Good Luck 2
vrijdag 24 april 2009 om 19:14
vrijdag 24 april 2009 om 20:07
Laure vind ik ook zooo mooi. En zij hebben nog een dochter en die heet Annaé. Vind ik ook prachtig. Maar ja, omdat ik ze ken zou ik het zelf niet snel doen. Ik hoorde laatst de vaste verpleegster van Jonathan in het WKZ die kreeg een dochter Lauke. Ook mooi.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 24 april 2009 om 20:40
vrijdag 24 april 2009 om 20:50
avond
k*tnieuws hier; de kanker is terug bij M zijn moeder. Bij haar rugwervels, dus opereren in groningen en daarna chemo. Gadverdegadver. Woensdag hebben ze weer gesprek, dan horen ze meer over behandelplan. Moet eerst overleg zijn tussen leeuwarden en groningen. Zelf zijn ze gelukkig positief, dus dat is gunstig (hopen we)
k*tnieuws hier; de kanker is terug bij M zijn moeder. Bij haar rugwervels, dus opereren in groningen en daarna chemo. Gadverdegadver. Woensdag hebben ze weer gesprek, dan horen ze meer over behandelplan. Moet eerst overleg zijn tussen leeuwarden en groningen. Zelf zijn ze gelukkig positief, dus dat is gunstig (hopen we)
vrijdag 24 april 2009 om 21:05
quote:Star schreef op 24 april 2009 @ 20:42:
Hoe is het daar lieve Jin? Gaat het nog?Ja hoor! Jinny overdenkt haar zonden en overdenkt wat lastige dilemma´s en is toch wel een beetje van slag van oma en is de hele week druk met speeltuinen met Duitse vriendin en is gewoon een beetje stilletjes. Dat is alles. Komt wel weer .
Hoe is het daar lieve Jin? Gaat het nog?Ja hoor! Jinny overdenkt haar zonden en overdenkt wat lastige dilemma´s en is toch wel een beetje van slag van oma en is de hele week druk met speeltuinen met Duitse vriendin en is gewoon een beetje stilletjes. Dat is alles. Komt wel weer .
vrijdag 24 april 2009 om 21:06
vrijdag 24 april 2009 om 21:08
quote:Jinny schreef op 24 april 2009 @ 21:05:
[...]
Ja hoor! Jinny overdenkt haar zonden en overdenkt wat lastige dilemma´s en is toch wel een beetje van slag van oma en is de hele week druk met speeltuinen met Duitse vriendin en is gewoon een beetje stilletjes. Dat is alles. Komt wel weer .
Goedzo. Maakte me een beetje zorgen over je afwezigheid.
Knullen alles goed? Jongste's krupp weer over?
[...]
Ja hoor! Jinny overdenkt haar zonden en overdenkt wat lastige dilemma´s en is toch wel een beetje van slag van oma en is de hele week druk met speeltuinen met Duitse vriendin en is gewoon een beetje stilletjes. Dat is alles. Komt wel weer .
Goedzo. Maakte me een beetje zorgen over je afwezigheid.
Knullen alles goed? Jongste's krupp weer over?