Liefdesverdriet
donderdag 21 mei 2020 om 09:15
Hallo allemaal,
Ik moet dit even kwijt hoor.
Een jaar geleden ontmoette ik de meest fantastische man. Niet het standaard man waar ik normaal opviel maar toch viel ik voor hem.
Ondanks dat ik bang was want door mijn vorige relaties wilde ik vrijgezel blijven omdat ik niet meer die pijn wilde voelen maar ben er toch voor gegaan, de liefde was te sterk.
En het was geweldig tot dat hij er ineens mee wilde stoppen na een jaar. We hadden elkaar het weekend nog gezien alles was top. Hij gaat op een zondag naar huis en maandag morgen stuurd hij een appje dat het over is. Ik had dit totaal niet verwacht en ik kan het ook niet loslaten. Ik heb wel eerder liefdesverdriet gehad maar deze x is het wel heel erg. Ik hou zoveel van hem en ik wil hem zo graag terug. Ik huil nu al anderhalve week ik slaap niet ik eet niet. Ik ben ten einde raad ik weet het niet meer. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt en hoe ben je er overheen gekomen of heb je inderdaad je ex terug gekregen dan zou ik wel heel graag willen weten hoe je dat doet
Liefs
Een jaar geleden ontmoette ik de meest fantastische man. Niet het standaard man waar ik normaal opviel maar toch viel ik voor hem.
Ondanks dat ik bang was want door mijn vorige relaties wilde ik vrijgezel blijven omdat ik niet meer die pijn wilde voelen maar ben er toch voor gegaan, de liefde was te sterk.
En het was geweldig tot dat hij er ineens mee wilde stoppen na een jaar. We hadden elkaar het weekend nog gezien alles was top. Hij gaat op een zondag naar huis en maandag morgen stuurd hij een appje dat het over is. Ik had dit totaal niet verwacht en ik kan het ook niet loslaten. Ik heb wel eerder liefdesverdriet gehad maar deze x is het wel heel erg. Ik hou zoveel van hem en ik wil hem zo graag terug. Ik huil nu al anderhalve week ik slaap niet ik eet niet. Ik ben ten einde raad ik weet het niet meer. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt en hoe ben je er overheen gekomen of heb je inderdaad je ex terug gekregen dan zou ik wel heel graag willen weten hoe je dat doet
Liefs
donderdag 21 mei 2020 om 09:54
Nou met een appje de relatie beëindigen is wel heel erg lullig! Zo'n leuke man is het blijkbaar niet.
Ik denk dat iedereen wel zoiets heeft meegemaakt. Het kost echt gewoon tijd, in het begin ben je verdrietig omdat je zijn leuke kanten mist. Maar na verloop van tijd ga je vanzelf inzien dat hij ook echt mindere kanten had en dan kun je beter accepteren dat het voorbij is.
Ik denk dat iedereen wel zoiets heeft meegemaakt. Het kost echt gewoon tijd, in het begin ben je verdrietig omdat je zijn leuke kanten mist. Maar na verloop van tijd ga je vanzelf inzien dat hij ook echt mindere kanten had en dan kun je beter accepteren dat het voorbij is.
donderdag 21 mei 2020 om 10:47
Liefdesverdriet sucks. Je zegt dat het niet de standaardman was op wie je normaal valt en dat je pijn had van eerdere relaties. Daaruit maak ik op dat je wellicht niet de meest leuke ( type fout) mannen had. En deze maakt het via app uit. Dus zo leuk was hij niet.
Kan het zijn dat je een te rooskleurig beeld hebt van de mannen? En daardoor misschien wat signalen mist?
Kan het zijn dat je een te rooskleurig beeld hebt van de mannen? En daardoor misschien wat signalen mist?
donderdag 21 mei 2020 om 10:52
Vrij lomp inderdaad. Dan zou je toch eerder denken dat je je enorm in zo iemand hebt vergist.
donderdag 21 mei 2020 om 11:04
Ik ben 2 x eerder flink in de maling genomen. De eerste x na een relatie van 9 jaar. 4 jaar bezig geweest met kinderen krijgen eindelijk gelukt via ivf en gelijk raak. Zo gelukkig waren we tot dat hij hoorde dat het een tweeling was en hij wilde niks meer met mij en de kinderen te maken hebben. Ik was toe nog zo’n naïef kutje en m’n beste vriendin, hij en zijn familie zeiden dat ik het nooit alleen kon dus hij heeft m’n naar een abortus kliniek gebracht. Toen het weg was kwam hij me weer ophalen met m’n beste vriendin hand in hand. Toen vielen alle stukjes in elkaar ze hadden al lang een relatie. Daar heb ik wel de nodige therapie voor gehad en nog nooit zoveel spijt gehad van mijn keuze. Dat is nu 16 jaar geleden
De tweede x ging ik trouwen met de vader van m’n dochter naar na 4 maanden werd hij verliefd op een ander en is bij me weg gegaan
donderdag 21 mei 2020 om 11:12
Hij zegt dat hij z’n vrijheid terug wil dat hij dat teveel mist.
Het ligt niet aan mij maar aan hem zegt hij maar dat zeggen ze altijd toch.
donderdag 21 mei 2020 om 11:20
Ik vind het heel laf dat hij het uitmaakt via een appje.Darling46 schreef: ↑21-05-2020 09:15Hallo allemaal,
Liefs
Ik heb ook eens hele erge liefdes verdriet gehad en nogsteeds soms moeilijk mee maar daar kom je wel over heen. Ik snap dat je heel veel van hem houdt.. maar ga jezelf eens na of je het hebt verdiend om op zo een laffe manier gedumpt te worden.
Heeft hij ook een reden gegeven waarom hij er een punt achter heeft gezet?
Ik wens je heel veel sterkte!
donderdag 21 mei 2020 om 11:48
maar dit heb je dus allemaal overleeft. Dus de breuk na een jaar verkeren met een klootzak overleef je ook wel. Heb je al eens onderzocht waarom je steeds op de verkeerde mannen valt?Darling46 schreef: ↑21-05-2020 11:04Ik ben 2 x eerder flink in de maling genomen. De eerste x na een relatie van 9 jaar. 4 jaar bezig geweest met kinderen krijgen eindelijk gelukt via ivf en gelijk raak. Zo gelukkig waren we tot dat hij hoorde dat het een tweeling was en hij wilde niks meer met mij en de kinderen te maken hebben. Ik was toe nog zo’n naïef kutje en m’n beste vriendin, hij en zijn familie zeiden dat ik het nooit alleen kon dus hij heeft m’n naar een abortus kliniek gebracht. Toen het weg was kwam hij me weer ophalen met m’n beste vriendin hand in hand. Toen vielen alle stukjes in elkaar ze hadden al lang een relatie. Daar heb ik wel de nodige therapie voor gehad en nog nooit zoveel spijt gehad van mijn keuze. Dat is nu 16 jaar geleden
De tweede x ging ik trouwen met de vader van m’n dochter naar na 4 maanden werd hij verliefd op een ander en is bij me weg gegaan
donderdag 21 mei 2020 om 11:54
Iemand die je na 1 jaar relatie dumpt via de app is geen leuke man. Ga je alsjeblieft niet inspannen om hem terug te krijgen want daar ga je heel ongelukkig van worden. Liefdesverdriet is ellendig en het kost tijd.
Focus op jezelf. Leuke dingen doen, goed voor jezelf zorgen, je omringen met vrienden en familie die het beste met je voorhebben. Uiteindelijk wordt het beter.
Focus op jezelf. Leuke dingen doen, goed voor jezelf zorgen, je omringen met vrienden en familie die het beste met je voorhebben. Uiteindelijk wordt het beter.
donderdag 21 mei 2020 om 11:55
donderdag 21 mei 2020 om 12:01
Ik heb geen vriendinnen en ik heb geen contact met mijn familie dus ik ben helemaal alleen.Aaltje89 schreef: ↑21-05-2020 11:54Iemand die je na 1 jaar relatie dumpt via de app is geen leuke man. Ga je alsjeblieft niet inspannen om hem terug te krijgen want daar ga je heel ongelukkig van worden. Liefdesverdriet is ellendig en het kost tijd.
M’n “ vrienden en vriendinnen” zijn aan de kant van mijn ex man gebleven
donderdag 21 mei 2020 om 12:04
Dan zijn het nooit jóuw vrienden en vriendinnen geweest. Kan het zijn dat je door eenzaamheid deze man zo hebt opgehemeld? Want iemand die je op deze wijze dumpt, is geen knip voor de neus waard.
Wellicht een moment om het roer eens om te gooien TO. Een leven voor jouzelf op te bouwen, eerst zonder partner.
Wellicht een moment om het roer eens om te gooien TO. Een leven voor jouzelf op te bouwen, eerst zonder partner.