Vriend vroeger naar de hoeren...

11-05-2020 06:31 766 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar jullie mening...

Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.

Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.

Wat vinden jullie hiervan?
CoucherduSoleil schreef:
11-05-2020 14:11
Hoewel er zeker prake is van veel uitbuiting en misbruik in deze sector wil ik toch een beetje nuance aanbrengen. Sommigen doen net alsof alle vrouwen gedwongen in de prostitutie zitten. Dat is absoluut niet zo. Dat jij je er niks van bij voor kan stellen om dit als werk te doen, betekent niet dat iedereen dat ook vindt. Ik moet er ook niet aan denken om dag in dag uit met excelformulieren te werken, brrr.

Zeker vrouwen die werken als sekswerker voor mensen met een handicap kiezen hier vaak voor uit idealistische overwegingen. Google hier maar eens op. Of luister eens naar de laatste aflevering van Damn Honey (podcast) waarin een sekswerker aan het woord is.

Doen alsof elke vrouw gedwongen in de prostitutie zit is ook schadelijk voor het gedeelte dat dit uit vrije wil doet. Dat neemt niet weg dat ik vind, dat je als klant altijd 100% zeker moet weten dat iemand het uit vrije wil doet. Dat kan je denk ik bijna niet weten als je een random iemand kiest die achter de ramen staat. Hoe je dat dan wel weet, weet ik ook niet hoor. Geen ervaring mee verder :bonk:
Die mensen begrijpen het zelf ook wel hoor. Ik geloof zelf dat het een piep kleine groep geforceerd wordt. Het is gewoon een kwestie van niet gunnen.
rumforviva schreef:
11-05-2020 14:09
Misschien wil een vrouw ook weleens seks zonder verwachtingen, die “transactie” waar het steeds over gaat.

Ja, mij persoonlijk niet gezien. Maar seksdates via Tinder ook niet trouwens.
Je bedoelt waarschijnlijk ‘ zonder verplichtingen, dus vrijblijvend’
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Ja joh. Als het maar in je straatje past. Schijt aan die 97% procent die zelf al eerder heeft aangegeven te maken te krijgen met geweld en dwang.

Maar goed, ik hoop dat TO's partner ondertussen wel wijzer is.
Suusje666 schreef:
11-05-2020 14:13
Omdat een gigolo weet wat ie doet ;)
Ik weet dat ook toevallig. ;)
Erdo schreef:
11-05-2020 14:22
Die mensen begrijpen het zelf ook wel hoor. Ik geloof zelf dat het een piep kleine groep geforceerd wordt. Het is gewoon een kwestie van niet gunnen.
Je kan ook moeilijk stellen dat het een koosjere business is, toch? In Nijmegen achter het politiebureau had je heel lang zo'n afwerkplek, daar ben ik sporadisch eens langs gelopen en kweenie ...

Sowieso kun je ook verder kijken dan Nederland natuurlijk :)

Stellen dat het een kwestie is van 'niet gunnen' vind ik wel echt een zure-mannetjes opmerking trouwens. Waarom zou iemand jou seks misgunnen? Als je ervoor moet betalen, dan doe je dat toch? Niemand houdt je tegen, dan is al tig keer gezegd hier geloof ik.
Erdo schreef:
11-05-2020 14:25
als jij denkt dat de hoer er lol aan had, heb je werkelijk geen idee wat je doet
lilalinda schreef:
11-05-2020 14:06
het is een levensbehoefte
je hebt alleen geen recht op een ander lichaam, je kunt het prima zelluf oplossen
Ja hè hè, tuurlijk, gewoon zelf oplossen. Dat gehandicapte mannen gratis sekswerkers krijgen vind ik echt van de zotte, zit volgens mij zelfs in de basiszorg.
TanteOlivia schreef:
11-05-2020 14:11
Gek is dat. Ik geloof echt dat vrouwen een net zo grote behoefte hebben.
Uiteraard.
TanteOlivia schreef:
11-05-2020 14:30
Ja hè hè, tuurlijk, gewoon zelf oplossen. Dat gehandicapte mannen gratis sekswerkers krijgen vind ik echt van de zotte, zit volgens mij zelfs in de basiszorg.
:woa:
TanteOlivia schreef:
Bij het Dorp werden de dames niet overgeslagen.
Of dat vergoed werd via zorgverzekering, daar hoorde ik niet eerder over
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Erdo schreef:
11-05-2020 14:25
Misschien gaan werken als gigolo?
Ik kan me voorstellen dat als je betaalt voor een gigolo, je meer garantie hebt op iets dat bevredigend is - bij een ons is dat altijd maar afwachten. Dat geldt voor mannen toch net zo? Je rekent een bedrag af en daarna krijg je waar je voor betaald hebt - dáárom zou je naar een gigolo gaan ipv gratis seks via een Tinder, bijvoorbeeld. Ook: anoniem, je ziet die persoon daarna niet meer terug, etc.
TanteOlivia schreef:
maar dan gaat het vaak om mannen die ook niet zelf kunnen masturberen
en het is een bepaald type sekswerker, dat hier hun beroep van maakt (en dat is flink met regels omgeven, nou net die tak van prostitutie die alles goed voor elkaar heeft) Als iemand dat werk wil doen, zie ik daar weinig mis mee.
Erdo schreef:
Haha, niet gunnen? Dat wordt hier toch nergens gezegd? Je mag zelf weten of je betaalt voor seks of niet, er wordt hier alleen gewezen op mogelijke uitbuiting en misbruik. Of dat een grote of kleine groep is, weet ik niet. Je moet dan zelf de keuze maken of je hier misschien per ongeluk aan bij wil dragen of niet.

Overigens denk ik inderdaad dat er weinig prostituees zijn die echt genieten van seks met klanten. Het is en blijft werk he. Ik kom ook niet klaar van het nakijken van toetsen.
Maargoed, het kan natuurlijk dat jij net die ene hebt getroffen die helemaal opgaat in haar werk en er net zoveel van geniet als van niet betaalde seks. Of jij bent een extreem goeie seksgod, kan ook.
Suusje666 schreef:
11-05-2020 14:38
Ik kan me voorstellen dat als je betaalt voor een gigolo, je meer garantie hebt op iets dat bevredigend is - bij een ons is dat altijd maar afwachten. Dat geldt voor mannen toch net zo? Je rekent een bedrag af en daarna krijg je waar je voor betaald hebt - dáárom zou je naar een gigolo gaan ipv gratis seks via een Tinder, bijvoorbeeld. Ook: anoniem, je ziet die persoon daarna niet meer terug, etc.
Ja inderdaad. Heb ook wel eens een verhaal gelezen van een vrouw die op oudere leeftijd nog maagd was. Zij durfde niet zomaar op iemand af te stappen omdat ze zich hiervoor schaamde. Een gigolo heeft haar toen ontmaagd. Het maakt dan toch niet uit hoe hij over je denkt, want het is zijn werk. Het kan misschien ook helpen om jezelf zekerder te voelen over je lichaam oid. Er zullen heel veel redenen zijn om het te doen, kan ook alleen voor de spanning.
Erdo schreef:

Gelukkig is het geen kwestie van geloven, maar van feiten. Wat jij gelooft doet er in dezen niet toe. Feit is dat het overgrote deel gedwongen in de prostitutie zit. Je probeert voor jezelf recht te lullen wat jouw gedrag aanricht. Als je zo stoer bent om moedwillig je eigen neukdrang bóven het leven van een ander te stellen, geef dat dan ook gewoon toe.

Denk jij dat er meisjes opgroeien met de droom later sekswerker te worden? Zelfs het kleine deel dat niet gedwongen wordt heeft vaak een achtergrond waaruit al snel naar voren komt dat het eigenlijk ook niet écht een keuze was. Waren de omstandigheden beter geweest hadden deze vrouwen beslist andere keuzes gemaakt. En waren er geen mannen zoals jij die moedwillig misbruik maken van kwetsbare meisjes zag de wereld er een stuk anders uit.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Suusje666 schreef:
11-05-2020 14:26
Je kan ook moeilijk stellen dat het een koosjere business is, toch? In Nijmegen achter het politiebureau had je heel lang zo'n afwerkplek, daar ben ik sporadisch eens langs gelopen en kweenie ...

Sowieso kun je ook verder kijken dan Nederland natuurlijk :)

Stellen dat het een kwestie is van 'niet gunnen' vind ik wel echt een zure-mannetjes opmerking trouwens. Waarom zou iemand jou seks misgunnen? Als je ervoor moet betalen, dan doe je dat toch? Niemand houdt je tegen, dan is al tig keer gezegd hier geloof ik.
Ik vind je een beetje dom spelen. Sorry, hoor maar jij noemt mij een zuur mannetje. :) Als het net zo makkelijk was voor mannen als voor vrouwen om seks te krijgen dan zou er veel minder prostitutie zijn. De realiteit is anders en daarom gaat minstens 1/5 van de mannen naar de hoeren.
S-Meds schreef:
11-05-2020 09:28
Ja hoor in oorlog gebeuren ook erge dingen. Wat heeft dat hiermee te maken. Open je eigen topic erover, wat een flauwekul weer

Haarklover heeft hier wel degelijk een punt. Dit topic gaat over een dienst (prostitutie) die om misstanden in deze sector - niet geheel onterecht - kritisch beoordeeld wordt.
De misstanden in de diamant-, zilver- en goudindustrie zijn - met wijdverbreide slavernij, kindarbeid en abominabele werkomstandigheden in mijnen - eveneens enorm. Hetzelfde geldt voor de zwarte metalen in de mobiele telefoons en de assemblage van telefoons en spotgoedkope kleding (zoals te koop bij bijvoorbeeld Primark).

Ik ben best benieuwd of de vrouwen die mordicus tegen prostitutie zijn net zo'n strikte mening hanteren voor juwelen, telefoons en bijvoorbeeld kleding van Primark. Dat is overigens een heel oprechte vraag, geen aanval.
brightlights wijzigde dit bericht op 11-05-2020 14:51
2.49% gewijzigd
Dubbel!
CoucherduSoleil schreef:
11-05-2020 14:44
Ja inderdaad. Heb ook wel eens een verhaal gelezen van een vrouw die op oudere leeftijd nog maagd was. Zij durfde niet zomaar op iemand af te stappen omdat ze zich hiervoor schaamde. Een gigolo heeft haar toen ontmaagd. Het maakt dan toch niet uit hoe hij over je denkt, want het is zijn werk. Het kan misschien ook helpen om jezelf zekerder te voelen over je lichaam oid. Er zullen heel veel redenen zijn om het te doen, kan ook alleen voor de spanning.
Dit inderdaad, of gewoon om de seks. Ik vind het typisch dat er van vrouwen altijd uitgegaan wordt dat ze niet of nauwelijks seks willen/kunnen hebben om de seks alleen, maar er toch altijd gevoel ofzo bij moet voor een vrouw. Volgens mij is dat echt een stokoude redenatie. Anders hadden we de pil niet ontwikkeld.
Erdo schreef:
11-05-2020 14:47
Ik vind je een beetje dom spelen. Sorry, hoor maar jij noemt mij een zuur mannetje. :) Als het net zo makkelijk was voor mannen als voor vrouwen om seks te krijgen dan zou er veel minder prostitutie zijn. De realiteit is anders en daarom gaat minstens 1/5 van de mannen naar de hoeren.
Je mag me dom vinden, maakt me niet zoveel uit, maar ik probeer duidelijk te maken dat ik niks tegen sekswerk heb en dat je lekker moet doen wat je wilt, maar volgens jou is er toch een misgunst-factor is. Als je wil geloven dat vrouwen afgunstig zijn omdat zij aandacht van mannen mislopen omdat mannen naar een prostituee gaat, mag je in die waan blijven hoor. Geen probleem. Maar ik vind het een zure-mannetjes opmerking. Per slot van rekening is het aanbod seks voor vrouwen enorm hoog, ook met de legale prostitutie in dit land.
suusje666 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 14:56
0.67% gewijzigd
Ook 'de vrouw' wil ook seks om de seks. Dat heeft niks met prostitutie te maken.
Door de bank genomen zijn vrouwen wel kritischer op met wie ze naar bed gaan dan mannen.
[edit] Ik bedoel selectiever.
Suusje666 schreef:
11-05-2020 14:54
Je mag me dom vinden, maakt me niet zoveel uit, maar ik probeer duidelijk te maken dat ik niks tegen sekswerk heb en dat je lekker moet doen wat je wilt, maar volgens jou is er toch een misgunst-factor is. Als je wil geloven dat vrouwen afgunstig zijn omdat zij aandacht van mannen mislopen omdat mannen naar een prostituee gaat, mag je in die waan blijven hoor. Geen probleem. Maar ik vind het een zure-mannetjes opmerking. Per slot van rekening is het aanbod seks voor vrouwen enorm hoog, ook met de legale prostitutie in dit land.
Vrouwen hebben toch allerlei eisen aan mannen. Ze verwachten dat de man betaald voor het restaurant bijvoorbeeld. Als mannen makkelijk seks kunnen krijgen waarom zou hij dan een ONS op een troon dragen? Het is kwestie van machtspositie voor vrouwen. Als het omgekeerd zou zijn zou jij het dan fijn vinden? Probeer je maar eens in te leven hoe het zou zijn dat je voor alles moet betalen en ook nog eens evenveel verdient als het tegengeslacht.
Oh dude. Jouw vrouwbeeld. Om te janken. Je manbeeld ook trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven