Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 11 mei 2020 om 17:52
RocketScienceFiction schreef: ↑11-05-2020 17:30Man of vrouw, meningen zijn verdeeld. Over mijn staffen, wat ik achterlijk gedrag vind, zal geen twijfel bestaan.
Gewoon omdat de mensen die mijn identiteit zo in twijfel trekken mij ook staffen. Vooral als ik wat terug zeg op de achterlijke verdachtmakingen.
Stelletje zwakbegaafden!
Ook wel vrij stafwaardig deze. Iemand was me al voor maar in jouw geval heb ik daar absoluut geen problemen mee.
maandag 11 mei 2020 om 17:57
Dat dacht ik niet. Dit was die gekkie die elke keer coronapaniek probeert te veroorzaken en uiteindelijk door de mand valt met verzonnen verhalen over dat ze ergens op een IC werkt. Zover is het nog niet, maar ik herken de eerste symptomen (pun intended)Cookielover schreef: ↑11-05-2020 17:46Was dat diegene die topics opende over Doornroosje, midden in de nacht?

maandag 11 mei 2020 om 17:57
Wie de schoen past...

maandag 11 mei 2020 om 18:01
Volgens mij had ze het niet tegen jou, maar tegen degene die die term hier als eerste liet vallen. Volkomen terecht, wat mij betreft.

maandag 11 mei 2020 om 18:02
O, of jullie hebben een fittie waar ik niks van weet. Dat zal me leren overal mijn neus in te steken

maandag 11 mei 2020 om 18:07
Ik dacht dat zij op een gegeven moment een enorme hekel had gekregen aan doornroosje (weet ook niet meer waarom).

maandag 11 mei 2020 om 18:08
Ja, dat was zij.Cookielover schreef: ↑11-05-2020 18:07Ik dacht dat zij op een gegeven moment een enorme hekel had gekregen aan doornroosje (weet ook niet meer waarom).
En volgens mij is ze inderdaad terug.
maandag 11 mei 2020 om 18:09
Waar dan? Ik heb haar nog niet gesignaleerd.
maandag 11 mei 2020 om 18:09
Ja toch? Met een schoonmaakattribuut.

maandag 11 mei 2020 om 18:11
Die heb ik al twee keer gestaft. Een keer een paar dagen geleden en nu weer. Wat een vervelende trol is dat.

maandag 11 mei 2020 om 18:14

maandag 11 mei 2020 om 18:15
Ik heb je een PB gestuurd