Vriend vroeger naar de hoeren...
maandag 11 mei 2020 om 06:31
Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?

maandag 11 mei 2020 om 20:14
Tja, als het dan toch moet, dan maar wat extra fooi eruit trekkenfeow schreef: ↑11-05-2020 20:11Maar als je er naar vraagt ben jij de beste van de avond hoor.
Verder vind ik (maar dat zal persoonlijk zijn) 1 of 10 x met dezelfde man of 1 of 10 x met een ander niet viezer of minder vies.
Ik vind vies sowieso een beetje slecht passen hier, tenzij je het over karakter hebt.
maandag 11 mei 2020 om 20:16
Ja, "Maar zij genoot er ook van hoor! Dat merkte ik wel! Anders kon ze wel erg goed toneel spelen!" is ook een vaak gehoorde. Is dat dan ego strelen? Of zichzelf wijs maken dat het voor die vrouw niet louter een transactie was? Die vrouw wordt betaald om toneel te spelen, de enkeling die ertussen zit die het wel echt leuk vind is na nummer 4 op een avond ook wel klaar hoor. Vooral dronken mannen die na het stappen nog ff langsgaan. Jakkie, ik vind mezelf al niet appetijtelijk meer als ik van een avondje stappen terug kom, laat staan iemand anders

suusje666 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 20:17
0.89% gewijzigd

maandag 11 mei 2020 om 20:23
Het verdient ook geen schoonheidsprijs. Een groot deel van de hoerenlopers zijn geen losers zoals iemand zo stigmatiserend zegt. Toen ik was gegaan was dat in een saunaclub. Daar spreek je dan ook met andere mensen. Het zijn gewoon normale familiemannen met een goede baan etc. Als je een loser bent dan kom je sowieso niet daar want je hebt wel een goede portemonnee nodig.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 11-05-2020 20:25
1.95% gewijzigd

maandag 11 mei 2020 om 20:23
Het verdient ook geen schoonheidsprijs. Een groot deel van de hoerenlopers zijn geen losers zoals iemand zo stigmatiserend zegt. Toen ik was gegaan was dat in een saunaclub. Daar spreek je dan ook met andere mensen. Het zijn gewoon normale familiemannen met een goede baan etc. Als je een loser bent dan kom je sowieso niet daar want je hebt wel een goede portemonnee nodig.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 11-05-2020 20:24
1.95% gewijzigd
maandag 11 mei 2020 om 20:25
Iemand die ik ken zei ooit: wees blij dat er hoeren zijn, dan kunnen alle potentiële verkrachters, die gefrustreerde mannetjes die geen vrouw aan de haak kunnen slaan tenminste ergens terecht. Ik belandde daarna in een kleine persoonlijke crisis omdat ik niet wist of ik het er nou mee eens moest zijn, of moest huilen om de tragiek, of beide, of maar gewoon een nieuw glas wijn in moest schenken.
maandag 11 mei 2020 om 20:26
Hmm, jouw moeder las misschien vroeger de Sekstant, daarin stond een vervolgserie van Anja Meulenbelt en ?, (Kiki Amsberg?) dat heette Hoera voor de hoeren, ging over mensen die een relatie hadden, maar geen buitenechtelijke relatie wilden, te bedreigend.
En dan betaalden ze voor vrijblijvendheid en discretie.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

maandag 11 mei 2020 om 20:28
krankzinnige redenering inderdaad. Er is wel enige correlatie, zedendelinquenten maken ook vaak gebruik van prostituees. Zeg niks over preventie, wel over het gebrek aan empathie en moreel besefSuusje666 schreef: ↑11-05-2020 20:25Iemand die ik ken zei ooit: wees blij dat er hoeren zijn, dan kunnen alle potentiële verkrachters, die gefrustreerde mannetjes die geen vrouw aan de haak kunnen slaan tenminste ergens terecht. Ik belandde daarna in een kleine persoonlijke crisis omdat ik niet wist of ik het er nou mee eens moest zijn, of moest huilen om de tragiek, of beide, of maar gewoon een nieuw glas wijn in moest schenken.
maandag 11 mei 2020 om 20:28
Gratis tip:Erdo schreef: ↑11-05-2020 20:23Het verdient ook geen schoonheidsprijs. Een groot deel van de hoerenlopers zijn geen losers zoals iemand zo stigmatiserend zegt. Toen ik was gegaan was dat in een saunaclub. Daar spreek je dan ook met andere mensen. Het zijn gewoon normale familiemannen met een goede baan etc. Als je een loser bent dan kom je sowieso niet daar want je hebt wel een goede portemonnee nodig.
Niet in het openbaar hardop zeggen dat mensen met een goede portemonnee sowieso geen losers zijn, dan sta je zo voor l*l.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 11 mei 2020 om 20:29
Toch triest dat mannen is geleerd dat hun behoeften boven ales gaan en dat het doodnormaal is om dat met geweld/ macht/ geld te verkrijgen als de vrouwtjes niet vrijwillig willen meewerken. Helaas is dit de boodschap die voortdurend in onze maatschappij wordt uitgezonden impliciet of expliciet.Suusje666 schreef: ↑11-05-2020 20:25Iemand die ik ken zei ooit: wees blij dat er hoeren zijn, dan kunnen alle potentiële verkrachters, die gefrustreerde mannetjes die geen vrouw aan de haak kunnen slaan tenminste ergens terecht. Ik belandde daarna in een kleine persoonlijke crisis omdat ik niet wist of ik het er nou mee eens moest zijn, of moest huilen om de tragiek, of beide, of maar gewoon een nieuw glas wijn in moest schenken.
Mannen voelen zich er niet eens slecht over, want ze hebben nu eenmaal die behoefte en ze hebben recht op bevrediging. Dus het is volkomen legitiem dat ze vrouwen verkrachten of gebruik maken van vrouwen die onderdrukt worden, want daar zijn vrouwen nu eenmaal voor bedoeld.

maandag 11 mei 2020 om 20:30
Mannen met geld kunnen geen loser zijn?Erdo schreef: ↑11-05-2020 20:23Het verdient ook geen schoonheidsprijs. Een groot deel van de hoerenlopers zijn geen losers zoals iemand zo stigmatiserend zegt. Toen ik was gegaan was dat in een saunaclub. Daar spreek je dan ook met andere mensen. Het zijn gewoon normale familiemannen met een goede baan etc. Als je een loser bent dan kom je sowieso niet daar want je hebt wel een goede portemonnee nodig.
maandag 11 mei 2020 om 20:30
Ik snap de vrouwen ook nooit die zeggen "mijn vriend is vreemdgegaan. Gelukkig met een sekswerker en niet met iemand waar hij verliefd op is".
Nu sluit dat elkaar volgens mij niet uit. Maaaarr...ik zou dat juist zoveel erger vinden; een soort enorme lage buitencategorie. Mensen/vrouwen niet als mensen zien enzo. Bewust mogelijk bijdragen aan vrouwenhandel, verkrachtingen etc. Brrr.
maandag 11 mei 2020 om 20:32
*Kuch* Trump.

maandag 11 mei 2020 om 20:37
I am the best sucker there has ever been. I really am
maandag 11 mei 2020 om 20:38

maandag 11 mei 2020 om 20:41
Ik zal het eens vragen. Maar de realiteit is dat mijn vader continu de hoeren bezocht. En ook wel ‘normaal’ vreemdging. Ik heb zelfs weleens hand in hand met mijn vader in de rode buurt gelopen. Dan mocht ik naderhand even wachten op het terras. Ja, heel erg. Mijn moeder is wel echt door een hel gegaan in die relatie en nu zie je dat haar idee van een relatie ook heel misvormd is. Vreemdgaan is normaal en dan kunnen ze maar beter de hoeren bezoeken.Oblio schreef: ↑11-05-2020 20:26Hmm, jouw moeder las misschien vroeger de Sekstant, daarin stond een vervolgserie van Anja Meulenbelt en ?, (Kiki Amsberg?) dat heette Hoera voor de hoeren, ging over mensen die een relatie hadden, maar geen buitenechtelijke relatie wilden, te bedreigend.

