Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Nou ik heb je drol met vlaggen hier na f5 hoor. Mooi zo. Ga ik maar eens stemmen...
Hij lijkt meer op een pompoen dan een drol nu. Maar wat doe je eraan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik moest een keer Nemo's poep naar het ziekenhuis brengen. Ook knaloranje, waren gewoon alleen stukkies wortel, ze zullen wel gelachen hebben in lab.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Pfff MacDonalds topic is niet grappig.
Wat dan, een rel?
Is het heel ziek als ik dat echt een keer gedaan heb
quote:Star schreef op 24 april 2009 @ 22:11:

Pfff MacDonalds topic is niet grappig.Tssssk nou moet je vent weer rijden zeker?
Hoop dat ie niet de weg kwijtraakt mét Tomtom
Oeps, ik dacht dat kind lekker lag te slapen (vond ik al vreemd) maar de babyfoon staat uit.
Wij hebben babyfoon met beeldscherm. Echt handig. Ik weet altijd precies hoe lang Mr J wakker ligt en wat hij allemaal doet in bed
Arme Nemo.

Ik ga ook slapen, trusten dames!
gaap, ik ben ook altijd de sjaak als ik ochtenddienst heb...
Zo Mal jij was er vanmorgen vroeg bij. Hier was het uitslapen tot 7 uur.

Weet je wie er uitgeslapen heeft? Tobias! Om kwart voor 9 kwam hij een keer beneden met verkreukeld gezicht en haren door de war.

Tss.. belachelijk! Dat was echt 2 jaar geleden ofzo.

Ik ga boodschappen doen.
Goeiemorgen!

Kinderen zijn weg, dus ik werd om half 10 wakker! Jippie. Maar ben nog bekaf ha ha. Slaap de hele week al verrotte slecht door een snurkende man...

Ris, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte daar.

Jin, wat fijn dat de Krupp weg is. En nu wegblijven, kssst, deur uit! Hoe gaat het verder met de ruziemakende jongetjes? Of wordt dat al minder?

Su, namen namen.. Ainnée (zoiets) zag ik langs komen, ook erg mooi. Eugenie... yek. Pien, pleun.. not my cup of T maar gelukkig maar toch Als iedereen hetzelfde gaat kiezen is het ook zo saai!

Mal, je bent maar druk met het avatorpimpen Misschien kan het hoefijzer nog een leuk kroontje en een Maximagezichtje in het midden krijgen? Of Wim Lex, haha.

Naat! Lekker zeg Tobias uitgeslapen. Laurens is hier ook de enige die de luxe heeft te kunnen uitslapen. Komt af en toe ook 9 uur zijn bed uitrollen. Haar recht over eind, grote smile op zijn gezicht. Ha ha, zo komisch. Maar meestal is het half 8 bij hem hoor.

Ik ga de bijkeuken schilderen! Fijne, warme zaterdag.
Star, kind niet ingeent tegen krupp hoor, zijn hele normale inentingen (die alle kinderen krijgen) konden er steeds maar niet in. Nu weer een sessie verder gelukkig. Zet eens een foto van buik op de groep, ik ben benieuwd naar jouw mooie buikje.

Die drol is drollig zeg!
Amalia, ruzie blijft helaas. Mamma mag jongste nieta an arm trekken he, dat is zonde (combineert twee dingen denk ik haha). Is het gelukt met schilderen? Ik ga de oprijlaan zo knippen, bah.

Naatie, zo lekker zeg een langslaper! Hoe gaat het met Naatieman in combinatie met werk eigenlijk?
Ieeee, het is bijna half 3 en ik moet nog boodschappen doen, bij opa en oma langs en vriend ophalen in H. Maar ik ben wél bijgelezen.
Hoi,

Ris, . Wat een kl*te nieuws.

Jin, blij te lezen dat het oké gaat.

Ga weer, lekker de zon in.
quote:Jinny schreef op 25 april 2009 @ 12:20:

Ik ga de oprijlaan zo knippen, bah. Veel succes ermee, lijkt me best zwaar
Balen Jin, dat het moeizaam gaat met die 2. Zijn ze wel een beetje aan elkaar gewaagd, of moet jongste het ontgelden?

Hoi Kokos.

Nou, bijkeuken nog niet klaar hoor. Wat een klus. Er zitten ramen en deuren in dus ik moet heel veel afplakken en om hoekjes verven enzo. Ik heb liever grote lappen die lekker opschieten. Maar het is wel erg mooi aan het worden! Ik heb een iets andere grijstint dan in de woonkamer genomen en eigenlijk vind ik 'm iets mooier dan de wk... Oooh, als ik het maar niet in mijn hoofd haal om de wk opnieuw te gaan doen!

Nu klaar hoor, ik ga chillen op de bank. Man is nu even boven en het is hier STIL. (smiley slaat nergens op maar ik vond dat die ook wel een keer gebruikt mag worden. Arme poppetje komt anders ook nooit in beeld.)

Leuke van kinderen is als ze soms ook even weg zijn, ha ha ha!
Hehe, ik ben gelukkig wel weer uitgerust. Om 9:15 viel Mr J al zowat om van de slaap en hebben we Maneficent uit bed getrapt en tot 12 uur in het grote bed geslapen met zijn tweetjes

Man is nu voor het eerst gras maaien. Hij is weer erg blij

Kokos, je hebt je oude avator weer! Met het rokje.

Amalia, naar he snurkende man. Die van mij was weer aan het slaapwandelen deze week. Ook erg vermoeiend.

Jinny ik hoop dat je snel weer lekkerder in je vel zit.
Slaapwandelen Mal !? Dat lijkt me eng? Wat doet ie dan?

Ben ik trouwens de enige die Sesamstraat niet naar half 7 wil? Ik wil het gewoon weer om 5 uur; kan ik koken en de kinderen even kijken.

Kan ik daar een Hyves voor opzetten ?
quote:amalia schreef op 25 april 2009 @ 17:40:

Slaapwandelen Mal !? Dat lijkt me eng? Wat doet ie dan?

Gaat uit bed en dan rechtop zitten, en vertelt onsamenhangend van alles over zijn werk. Wil dossiers gaan pakken etc. Hij weet er dan niks meer van de volgende dag. Ik moet hem dan ook altijd gelijk geven want anders raakt hij helemaal van slag in zijn slaap.

Hij heeft in zijn oude huis een keer zijn hele kledingkast alles wat op de hangers hing, in de woonkamer ophangen.
Suze, jij wilde toch een top 10 naam? Dacht ik dat je dat zei...

Ik heb hier 2 top 10's:

1. Emma

2. Marie

3. Lore

4. Lotte

5. Noor

6. Julie

7. Elise

8. Louise

9. Amber

10. Ella

Is van kind & gezin en deze is landelijk:

1. Sophie

2. Lieke

3. Julia

4. Sanne

5. Emma

6. Lotte

7. Anna

8. Eva

9. Anne

10. Lisa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven