Liefdesverdriet

21-05-2020 09:15 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik moet dit even kwijt hoor.
Een jaar geleden ontmoette ik de meest fantastische man. Niet het standaard man waar ik normaal opviel maar toch viel ik voor hem.
Ondanks dat ik bang was want door mijn vorige relaties wilde ik vrijgezel blijven omdat ik niet meer die pijn wilde voelen maar ben er toch voor gegaan, de liefde was te sterk.
En het was geweldig tot dat hij er ineens mee wilde stoppen na een jaar. We hadden elkaar het weekend nog gezien alles was top. Hij gaat op een zondag naar huis en maandag morgen stuurd hij een appje dat het over is. Ik had dit totaal niet verwacht en ik kan het ook niet loslaten. Ik heb wel eerder liefdesverdriet gehad maar deze x is het wel heel erg. Ik hou zoveel van hem en ik wil hem zo graag terug. Ik huil nu al anderhalve week ik slaap niet ik eet niet. Ik ben ten einde raad ik weet het niet meer. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt en hoe ben je er overheen gekomen of heb je inderdaad je ex terug gekregen dan zou ik wel heel graag willen weten hoe je dat doet

Liefs
Ik heb geen tips, de gouden tip tegen liefdesverdriet bestaat ook niet. Wees lief voor jezelf, huil uit, ga alle stadia door en pak dan je leven stap voor stap weer op.
Hij komt niet terug. Echt niet. :hug:
Nou met een appje de relatie beëindigen is wel heel erg lullig! Zo'n leuke man is het blijkbaar niet.

Ik denk dat iedereen wel zoiets heeft meegemaakt. Het kost echt gewoon tijd, in het begin ben je verdrietig omdat je zijn leuke kanten mist. Maar na verloop van tijd ga je vanzelf inzien dat hij ook echt mindere kanten had en dan kun je beter accepteren dat het voorbij is.
:hug:

Het is ook gewoon heel erg rot. Nu lijkt het niet zo, maar het verdriet of boosheid verdwijnt in loop van de tijd echt weer. Gun het jezelf daarom om nu ook gewoon verdrietig te zijn
Iemand die jou niet wil moet je niet terug willen.

Het komt goed met de tijd, veel sterkte !
je zegt dat je het eerder hebt meegemaakt. Hoe ging dat?
Een appje om het uit te maken?
Na een jaar?
Liefdesverdriet sucks. Je zegt dat het niet de standaardman was op wie je normaal valt en dat je pijn had van eerdere relaties. Daaruit maak ik op dat je wellicht niet de meest leuke ( type fout) mannen had. En deze maakt het via app uit. Dus zo leuk was hij niet.

Kan het zijn dat je een te rooskleurig beeld hebt van de mannen? En daardoor misschien wat signalen mist?
Weet je de reden dat hij het heeft uitgemaakt?
Via app is heel lullig... Ik heb het ook meegemaakt en nu na 2,5 maand kan ik eindelijk zeggen ik ben er overheen aan het komen. Sterkte. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken
KataTonDemonaEaytoy schreef:
21-05-2020 10:44
Een appje om het uit te maken?
Na een jaar?
Vrij lomp inderdaad. Dan zou je toch eerder denken dat je je enorm in zo iemand hebt vergist.
Wat een enorm nare manier van het uitmaken. Hij had dat weekend rustig met je kunnen bespreken hoe en waarom. Wat een lafaard zeg.

Verder helaas weinig tips. Huil uit, gun jezelf de tijd :hug: .
DS1971 schreef:
21-05-2020 10:52
Vrij lomp inderdaad. Dan zou je toch eerder denken dat je je enorm in zo iemand hebt vergist.
Ik zou wel gaan twijfelen aan mijn antenne, ja.
Of TO ziet het allemaal te rooskleurig. Ofzo.
S-Meds schreef:
21-05-2020 10:42
je zegt dat je het eerder hebt meegemaakt. Hoe ging dat?
Ik ben 2 x eerder flink in de maling genomen. De eerste x na een relatie van 9 jaar. 4 jaar bezig geweest met kinderen krijgen eindelijk gelukt via ivf en gelijk raak. Zo gelukkig waren we tot dat hij hoorde dat het een tweeling was en hij wilde niks meer met mij en de kinderen te maken hebben. Ik was toe nog zo’n naïef kutje en m’n beste vriendin, hij en zijn familie zeiden dat ik het nooit alleen kon dus hij heeft m’n naar een abortus kliniek gebracht. Toen het weg was kwam hij me weer ophalen met m’n beste vriendin hand in hand. Toen vielen alle stukjes in elkaar ze hadden al lang een relatie. Daar heb ik wel de nodige therapie voor gehad en nog nooit zoveel spijt gehad van mijn keuze. Dat is nu 16 jaar geleden

De tweede x ging ik trouwen met de vader van m’n dochter naar na 4 maanden werd hij verliefd op een ander en is bij me weg gegaan
marcaro schreef:
21-05-2020 10:51
Weet je de reden dat hij het heeft uitgemaakt?
Via app is heel lullig... Ik heb het ook meegemaakt en nu na 2,5 maand kan ik eindelijk zeggen ik ben er overheen aan het komen. Sterkte. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken
Hij zegt dat hij z’n vrijheid terug wil dat hij dat teveel mist.
Het ligt niet aan mij maar aan hem zegt hij maar dat zeggen ze altijd toch.
Darling46 schreef:
21-05-2020 09:15
Hallo allemaal,
Ik moet dit even kwijt hoor.
Een jaar geleden ontmoette ik de meest fantastische man. Niet het standaard man waar ik normaal opviel maar toch viel ik voor hem.
Ondanks dat ik bang was want door mijn vorige relaties wilde ik vrijgezel blijven omdat ik niet meer die pijn wilde voelen maar ben er toch voor gegaan, de liefde was te sterk.
En het was geweldig tot dat hij er ineens mee wilde stoppen na een jaar. We hadden elkaar het weekend nog gezien alles was top. Hij gaat op een zondag naar huis en maandag morgen stuurd hij een appje dat het over is. Ik had dit totaal niet verwacht en ik kan het ook niet loslaten. Ik heb wel eerder liefdesverdriet gehad maar deze x is het wel heel erg. Ik hou zoveel van hem en ik wil hem zo graag terug. Ik huil nu al anderhalve week ik slaap niet ik eet niet. Ik ben ten einde raad ik weet het niet meer. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt en hoe ben je er overheen gekomen of heb je inderdaad je ex terug gekregen dan zou ik wel heel graag willen weten hoe je dat doet

Liefs
Ik vind het heel laf dat hij het uitmaakt via een appje.
Ik heb ook eens hele erge liefdes verdriet gehad en nogsteeds soms moeilijk mee maar daar kom je wel over heen. Ik snap dat je heel veel van hem houdt.. maar ga jezelf eens na of je het hebt verdiend om op zo een laffe manier gedumpt te worden.
Heeft hij ook een reden gegeven waarom hij er een punt achter heeft gezet?

Ik wens je heel veel sterkte!
Wat een verhaal allemaal.
Darling46 schreef:
21-05-2020 11:04
Ik ben 2 x eerder flink in de maling genomen. De eerste x na een relatie van 9 jaar. 4 jaar bezig geweest met kinderen krijgen eindelijk gelukt via ivf en gelijk raak. Zo gelukkig waren we tot dat hij hoorde dat het een tweeling was en hij wilde niks meer met mij en de kinderen te maken hebben. Ik was toe nog zo’n naïef kutje en m’n beste vriendin, hij en zijn familie zeiden dat ik het nooit alleen kon dus hij heeft m’n naar een abortus kliniek gebracht. Toen het weg was kwam hij me weer ophalen met m’n beste vriendin hand in hand. Toen vielen alle stukjes in elkaar ze hadden al lang een relatie. Daar heb ik wel de nodige therapie voor gehad en nog nooit zoveel spijt gehad van mijn keuze. Dat is nu 16 jaar geleden

De tweede x ging ik trouwen met de vader van m’n dochter naar na 4 maanden werd hij verliefd op een ander en is bij me weg gegaan
maar dit heb je dus allemaal overleeft. Dus de breuk na een jaar verkeren met een klootzak overleef je ook wel. Heb je al eens onderzocht waarom je steeds op de verkeerde mannen valt?
want iemand na een jaar dumpen via een appje is natuurlijk klootzakken gedrag. Dit gedrag heeft hij in dat afgelopen jaar vast eerder laten zien
:hug:

Verder drank, chocola en uithuilen. Daarna kun je alles op een rijtje zetten en kijken waarom je steeds zo verschrikkelijk gedumpt wordt.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Iemand die je na 1 jaar relatie dumpt via de app is geen leuke man. Ga je alsjeblieft niet inspannen om hem terug te krijgen want daar ga je heel ongelukkig van worden. Liefdesverdriet is ellendig en het kost tijd.
Focus op jezelf. Leuke dingen doen, goed voor jezelf zorgen, je omringen met vrienden en familie die het beste met je voorhebben. Uiteindelijk wordt het beter.
S-Meds schreef:
21-05-2020 11:49
want iemand na een jaar dumpen via een appje is natuurlijk klootzakken gedrag. Dit gedrag heeft hij in dat afgelopen jaar vast eerder laten zien
Dit.

De oogkleppen moeten af TO. Ga eens bij jezelf te rade; heb je eerder een glimp opgevangen van dit gedrag?
Kokoro schreef:
21-05-2020 11:55
Dit.

De oogkleppen moeten af TO. Ga eens bij jezelf te rade; heb je eerder een glimp opgevangen van dit gedrag?
en twee:

waarom is je beoordelingsvermogen zo slecht
Je hebt aardig wat meegemaakt. Dit komt vast goed. Het is wel laag om zo met de relatie te stoppen.
Aaltje89 schreef:
21-05-2020 11:54
Iemand die je na 1 jaar relatie dumpt via de app is geen leuke man. Ga je alsjeblieft niet inspannen om hem terug te krijgen want daar ga je heel ongelukkig van worden. Liefdesverdriet is ellendig en het kost tijd.
Focus op jezelf. Leuke dingen doen, goed voor jezelf zorgen, je omringen met vrienden en familie die het beste met je voorhebben. Uiteindelijk wordt het beter.
Ik heb geen vriendinnen en ik heb geen contact met mijn familie dus ik ben helemaal alleen.
M’n “ vrienden en vriendinnen” zijn aan de kant van mijn ex man gebleven
Dan zijn het nooit jóuw vrienden en vriendinnen geweest. Kan het zijn dat je door eenzaamheid deze man zo hebt opgehemeld? Want iemand die je op deze wijze dumpt, is geen knip voor de neus waard.

Wellicht een moment om het roer eens om te gooien TO. Een leven voor jouzelf op te bouwen, eerst zonder partner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven