Ik heb advies nodig

11-05-2020 22:22 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik heb advies nodig. Ik ben bijna drie jaar samen met mijn vriendin en wij hebben samen een dochter van bijna 8 maanden. Mijn vriendin heeft een dochter van twee. Ze heeft mij altijd verteld dat zij van een anonieme donor is die zij via een spermabank in Denemarken heeft gekregen.

Na een paar mislukte relaties wilde ze graag een kind en heeft besloten het op die manier te doen.

Stukje bij beetje ben ik achter een aantal dingen gekomen waaruit blijkt dat haar dochter helemaal niet van een spermadonor is maar waarschijnlijk uit een korte relatie die ze in het begin heeft verzwegen. Ik ben er af en toe weleens over begonnen maar ze blijft volhouden dat ze van een spermadonor is.

Inmiddels heb ik zoveel aanleidingen dat dit niet zo is dat ik niet wat ik moet doen.. Laten gaan of confronteren...

Wat vinden jullie?
Waarom geloof je haar niet?
dus zij liet zich bezwangeren door, god mag weten wat of wie, terwijl jullie al een relatie hadden?
Je hebt haar toch al geconfronteerd?
en goed idee om, als je iemand amper 1,5 jaar kent, samen een kind te nemen
.
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 22:28
98.02% gewijzigd
S-Meds schreef: ↑
11-05-2020 22:25
dus zij liet zich bezwangeren door, god mag weten wat of wie, terwijl jullie al een relatie hadden?
Wiskunde je beste val vroegah op school?
Poosje81 schreef: ↑
11-05-2020 22:27
hij is drie jaar samen met to en haar spermabankkind is twee
Vanwege alle aanleidingen die ik heb.

Met name de tijdlijn. Op de dag die uitgerekend was voor de conceptie had ze nog een relatie met die man. Daarnaast heb ik foto's gezien met een lichaamsdeel van deze man die vergeleken werd met die van haar dochter.
.
cookielover wijzigde dit bericht op 30-07-2020 19:09
0.00% gewijzigd
Armani31 schreef: ↑
11-05-2020 22:28

Met name de tijdlijn. Op de dag die uitgerekend was voor de conceptie had ze nog een relatie met die man. Daarnaast heb ik foto's gezien met een lichaamsdeel van deze man die vergeleken werd met die van haar dochter.
hij had een klompvoet?
Poosje81 schreef: ↑
11-05-2020 22:27
Als ze 3 jaar samenzijn en de mevrouw heeft dochter van 2 dan was TObij de bevalling

Heel raar, zijn ex had ook eemdonorkind?

Of ergens zit iemand te jokke
hij is drie jaar samen met to en haar spermabankkind is twee
En ze hebben samen een kind van 8
Ik snap er niks meer van
Woon je samen met je vriendin?
Of woont ze nog bij haar moeder?
11-05-2020 22:26
Sorry dit was ook mijn eerste gedachten. Waarom zo snel?

En nog een opmerking als je vriendin wel weet wie de vader van haar kind is, heeft het kind recht te weten wie haar vader is. 1: om een band met vader op te kunnen bouwen. 2: als het kind ziek wordt en blijkt iets nodig te hebben van familie, zou de vader een geschikte kandidaat kunnen zijn. Dit mag de moeder het kind niet ontnemen. Ben je echt van mening dat jouw vriendin zo erg liegt dat zij dit verzwijgt? Waarom denk je dat ze liegt?
Dus jullie zijn 3 jaar samen en ze heeft een kind van 2 dat niet van jou is.

Zoek de fout of de jokkebrok in jou :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
11-05-2020 22:29
hij had een klompvoet?
:HA:
leeg
Ik denk, als het Viva-forum je meest stabiele pijler is in een kwestie zoals dit, dat je relatie z'n beste tijd wel heeft gehad.

Sterkte ermee
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ab_Normaal schreef: ↑
11-05-2020 22:31
En ze hebben samen een kind van 8
Ik snap er niks meer van
* 8 maanden
leeg
Je hebt de adviezen die je in je vorige topic kreeg goed ter harte genomen lees ik. O_o
Armani31 schreef: ↑

En jouw tijdlijn?
Je bent te loepen hoor

Begin eens overnieuw en nu geloofwaardig jokken
11-05-2020 22:26
yep, een koe in de kont kijken is altijd behulpzaam. Nu eens kijken wat voor soep ervan gebrouwen kan worden.
lilalinda schreef: ↑
11-05-2020 22:34
En jouw tijdlijn?
Je bent te liepen hoor

Begin eens overnieuw en nu geloofwaardig jokken
Dan krijg je zodadelijk een verhaaltje dat hij niet weet of kind 1 van hem is, van de vorige love of van de spermabank :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef: ↑
11-05-2020 22:35
Dan krijg je zodadelijk een verhaaltje dat hij niet weet of kind 1 van hem is, van de vorige love of van de spermabank :-).
Hij maakt wat mee
als ik loep zie ik een oud topic waarin je vertelt dat het uit is, je vriendin autisme heeft en ze de opvoeding van 1 kind al niet aan kan. Dus jij dacht, kom, we maken er nog eentje bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven