Gekwetst
donderdag 14 mei 2020 om 15:36
Ik heb sinds 2 maanden een relatie met een pracht vrouw, maar ik heb haar helaas gekwetst.
We hadden afgesproken van als we een jaar samen zijn om aan kinderen te beginnen.
Maar ondanks dat mijn beste vriend een beetje boos was omdat hij dacht dat ik hem in de steek ging laten had ik mijn vriendin gezegd om de kinderwens nog even uittestellen.
Hierdoor heb ik haar blijkbaar gekwetst.
Wat kan ik hier aan doen?
We hadden afgesproken van als we een jaar samen zijn om aan kinderen te beginnen.
Maar ondanks dat mijn beste vriend een beetje boos was omdat hij dacht dat ik hem in de steek ging laten had ik mijn vriendin gezegd om de kinderwens nog even uittestellen.
Hierdoor heb ik haar blijkbaar gekwetst.
Wat kan ik hier aan doen?
donderdag 14 mei 2020 om 16:27
Ab_Normaal schreef: ↑14-05-2020 16:24Ik vroeg aan de buurvrouw of ze zin had om mee te gaan maar haar collega was ziek. En nu heb ik een nieuwe jas.
Wie wil er koffie?
donderdag 14 mei 2020 om 16:32
Als jij een kinderwens uitstelt omdat een vriend anders boos gaat zijn omdat jullie dan minder tijd voor elkaar hebben, ben jij nog niet klaar voor kinderen. Blijf dus bij je besluit om dat kind niet door te laten gaan.
En gaat je vriendin dan lopen, dan is dat zo want dan is ze enkel bij jou om aan een kind te geraken.
En gaat je vriendin dan lopen, dan is dat zo want dan is ze enkel bij jou om aan een kind te geraken.
donderdag 14 mei 2020 om 16:33
Doe maar.Ab_Normaal schreef: ↑14-05-2020 16:24Ik vroeg aan de buurvrouw of ze zin had om mee te gaan maar haar collega was ziek. En nu heb ik een nieuwe jas.
Wie wil er koffie?
donderdag 14 mei 2020 om 16:34
Attraverso schreef: ↑14-05-2020 16:32Als jij een kinderwens uitstelt omdat een vriend anders boos gaat zijn omdat jullie dan minder tijd voor elkaar hebben, ben jij nog niet klaar voor kinderen. Blijf dus bij je besluit om dat kind niet door te laten gaan.
Dit inderdaad
donderdag 14 mei 2020 om 17:08
Aanvulling: als jij bijvoorbeeld 34 bent en zij is 37, dan zou je het uit moeten maken want dan ben jij wellicht de laatste kans op een gezin voor haar - terwijl jij met die leeftijd eeuwig onvolwassen zult blijven als je a) met 2 maanden relatie zo'n afspraak maakt en b) hiervan afstapt vanwege een vriend die bang is dat hij je met nóg iemand moet delen.