‘Tablet’ voor kind

14-05-2020 18:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wat een leuke tablet of tablet achtig iets is voor een kind van ruim een jaar? Ik zie wel het een en ander op internet staan, maar dat zijn vooral tablets waar in de beschrijving het een en ander over WiFi ed staat, terwijl ik eigenlijk iets zoek wat ook zonder internet leuk is. Ik wil het gebruiken om mijn kind een half uurtje maar we hebben geen internet in de achtertuin. Hij vindt mijn telefoon erg interessant maar die laat ik liever niet onbeheerd achter bij hem 😅liefst in een niet te hoge prijsklasse
boomtak2 wijzigde dit bericht op 01-02-2021 07:35
3.11% gewijzigd
Onze dochter gebruikt een oude iPad met bumper er omheen.
Thuis kijkt ze naar YouTube kids en speelt ze spelletjes. De spelletjes van Bimi Boo doen het ook zonder wifi, maar dat is denk ik met net 1 jaar nog wat te moeilijk.
Een gewone tablet en dan met een speciale kinderhoes eromheen. Er zijn best een hoop apps die het ook gewoon zonder internet doen.

Maar als je gaat paardrijden, zet je hem dan in een box ofzo?
Vtech Storio

Staan ook genoeg op marktplaats voor klein prijsje trouwens.
Ja klopt ik heb een afgezette ruimte in de tuin naast gemaakt met een box erin en ook een speelhuisje en alles maar hij is overal nog net te klein voor om ermee te spelen.

Bedankt voor de tips in ieder geval😄
Gewoon een Ipad met een flinke hoes eromheen. Die dingen gaan jaren mee en dan heb je er over een paar jaar nog steeds wat aan.
Koop sowieso geen kindertablet, dat is troep.
Gewone ipad met duplospelletjes of soundtouch oid. Dat deed het op die leeftijd al aardig. Veel spelletjes zijn zonder internet ook te spelen.
Cookielover schreef:
14-05-2020 19:08
Koop sowieso geen kindertablet, dat is troep.
Die van mij hadden de eerste twee jaar toch best veel plezier aan zo'n Vtech ding. Merk was natuurlijk ook wel beter dan een plastic merkloze van de speelgoedwinkel. Daarna weer verkocht en op ipads overgestapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven