 om 16:57
Hi allemaal,
Sinds een tijd heb ik contact met een man. Vorig jaar hebben we al even gedate, maar toen door omstandigheden stopte dat toen na een aantal leuke dates. Dat was toen even het beste. Inmiddels sinds eind vorig jaar contact en we hebben elkaar weer een paar keer gezien (vaak wel een aantal weken er tussen). De intentie toen van het contact was onduidelijk, we hadden het vooral gezellig en bleven vooral bij elkaar slapen. Door alle coronamaatregelen hebben we elkaar nu al geruime tijd niet gezien. We hebben wel redelijk intensief contact, veel appen, aantal keer bellen en videobellen. Ook hebben we naar elkaar uitgesproken afgelopen week graag echt te gaan daten om te zien waar het verder eindigt.
Door familieomstandigheden kan ik nu ook even niet op 1,5 meter afstand afspreken, dat weet hij al even, omdat ik de zorg voor een familielid draag en absoluut niet besmet mag raken. Nu is echter sinds twee dagen het contact veel minder. Hij appt ineens niet meer terug en ik merk dat het mij niet lekker zit. We hadden altijd een aantal keer per dag contact maar nu is het helemaal stil.
Hebben jullie tips wat ik het beste kan doen? Ik heb al de laatste appjes gestuurd en wil graag duidelijkheid. Maar wil ook niet achter hem aan gaan lopen.
Dank alvast!
Sinds een tijd heb ik contact met een man. Vorig jaar hebben we al even gedate, maar toen door omstandigheden stopte dat toen na een aantal leuke dates. Dat was toen even het beste. Inmiddels sinds eind vorig jaar contact en we hebben elkaar weer een paar keer gezien (vaak wel een aantal weken er tussen). De intentie toen van het contact was onduidelijk, we hadden het vooral gezellig en bleven vooral bij elkaar slapen. Door alle coronamaatregelen hebben we elkaar nu al geruime tijd niet gezien. We hebben wel redelijk intensief contact, veel appen, aantal keer bellen en videobellen. Ook hebben we naar elkaar uitgesproken afgelopen week graag echt te gaan daten om te zien waar het verder eindigt.
Door familieomstandigheden kan ik nu ook even niet op 1,5 meter afstand afspreken, dat weet hij al even, omdat ik de zorg voor een familielid draag en absoluut niet besmet mag raken. Nu is echter sinds twee dagen het contact veel minder. Hij appt ineens niet meer terug en ik merk dat het mij niet lekker zit. We hadden altijd een aantal keer per dag contact maar nu is het helemaal stil.
Hebben jullie tips wat ik het beste kan doen? Ik heb al de laatste appjes gestuurd en wil graag duidelijkheid. Maar wil ook niet achter hem aan gaan lopen.
Dank alvast!
maandag 11 mei 2020 om 10:32
Ja dat klopt, maar de reden is nu niet meer relevant blijkbaar voor hem (ging om iemand in zn omgeving)Luci_Morgenster schreef: ↑11-05-2020 10:26Vind maar vaag gedoe, zeker omdat er een reden was buiten jullie om waardoor het niets werd?
maandag 11 mei 2020 om 10:35
Ja hier heb je wel een goed punt. Zo voelt het inderdaad wel een beetje, maar aan de andere kant geeft hij ook aaan dat hij echt zeker serieus wil daten als ik weer meer tijd hebTimetraveler schreef: ↑11-05-2020 10:26Natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik zou hier persoonlijk zelf mee stoppen en de eer aan mijzelf houden. Ik zou er geen zin in hebben om als tijdelijke 'buddy/FWB' te kunnen dienen tot hij iemand tegenkomt die hij wel helemaal leuk genoeg vindt (ik heb zelf meerdere keren in die positie gezeten namelijk. Nu leen ik me daar echt niet meer voor).
maandag 11 mei 2020 om 10:37
Zonde van je tijd en energie dit. Jullie willen duidelijk verschillende dingen. Zou mij niet aan een lijntje laten houden. Gevoel dat dit al veel te ingewikkeld is.Lente_123 schreef: ↑11-05-2020 10:22Even een korte update. We hebben elkaar afgelopen week twee keer gezien tijdens een wandeling op 1,5 meter afstand. Hij is twee keer naar mij toegekomen omdat ik nog steeds zorg voor mijn familielid. We hebben ook nog even gehad hoe we erin staan. Hij gaf aan nog niet verliefd te zijn maar graag te willen onderzoeken of het zich verder kan verdiepen. We gaan weer echt daten als de zorg voor het familielid minder is en in de tussentijd soms even wandelen.
Ik merk toch dat ik met een wat dubbel gevoel blijf zitten, ook merk ik nu wel dat hij wat afstandelijker is qua contact.
maandag 11 mei 2020 om 10:46
Niet echt maar snapte het op zich wel.