Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
mims, ik moets erg griniken om jouw motto. Ben erg beniuwd hoe daar op andere topics op gereageerd wordt!
Ja hoor, uitgebreid geneukt, maar pas nadat ik de computer had afgesloten. Had je graag een live-verslag gehad?

We vertrekken vanavond Bentetje. We gaan met vrienden, dus eind van de middag gaan we daarheen, daar eten we met z'n allen en dan... JOEHOE!
o lieverd, heel veel plezier!!!!!!
Veel plezier, Pimpel!!!!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Veel plezier Pimpel!

Wat een heerlijk verslag van Mims.. ~zucht~

kan iemand mij trouwens vertellen waarom we dit weekend géén slemp hebben? Ik snaputwel een btje.. van te voren lijkt dat wat moeilijk in te plannen enzo, maar het is toch duidelijk dat we daar na een week gewoon alweer aan toezijn?

Nahjah.. doen ik het wel in m'n eentje

*gaat met een glas fles wijn naar de tuin om daar in de zon tegen niemandinhetbijzonder te gaan kletsen*
Later is nu
Ik zit op een hot spot van KPN (treinstation) te internetten.

Heb maar 14 minuten in totaal. Tssssss.

Maar dus wel lekker bijgelezen!

En wat De Vraag van Lil betreft; nee, niet gedaan gisteravond. Maar nu wel zin. Dus hopelijk vanavond wel.

Hep vast me eisprong, want was vandaag op diverse locaties en vond twee mannen zo leuk dat ik spontaan hot werd, zonder dat ik op een hot spot van de KPN zat!
Sorry, niet geneukt gisteren. Wel opgestaan, kindjes aangekleed, was in de machine gedaan, met Bikkel naar de huisarts geweest, voor mezelf pretpillen mogen halen bij de apotheek, thuis was opgehangen, gehaktballen gebraden, boontjes gedopt en aardappels geschild, met kdv gebeld voor crisioverleg over oudercommissiezaken, ambulante begeleiding over de vloer gehad, doorgerend naar mijn werk (lunchen dan maar in de auto), werken van 13 tot 17.30 uur, snel naar huis, gegeten, was opgevouwen, boodschappen gedaan, boodschappen opgeruimd, bank gehangen. Ik von dhet eigenlijk ook best een productief dagje. Maar de koningin heb ik dan weer niet gezien.

Veel plezier Pim! De vakantie van Mims klinkt heerlijk en het verhaal van Mops rollend in een barbieband roept hele leuke beelden op.

Leuke foto's in de nnak en mail. Stelletje kuthoeren.

Bent, Bikkel wordt deze zomer 4. Gaat dus in het nieuwe schooljaar naar school.
Ja Mado, kuthoer'n. Maar wat wordt je nieuwe motto eig'nluk?

Heb net een fles rosé op met Supra, onder het bordes. Heerlijk.

Bedacht (erkent) dat ik op dinsdagen een structureel probleem heb (dus even de gelegenheid genomen om verder te kunnen denken dan 2 dagen, wat met rose en sparringspartnerme een stuk beter afgaat). Dus hier en daar een vaag bericht ingesproken. Het leek haast wel of ik Gelderse boer'n brommerjongens aan het bellen was om een verzoekplaatje van ABBA. Of neuken.
"You Learn"

I recommend getting your heart trampled on to anyone

I recommend walking around naked in your living room

Swallow it down (what a jagged little pill)

It feels so good (swimming in your stomach)

Wait until the dust settles

You live you learn

You love you learn

You cry you learn

You lose you learn

You bleed you learn

You scream you learn

I recommend biting off more then you can chew to anyone

I certainly do

I recommend sticking your foot in your mouth at any time

Feel free

Throw it down (the caution blocks you from the wind)

Hold it up (to the rays)

You wait and see when the smoke clears

You live you learn

You love you learn

You cry you learn

You lose you learn

You bleed you learn

You scream you learn

Wear it out (the way a three-year-old would do)

Melt it down (you're gonna have to eventually anyway)

The fire trucks are coming up around the bend

You live you learn

You love you learn

You cry you learn

You lose you learn

You bleed you learn

You scream you learn

You grieve you learn

You choke you learn

You laugh you learn

You choose you learn

You pray you learn

You ask you learn

You live you learn
You choke you learn (die onthou ik het beste altijd - wat zou dát dan weer al/niet Freudiaans zeggen?)

Afijn, kindjes dansen hier nu op Amy Winehouse. Kan ook gebeuren. O, nu wil er iemand Belle & het Beest.

Gisteren spontaan binnen gewaaid bij een buurvrouw die net pizza's in de oven schoof en een wijnfles opentrok - my kinda woman. Ze heeft een dochter van Zoon's leeftijd en een zoon 3 maanden ouder dan Dot; Dot en hij doen sinds een paar weken 3wielerraces ieder op hun eigen stoep want ze mogen op straffe van alles wat ze maar wezenlijk achten niet op de straat (voor de minder ruimtelijk inzichtelijk bedeelden onder ons: dit gezin woont aan de overkant, van ons huis uit gezien). Komt Dot na een paar van die rondes hijgend weer bij me en zegt ze "Buurjongen is hárd mama. Echt hárd".

Wauw, een hotspot! Goed woord vind ik dat. Er zijn gewoon hele landen waar ze het complete land wireless gehotspot hebben - was eenvoudiger dan iedereen zich moeizaam laten abonneren en zo. Waarom kan dat hier nou niet? Klein pokkelandje, moet toch kunnen zou een mens zeggen.

O, koffie klaar.
Dat je beter moet leren slikken Lil.

Hier is net in het keukentje gekookt met zelfgehaald toiletwater.

Je begrijpt, ik kan niet wachten tot ze het al fietsend met de buurjongen aanlegt.

Gek trouwens, dat ik na een week of wat fulltime werk en veel logeerpartijen gewoon mijn eigen kinderen niet herken, of iets terug herken van al die weken ervoor.

'Ze' komen niks te kort hoor. Maar ik geloof ik wel.
Sjeses.

Ik dacht, effe niet op schoot en geplet worden, dan maar knallende herrie tolereren.

Strippita, ga maar even je trommel pakken om te spelen. Het ligt op het trapje in je kamer.

Tjommowl?

Ja, in je kamer. Op het trapje. (Opstapje)

~stappestappestap~

...

Wèeèèèèèh!!!!!!! met paniek.

In twee sprongen in haar kamer. Maar geen Chip.

Hardere wèèèè met hartverscheurende mamáááa.

...

Hangt ze in Kjóngens kamer, aan 1 vingertje ondersteboven aan de bovenste tree van het trápje van zijn stapelbed.

Sja. Als de hele wereld van jou is, vergis je je wel eens in een kamertje.
Nouja, kijk.. binnenkort is heel Groningen wireless! We lopen voorop!! (en hebben twéé actiegroepen tégen een wireless Grunn, want daarmee maak je mensen ziek.. of erger..)

Kjong, misschien moet je bij de IND een oppas gaan vragen voor die dinsdag? 't Is zo'n zootje..

Go Pimpel

maar die is nu natuurlijk vakantievieren, dus ziet het niet..

En die Dot.. heeft haar eigen Tristan en Isolde verhaal nu al. een straat als oceaan tussen hen in

Ik heb voor vandaag niets gepland... word er onrustig van

Toedels

Later is nu
Nou Dream, ga eens wat plannen dan.

Zo beter Kjong? En heeft het brainstormen ook nog wat opgeleverd? En heeft Chip al haar vingers nog? Toch lastig al die dreumessen met grootheidswaan. Bink denkt ook overal wel even op te kunnen klimmen. Levensgevaarlijk dat kind.
herkenbaar zo`n klimgeit, van lang geleden weliswaar, maar toch.

Nou kjong ben erg benieuwd of jij voortaan op je dinsdag Abba of neuken kan regelen

Madomotto is wat mij betreft akkoord bevonden.

Mooi gezegd dream, over dots Tristan en Isolde. zou ik nooit op gekomen zijn!

Ga lekker wat plannen, of, beter nog, laat de dag gaan zoals hij komt. Ik moet werken straks, bovendien is het hier (en in de hele bollenbuurt) bloemencorso en dat betekent dat mijn woonplaats hermetisch afgelsoten wordt van de rest van de wereld. Eerder had ik dagdienst op corsodag en kon ik niet meer naar huis, vervelend, maar nu zou het rotter zijn als ik mijn enige collega van vandaag niet tegemoet kan komen. Ga dus maar bijtijds weg, want geen idee hoe laat de hekwerken opgetrokken worden. Kinders moeten nog naar schoonmama gebracht (lang leve schoonmama). Morgen nòg een dagje rennen racen en plannen (want bentos extra koopzondag ivm met kutcorso bloemencorso). Dan vaantie, wel 2 weken lang!!! GG glundert nu al, zo schattig.

.
Hmpf, we moeten vandaag nog naar BentTown. Als we er nog in kunnen, dus :S
en WAAROM kom jij naar benttown als ik er nou juist niet ben???