maandag 11 mei 2020 om 20:43
wat een idioot die vader van je.Sjulia schreef: ↑11-05-2020 20:41Ik zal het eens vragen. Maar de realiteit is dat mijn vader continu de hoeren bezocht. En ook wel ‘normaal’ vreemdging. Ik heb zelfs weleens hand in hand met mijn vader in de rode buurt gelopen. Dan mocht ik naderhand even wachten op het terras. Ja, heel erg. Mijn moeder is wel echt door een hel gegaan in die relatie en nu zie je dat haar idee van een relatie ook heel misvormd is. Vreemdgaan is normaal en dan kunnen ze maar beter de hoeren bezoeken.![]()

maandag 11 mei 2020 om 20:44
Geld maakt juist dat mannen nog grotere klootzakken worden. Ze denken dat ze van alles kunnen maken en boven de wet staan, omdat ze geld hebben. Ze denken dat ze met geld alles wel kunnen kopen. Breek me de bek niet open, anders stop ik niet meer.
En tuurlijk, het afvoerputje van mannen zonder geld is ook sneu. Je komt ze in alle lagen van de bevolking tegen.
Maar ik heb nog steeds vertrouwen in de meeste mensen. Ik geloof echt dat het merendeel van de mannen goed is. 80% vind ik een hoge schatting, maar toch zeker 60%
En tuurlijk, het afvoerputje van mannen zonder geld is ook sneu. Je komt ze in alle lagen van de bevolking tegen.
Maar ik heb nog steeds vertrouwen in de meeste mensen. Ik geloof echt dat het merendeel van de mannen goed is. 80% vind ik een hoge schatting, maar toch zeker 60%
anoniem_397783 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 20:45
0.19% gewijzigd
maandag 11 mei 2020 om 20:45
Herkenbaar bij mijn moeder, inderdaad. Mijn vader ging niet vreemd, maar echt een voorbeeldige echtgenoot of actief op gebied van ouderlijke participatie was het zeker niet. En ze is opgegroeid in de tijd dat vrouwen ook volgens de wet nog 2e-rangs burgers waren (ze is van 1947) dus die vind mannen voornamelijk apen met stemrechtSjulia schreef: ↑11-05-2020 20:41Ik zal het eens vragen. Maar de realiteit is dat mijn vader continu de hoeren bezocht. En ook wel ‘normaal’ vreemdging. Ik heb zelfs weleens hand in hand met mijn vader in de rode buurt gelopen. Dan mocht ik naderhand even wachten op het terras. Ja, heel erg. Mijn moeder is wel echt door een hel gegaan in die relatie en nu zie je dat haar idee van een relatie ook heel misvormd is. Vreemdgaan is normaal en dan kunnen ze maar beter de hoeren bezoeken.![]()

maandag 11 mei 2020 om 20:45
ik las in zo'n blad eens artikel van een schrijver (hoerenloper) waarvan dochter de prostitutie in was gegaanOblio schreef: ↑11-05-2020 20:26Hmm, jouw moeder las misschien vroeger de Sekstant, daarin stond een vervolgserie van Anja Meulenbelt en ?, (Kiki Amsberg?) dat heette Hoera voor de hoeren, ging over mensen die een relatie hadden, maar geen buitenechtelijke relatie wilden, te bedreigend.
Hij heeft toen dochter bezocht. Was geen geile praatjes artikel, was typisch voor die tijd "grenzen opzoeken"
Bizar
maandag 11 mei 2020 om 20:46
neu, ken haar ook vrij goedTanteOlivia schreef: ↑11-05-2020 20:16Dat is allemaal zijn eigen keuze. Misschien heeft zijn vrouw wel een minnaar zou mij niet verbazen. Vrouwen gaan minstens zo vaak vreemd.
heeft vooral een rare verhouding tot seksualiteit