Vriend vroeger naar de hoeren...
maandag 11 mei 2020 om 06:31
Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?

maandag 11 mei 2020 om 15:54
Er zijn ook keren geweest dat ik expres niet betaalde. Altijd leuk om haar gezichtsuitdrukkingen te lezen.Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2020 15:52Dat verbaast me niks. De kans dat een vrouw met jou wil afspreken of neuken omdat je gewoon een leuke kerel bent lijkt me nihil.

maandag 11 mei 2020 om 15:58
Nietes. Het is sekswerker.Georgia19zoveel schreef: ↑11-05-2020 15:52Ik heb meer moeite met de uitdrukking 'naar de hoeren gaan'.
Het is een prostituee.

maandag 11 mei 2020 om 16:04
Niet relevant aan het topic (maar TO zijn we toch al een beetje vergeten, ghehe); dit hoor ik ook vaak. Prostitutie is okay, zolang het niet z'n zus/moeder/nicht oid is. Vink gek.

maandag 11 mei 2020 om 16:09
Omdat het niet ok is.
En om hoe die mannen over prostitués denken. Niemand die graag naar een pedicure gaat vindt het erg als z’n zus pedicure wordt. Of tandarts. Maar prostituee is een ander verhaal. Omdat de mannen die daar naartoe gaan doorgaans niet een geweldig vrouwbeeld hebben en vinden dat een vrouw die veel seks heeft waarde verliest of een slet is. Dat ze het er zelf mee doen is prima, zo’n minderwaardige vrouw, dat is het kromme

maandag 11 mei 2020 om 16:14
Ik betaal ook gewoon voor alles hoor. Etentjes betaal ik zelf. Daten heb ik al 15 jaar niet gedaan. Dus ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar de meeste vrouwen die ik ken betalen zelf voor al die dingen.Erdo schreef: ↑11-05-2020 15:03Vrouwen hebben toch allerlei eisen aan mannen. Ze verwachten dat de man betaald voor het restaurant bijvoorbeeld. Als mannen makkelijk seks kunnen krijgen waarom zou hij dan een ONS op een troon dragen? Het is kwestie van machtspositie voor vrouwen. Als het omgekeerd zou zijn zou jij het dan fijn vinden? Probeer je maar eens in te leven hoe het zou zijn dat je voor alles moet betalen en ook nog eens evenveel verdient als het tegengeslacht.

maandag 11 mei 2020 om 16:15
dubbele moraal en veel mannen met het madonna/hoer complex. GekkiesTh∅rdis schreef: ↑11-05-2020 16:09Omdat het niet ok is.
En om hoe die mannen over prostitués denken. Niemand die graag naar een pedicure gaat vindt het erg als z’n zus pedicure wordt. Of tandarts. Maar prostituee is een ander verhaal. Omdat de mannen die daar naartoe gaan doorgaans niet een geweldig vrouwbeeld hebben en vinden dat een vrouw die veel seks heeft waarde verliest of een slet is. Dat ze het er zelf mee doen is prima, zo’n minderwaardige vrouw, dat is het kromme
maandag 11 mei 2020 om 16:29
Positivevibes schreef: ↑11-05-2020 15:12Ja ik koop bijvoorbeeld ook principieel geen kleding bij de Primark.
Overigens vind ik wel dat er hier een behoorlijke nuance gemist wordt. Ja bij de kledingindustrie ben je potentieel een schakel in een nare keten met veel leed. Daar moeten we wat aan doen.
Maar in het geval van prostitutie ben je potentieel zélf de persoon die een minderjarig meisje verkracht. Dat is toch wel een tandje directer.
Maar is dat dan niet enigszins schijnheilig? Dat je niet zelf - quote - de verkrachter - unquote - bent, maar anderen (in dit geval: schakels in de productieketen) het spreekwoordelijke 'vuile werk' laat oplossen maakt je niet minder schuldig, toch?
De kopers (consumenten) van de diamant, van de zilver & gouden sierraaden, telefoons en spotgoedkope kleding zijn de uiteindelijke 'opdrachtgevers' van het leed, want deze willen het product graag zo goedkoop mogelijk. Niet heel veel anders dan de prostituee-bezoeker die bij een prostituee binnenloopt.
Dat geeft best stof tot nadenken vind ik. Maar goed, dat is misschien wat teveel off topic.
brightlights wijzigde dit bericht op 11-05-2020 16:40
4.05% gewijzigd
maandag 11 mei 2020 om 16:36
Sekwerker worden is nog altijd eigen keus.
In het buitenland moeten ze nou ook maar es leren dat Nederland geen oaradijs is.
Bovendien is elke vrouw vrij om er elk moment mee op te houden.
Er zijn hulpinstanties genoeg daarvoor.
Dus hou op met die jankverhalen.
In mijn optiek zijn alle mannen weleens naar de prostituee geweest.
In het buitenland moeten ze nou ook maar es leren dat Nederland geen oaradijs is.

maandag 11 mei 2020 om 16:38
Ik heb geen zin in kinderachtige discussies op dit moment. Mijn mening heb ik al gegeven: vrouwen beslissen zelf wat ze met hun lichaam doen.viavia2013 schreef: ↑11-05-2020 16:11Dus, als je moeder op de wallen gaat werken, dan moedig je je vrienden aan. Dan hoeven ze geen duur etentje te betalen en kunnen ze toch neuken.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 11-05-2020 16:39
7.72% gewijzigd

maandag 11 mei 2020 om 16:38
Met jouw optiek is zo te lezen wel meer niet helemaal lekkerkerst schreef: ↑11-05-2020 16:36Sekwerker worden is nog altijd eigen keus.
maandag 11 mei 2020 om 16:39
Legaal sekswerker worden wel, ja. In alle andere gevallen niet.kerst schreef: ↑11-05-2020 16:36Sekwerker worden is nog altijd eigen keus.

maandag 11 mei 2020 om 16:45
Natuurlijk zijn niet alle mannen wel eens bij een prostituee geweest. Waarom zou je betalen voor iets wat je zonder veel moeite kunt krijgen, gratis? En dan ook nog met vrouwen die het zelf plezierig vinden, specifiek met jou en niet al tien anderen hebben afgewerkt die dag, met alle risico´s van dien. Denk aan ziektes waartegen je je niet makkelijk kunt beschermen.
Het is trouwens ook niet voor alle mannen iets wat ze zonder gevoel doen. Dat is echt een stereotype van de man, dat hij hem overal wel insteekt, wanneer hij maar de kans krijgt. Alsof het een soort hersenloze beesten zijn. Ik vind dat echt een belediging voor de man.
Het is trouwens ook niet voor alle mannen iets wat ze zonder gevoel doen. Dat is echt een stereotype van de man, dat hij hem overal wel insteekt, wanneer hij maar de kans krijgt. Alsof het een soort hersenloze beesten zijn. Ik vind dat echt een belediging voor de man.
maandag 11 mei 2020 om 16:46
De wereld is ook zo warm en zacht een fluffy als je gestopt bent.kerst schreef: ↑11-05-2020 16:36Sekwerker worden is nog altijd eigen keus.
Vol begrip over ‘jong, foute keuzes’
Liefdevol aaien ze je kinderen over hun bol, glimlachen naar je partner en kijken goedkeurend naar je CV.
Potentiële partners zegen “geeft niks schatje, ik heb ook exen”. En je schoonmoeder gniffelt dat haar zoon echt de hoofdprijs binnen heeft.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 11 mei 2020 om 16:49
Tja het leven is voor veel mensen niet zacht en fluffy. Dus dar is geen reden.feow schreef: ↑11-05-2020 16:46De wereld is ook zo warm en zacht een fluffy als je gestopt bent.
Vol begrip over ‘jong, foute keuzes’
Liefdevol aaien ze je kinderen over hun bol, glimlachen naar je partner en kijken goedkeurend naar je CV.
Potentiële partners zegen “geeft niks schatje, ik heb ook exen”. En je schoonmoeder gniffelt dat haar zoon echt de hoofdprijs binnen heeft.
Bovendien kan je het ook eerst voor jezelf houden.
maandag 11 mei 2020 om 16:53
Nee dar nou niet bepaald.Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2020 16:48Ja, zo stikt het ook van de hulpinstanties voor mensen die willen stoppen met hun baantje als vakkenvuller of advocaat.
Enigste werknemers waarvoor hulp instanties zijn zijn prostituees denk ik.