Weet wel een sluiproute die denk ik open blijft, maar dan moet ik even weten waar je heem moet. Bel me anders even?
geen idee hoe laat de hekken opgesteld worden, maar dit is de route met bijbehorende planning:

Noordwijkerhout

(vrijdagavond)

Maandagse Wetering

(nabij bocht bij de Gieterij) 21.00 uur

Pilarenlaan 21.07 uur

Rotonde ‘De Schelft’ « Wildlaan 21.14 uur

Viaductweg/Kerkstraat 21.20 uur

Viaductweg » Koninginneweg 21.23 uur

Koninginneweg « Havenstraat 21.27 uur

Havenstraat « Dorpstraat 21.34 uur

Dorpsstraat « Viaductweg 21.36 uur

Viaductweg » Van Iersellaan 21.39 uur

Van Iersellaan » Van der Weijdenlaan 21.47 uur

Rotonde ‘Gooweg’ » Victoriberg 21.51 uur

Victoriberg/Dorpsstraat 21.55 uur

Victoriberg/Kerkeland 21.58 uur

Victoriberg/Zeestraat 22.01 uur

Herenweg/Gemeentehuis 22.06 uur

Aankomst: De Brink-Dr. Poelslaan 22.10 uur

Noordwijk

(zaterdag)

Bosweg/Vuurtoren 9.30 uur

Duinweg » Van Panhuysstraat 10.05 uur

Rotonde » Weteringkade 10.15 uur

Rotonde » Gooweg 10.35 uur

Viaduct N206 11.00 uur

Shell benzinestation - muziekuittrede 11.05 uur

Voorhout herstart muziekintrede

Leidsevaart ingang KTS 11.15 uur

Herenstraat-Spoorwegovergang 11.30 uur

Rotonde « Rijksstraatweg 12.10 uur

Sassenheim

Hoofdstraat -Wasbeeklaan 12.35 uur

Hoofdstraat - Partycentrum De Oude Tol / HERSTART 14.00 uur

Rotonde Sassenheim Noord 14.20 uur

Lisse

2e Poellaan 14.55 uur

Rotonde Lisse Zuid/Tuincentrum Overvecht 15.05 uur

Gemeentehuis 15.25 uur

Rotonde - Keukenhofdreef /Westelijke Randweg 15.40 uur

Keukenhof Corso Boulevard 15.45 uur

Rotonde Lisse Noord 15.55 uur

Hillegom

Stoplicht N207 16.20 uur

Stoplicht Olympiaweg 16.45 uur

Weeresteinstraat 17.00 uur

Stoplicht Pastoorslaan / Oude Weerlaan 17.20 uur

Haarlemmerstraat Ford Museum 17.40 uur

Ford Museum / HERSTART 19.00 uur

Bennebroek

Rijksstraatweg - Bennebroekerlaan 19.25 uur

Heemstede

Herenweg - ingang Groenendaal 19.50 uur

Van Merlelaan 20.10 uur

Haarlem

Stoplicht Westelijke Randweg 20.35 uur

Dreef 21.00 uur

Turfmarkt

21.20 uur

Einde corsoroute tentoonstelling op

de Gedempte Oude Gracht - Nassaulaan
eigenlijk best jammer dat ik er niet ben, het is af en toe leuk om naar te kijken, zeker met dit weer een hele happening met muziek, bier en gezelligheid en het thema is Beroemde boeken, dat kan slechter.
We moeten naar mijn schoonfamilie aldaar, Bent. En laat ik het zo zeggen: ik zal er geen traan om laten als we er niet in kunnen (als jij nou nog thuis was geweest, dan was het een héél ander verhaal geweest )
maid, ik wist geeneens dat jouw schoonfamilie hier woonde. (Waar waar??, misschien ken ik ze wel....hoewel, ik ben natuurlijk geen echte hangkous) Laten we het zo zeggen, de volgende keer als je een bezoekje aan je schoonouders voor de boeg hebt dan meld je gewoon even bij hun dat je echt even bij een vriendin langs moet. Dan zorg ik er wel voor dat je daar veel tijd mee kwijt bent .
quote:Bloesem schreef op 23 april 2009 @ 23:13:

Hee Meave, waar staat je verhaal nou? Ik zocht naar update in de NNAK maar kon nix vinden.

Vagina-pros-tiet-uee!Oh. Dat komt omdat/doordat het er nog niet staat. Was halverwege blijven steken. Komt wel en dan zal ik hier wel even gillen.
Kjong, Keunigin, hulde. Houd moed. Tongen?
Kjong, Keunigin, hulde. Houd moed. Tongen?
Twee keer tongen is misschien wat veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven