Mutsen
zaterdag 25 april 2009 om 13:14
Lekker Remma, 1 down, 2 to go... Is Meis al begonnen eigenlijk?
Baby heeft wit t-shirt aan, dan zie je zo goed dat je vloer vies is...
Ben overduidelijk geen geweldige huisvrouw, maar met kruipende baby's ben ik altijd net even wat schoner. Toch jammer dat het de laatste is, laatste kans op een schoon huis
Zijn heerlijk in speeltuin geweest. Was een jongetje dat straks ook bij Mannie in de klas komt. Ze speelden niet samen, maar vader vertelde dat ze bij elkaar kwamen. Misschien herkende hij zijn naam van de namenlijst of zo? Of hij heeft beter opgelet tijdens de infoavond. De man had op mij duidelijk geen indruk gemaakt haha.
Nu liggen ze alledrie in bed en dus duik ik even in de hangmat in de tuin.
Baby heeft wit t-shirt aan, dan zie je zo goed dat je vloer vies is...
Ben overduidelijk geen geweldige huisvrouw, maar met kruipende baby's ben ik altijd net even wat schoner. Toch jammer dat het de laatste is, laatste kans op een schoon huis
Zijn heerlijk in speeltuin geweest. Was een jongetje dat straks ook bij Mannie in de klas komt. Ze speelden niet samen, maar vader vertelde dat ze bij elkaar kwamen. Misschien herkende hij zijn naam van de namenlijst of zo? Of hij heeft beter opgelet tijdens de infoavond. De man had op mij duidelijk geen indruk gemaakt haha.
Nu liggen ze alledrie in bed en dus duik ik even in de hangmat in de tuin.
zaterdag 25 april 2009 om 14:43
Net schoonmoeder aan de lijn; ze bleef maar zaniken dat we zomaar 9 dagen van de aardbodem waren verdwenen (ik dacht dat Pamman verteld had dat we zouden gaan) en iedereen in paniek was. Dat ging dus over afgelopen kerst. Mijn hemel. Ik heb echt geen geduld voor dat soort gezever en dat heb ik ook gezegd uiteindelijk. Bovendien zijn we allebei altijd mobiel bereikbaar dus ze hadden ons gewoon kunnen bellen. Maar dat doen ze dan niet omdat ze boos zijn. Ja doei.
Volgens mij heeft Pamman nu een gesprek over De Kwestie. Ben benieuwd.
Pamman is trouwens 3 kilo kwijt, goed man!
Volgens mij heeft Pamman nu een gesprek over De Kwestie. Ben benieuwd.
Pamman is trouwens 3 kilo kwijt, goed man!
zaterdag 25 april 2009 om 15:24
zaterdag 25 april 2009 om 15:59
zaterdag 25 april 2009 om 17:18
Ik heb net de aardappelsalade gemaakt maar die is mislukt, qua textuur dan. Het zal verder precies hetzelfde smaken, ook al is het puree
Ik heb knoflookbrooddeeg meegenomen van de appie, daar kun je zelf verse knoflookbroodjes mee bakken, ben benieuwd.
De bbq staat aan, en er staat een grote man in schort en een klein mannetje in schort. Ziet er zo schattig uit
Ik heb knoflookbrooddeeg meegenomen van de appie, daar kun je zelf verse knoflookbroodjes mee bakken, ben benieuwd.
De bbq staat aan, en er staat een grote man in schort en een klein mannetje in schort. Ziet er zo schattig uit
zaterdag 25 april 2009 om 18:56
Ik mocht de broodjes niet maken van man dus je houdt het nog even tegoed.
Moeder had kleren gestuurd voor de kinderen, vanmiddag al foto's gestuurd en net gebeld. Ook een hele tijd met z'n tweeën gepraat over mijn huidige 'situatie'. Dat wist ze nog niet. De rest van mijn familie praat ook niet over mij gleuf ik
Nu boven ingrijpen, totale anarchie zo te horen.
Moeder had kleren gestuurd voor de kinderen, vanmiddag al foto's gestuurd en net gebeld. Ook een hele tijd met z'n tweeën gepraat over mijn huidige 'situatie'. Dat wist ze nog niet. De rest van mijn familie praat ook niet over mij gleuf ik
Nu boven ingrijpen, totale anarchie zo te horen.
zaterdag 25 april 2009 om 19:09
Wij hebben gisteren gbbqd met veel visite, was prachtig weer hier. Kinderen lagen helaas wel te laat op bed dus waren niet op hun best vandaag. Ik ook niet, want vannacht was weer niks. We zouden dit en volgend weekend uit logeren gaan, maar dat zie ik helemaal niet zitten. Dus rijden we morgen op en neer naar schoonmoeders verjaardag (6 uur in de auto...) en zeg ik volgend weekend maar af.
Dat deeg klinkt lekker. Wij maken deeg eigenlijk altijd zelf. Maar laatste had ik kant-en-klaar-deeg voor een quiche, en dat was toch wel erg gemakkelijk.
Ik heb in de AK geantwoord, maar wou hier nog even zeggen dat de vacature er goed uit ziet. En ik ben fan van het merk; regel jij straks de quantumkorting?
Goed van oudste Remma! Hier schiet het niet zo op met A, Nippi is de enige in de klas die dat nog niet heeft (hij is natuurlijk ook de jongste). Volgens juf is de leraar ook niet zo goed. Ach ja, hij zal het wel een keer halen (en ik vind het wel makkelijk dat het via schoolzwemmen gaat en ik dus niet zelf in het zwembad hoeft te gaan zitten).
Dat deeg klinkt lekker. Wij maken deeg eigenlijk altijd zelf. Maar laatste had ik kant-en-klaar-deeg voor een quiche, en dat was toch wel erg gemakkelijk.
Ik heb in de AK geantwoord, maar wou hier nog even zeggen dat de vacature er goed uit ziet. En ik ben fan van het merk; regel jij straks de quantumkorting?
Goed van oudste Remma! Hier schiet het niet zo op met A, Nippi is de enige in de klas die dat nog niet heeft (hij is natuurlijk ook de jongste). Volgens juf is de leraar ook niet zo goed. Ach ja, hij zal het wel een keer halen (en ik vind het wel makkelijk dat het via schoolzwemmen gaat en ik dus niet zelf in het zwembad hoeft te gaan zitten).
zaterdag 25 april 2009 om 19:32
Verstandig Nip, dat je thuis blijft volgend weekend.
Het ging juist zo goed met oudste omdat hij en leszwemmen had én schoolzwemmen. En dan alleen omdat die extra keer schoolzwemmen puur voor conditieopbouw etc is. Qua techniek hoef je van schoolzwemmen niet veel te verwachten.
Ik vind het wel handig dat oudste hem heeft omdat er straks in de zomer ook weer gezwommengaat worden uiteraard, vrij dan he. Daar heb ik eerlijk gezegd dat uurtje in het zwembad wel voor over.
Het ging juist zo goed met oudste omdat hij en leszwemmen had én schoolzwemmen. En dan alleen omdat die extra keer schoolzwemmen puur voor conditieopbouw etc is. Qua techniek hoef je van schoolzwemmen niet veel te verwachten.
Ik vind het wel handig dat oudste hem heeft omdat er straks in de zomer ook weer gezwommengaat worden uiteraard, vrij dan he. Daar heb ik eerlijk gezegd dat uurtje in het zwembad wel voor over.
zaterdag 25 april 2009 om 19:39
Kun je verder zelf nog iets doen aan die conditieopbouw? Mini moet dat nu ook gaan doen. Ze is natuurlijk maar fijntjes maar volgens mij wel sterk. Dat rotviaduct waar wij altijd overheen moeten fietsen doet zij gewoon zelf. Er zijn zat kinderen uit haar klas die dat nog niet doen.
Nip, mocht het zover komen dan verzorg ik de zoetigheden bij de volgende meet
Nip, mocht het zover komen dan verzorg ik de zoetigheden bij de volgende meet
zaterdag 25 april 2009 om 19:42
Hier ligt het spul ook uitgeput op bed. Maby sloeg haar middagslaap over, dus was gelijk KO en de andere 2 waren moegespeeld in de speeltuin. We waren op de fiets naar een speeltuin verderop waar we eigenlijk nooit komen, maar dat was heel leuk. Sien fietste ook keurig mee op haar nieuwe grotere fiets. Helaas lopen de trappers/ketting soms vast, dus ik denk dat ik toch maar een nieuwe fiets voor haar ga kopen. maby had het ook enorm naar haar zin in de speeltuin. Lopen en praten doet ze dan weliswaar nog niet, qua vrolijkheid is ze ongeevenaard en klimmen doet ze ook als de beste (vreemd kind, wel een ladder op kunnen klimmen, maar nog niet kunnen lopen ).
Zelf ben ik eigenlijk nog steeds iets té moe. Ik merk dat kinderen, vriend en werken eigenlijk net te veel van het goede is en daar baal ik een beetje van. Ik weet de reden van de moeheid, maar het is moeilijk minderen in activiteiten, omdat ik al vrij weinig doe. Liefst zou ik tijdelijk wat uren vrij nemen van werk, maar dat is gezien de drukte ook weer geen optie.
Remma, lekker dat oudste bijna voor B mag! Weer een mijlpaal bereikt.
Pammie, wist je moeder niet van je 'situatie' dan? En wat een idiote actie van je schoonouders. Begrijp ik nu goed dat ze nu terugkomen op een situatie van een paar maanden terug?
Nippo, balen van je nachten. En succes met de autorit morgen (ik benijd je niet). Bbq daarentegen klinkt weer erg goed.
Zelf ben ik eigenlijk nog steeds iets té moe. Ik merk dat kinderen, vriend en werken eigenlijk net te veel van het goede is en daar baal ik een beetje van. Ik weet de reden van de moeheid, maar het is moeilijk minderen in activiteiten, omdat ik al vrij weinig doe. Liefst zou ik tijdelijk wat uren vrij nemen van werk, maar dat is gezien de drukte ook weer geen optie.
Remma, lekker dat oudste bijna voor B mag! Weer een mijlpaal bereikt.
Pammie, wist je moeder niet van je 'situatie' dan? En wat een idiote actie van je schoonouders. Begrijp ik nu goed dat ze nu terugkomen op een situatie van een paar maanden terug?
Nippo, balen van je nachten. En succes met de autorit morgen (ik benijd je niet). Bbq daarentegen klinkt weer erg goed.
zaterdag 25 april 2009 om 19:50
Hier zwem ik altijd op zondagmorgen met Ot en Sien naast de zwemles. Is een trainingsuur van onze vereniging en een paar ouders met kinderen zwemmen dan in het kleuterbad. Ik merk toch wel een groot verschil, vooral in het begin was zwemles een drama, maar nu vindt Sien het hartstikke leuk en ze gaat als een speer. En we zijn zo vaak bij water en zwembaden in de buurt dat ik alle kinderen het liefst zo snel mogelijk zwemmend heb. Scheelt ons weer een hoop stress.
zaterdag 25 april 2009 om 20:20
Ik vind het echt te veel gedoe. Voor Nippi schoolzwemmen had deed ik het wel, maar dan moest ik vrijnemen van mijn werk. En het zal nu heus wel langer duren dan als hij ook gewoon zwemles had gehad, maar dat maakt me niet zoveel uit. Hij kan het goed genoeg om zich boven water te houden, en hij heeft volgend schooljaar ook nog schoolzwemmen. Als hij dan nog geen diploma's heeft, ga ik alsnog wel met hem op zwemles.
zaterdag 25 april 2009 om 20:34
Logisch Nippo, dat je het nu even laat voor wat het is. Komt vanzelf wel weer. Vind Nippi het zelf vervelend dat hij nog geen A heeft? en goed dat je de logeerweekenden geskipt hebt; zoveel mogelijk aan jezelf denken nu.
en Anky ook ; te moe zijn is niet leuk en frustrerend. en fijn dat je een leuk speelmiddagje had.
was het wel een prettig gesprek met je moeder, Pammie? of gewoon erg aan de oppervlakte?
Spul ligt hier ook op bed. En eigenlijk ging ik het liefste mee, maar meot nog wat dingen doen en ik wil ook wel eens gewoon even rustig zitten en de krant lezen. maar laat zal het niet worden, denk ik
en Anky ook ; te moe zijn is niet leuk en frustrerend. en fijn dat je een leuk speelmiddagje had.
was het wel een prettig gesprek met je moeder, Pammie? of gewoon erg aan de oppervlakte?
Spul ligt hier ook op bed. En eigenlijk ging ik het liefste mee, maar meot nog wat dingen doen en ik wil ook wel eens gewoon even rustig zitten en de krant lezen. maar laat zal het niet worden, denk ik