Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Oh, dat kan dus snel gaan, zo'n beginnende depressie

Wel typisch trouwens dat ie dan niet gewoon even smst of belt en zegt: 'heej, gaat 't wel goed met je?'
Peas on earth!
Hij belde, maar ik kon niet opnemen vrijdagavond. Als ik een oproep niet aan kan nemen, stuur ik een sms-bericht met de tekst dat ik even niet kan reageren en vraag een sms te sturen of het later nog eens te proberen. Hij was in de veronderstelling dat ik 'em ook nog eens terug zou bellen. Ja da-hag

En als ik ergens géén last van heb is het wel van een beginnende depressie
Oh jeetje Tien heeft ie al helemaal doorgezet dan! Dat je ons dat niet hebt verteld

/Gaat maar eens douchen, zit nog steeds in een badjas te stinken.
Oh, lekker zo'n bezorgde buurman. Nu neem ik aan dat jij en Vinyls buurman elkaar wel eens vaker spreken (anders zou het wel heul raar zijn) maar dan nog. Heb ik trouwens een hekel aan, mensen die je bellen, niet inspreken, en dan verwachten dat je dus terugbelt. Ik doe dat alleen als ik diegene inderdaad nodig moest spreken, anders niet.

Ja, 't was ook echt lekker om weer eens uitgebreid te dansen, moet ik vaker doen. Ik stel voor dat iedereen hier mij op de hoogte houdt van stapplannen, dan ga ik mee (kom zelf nooit zo gauw op het idee, moet ik mezelf ook ns aanleren geloof ik).

Had trouwens net een toch wel schattig mailtje van internetdatemeneer-waarmee-ik-niet-ging-afspreken (wat ik 'm niet had laten weten, erg lullig van me, maar ik stel zo'n mailtje schrijven dan uit en dan vergeet ik het half ) of er wat aan de hand is en waarom die niks meer hoorde, scoort-ie toch wel weer punten mee. Dus misschien toch maar afspreken dan.

Alleen eerst even afwachten wat de huisarts me morgen te vertellen heeft, die had heel fijn vrijdag om 5 voor 5 mijn voicemail ingesproken dat ik contact op moet nemen over de uitslag van m'n uitstrijkje Schrok me in eerste instantie kapot maar had al vrij snel bij elkaar geGoogled dat er echt 100 redenen kunnen zijn dat er iets met die uitslag mis is (of dat-ie over moet ofzo) zonder dat ik meteen dood ga Dus ik maak me niet al te druk, maar 't blijft toch wel een beetje in m'n achterhoofd hangen. Nou maar hopen dat ik morgen over de telefoon wel iets te horen krijg en niet eerst moet gaan wachten op een afspraak ofzo, want dan ga ik me echt zorgen maken.

Zo, nog even wat brood erin gooien (ligt zo'n AH-afbak heel donker stokbrood in de over, lekker zijn die) en dan écht aan de slag met de subsidie-aanvraag.

Oh, Flora, ik was jou helemaal vergeten in m'n vorige post! Maar fijn dat je sombere bui een beetje over is!
Hehe, ik moet stiekum gniffelen om Moos' typfoutje, want je schrijft 'over', en dat zei Xan als kind altijd omdat ie dacht dat een oven 'oveR' heette

Hmm, das wel attent van internetnietdatemeneer inderdaad. Hoewel het ook zo kan zijn dat hij zich gewoon niet zomaar laat afwijzen

Lekker is dat inderdaad he Moos, beetje dansen. Ik moet altijd best wel een drempel over, maar voelde me helemaal fijn en blij op de bruiloft al dansend! Niet dat ik dat nou zo goed kan trouwens, maar ik zie dan altijd nog wel weer andere mensen die dat nog net iets minder goed kunnen dan ik, en dat troost me dan grappig genoeg weer enorm
Peas on earth!
Ja, uitzwaaien was heel leuk, al ben ik daar drijfnat geregend, das minder...

Het is geloof ik 8 uur vliegen.

He getsie Moos, waarom spreken dokters dat soort berichtjes in als je niet meer terug kunt bellen. Houd ik ook niet van hoor...

Snappen ze dan niet dat je dan gaat nadenken?

Anyway, hoop dat er niks aan de hand is!

Enne Tien: buurman is een aparte....
Hmm, wat stom van dokter zeg... ik zou dat dan ook hebben (en het bericht minstens acht keer beluisteren om te horen of de intonatie nou heel bezorgd, luchtig, zakelijk, of anders was ).
Peas on earth!
O ja, dat zou ik ook hebben zou dat hele bericht helemaal tot in den treuren analyseren....
Dat dokters niet snappen dat je zoiets echt niet vlak voor het weekend mag doen zeg! Terug naar school voor het vak omgaan met patienten zeg ik!
Ohhhh ik ben zo slecht in Uitstellen.... als ik dan eenmaal bedacht heb dat ik camera wil kopen, wil ik 'm NU. NU zeg ik... NU NU NU!
Peas on earth!
Stoppen met googlen Erwt, het is weer zo ver.
Peas on earth!
Even iets heel anders; wat zitten joggingbroeken toch lekker zeg, wel jammer dat je dan ook moet gaan sporten.
Ja, die neiging had ik ook even, maar dat heb ik gewoon maar niet gedaan, maak je jezelf ook niet gelukkiger mee. En mijn dokter klinkt altijd erg serieus over de telefoon (gaat-ie ineens u zeggen enzo, dat doet-ie in het echt nooit) dus dat verraadt ook niks.

Ik type volgens mij bijna altijd oveR ipv oveN, komt doordat ik dat woord veel vaker type, dan zit het in m'n vingers. Net als dat ik altijd eigenlijk type als ik iets anders met eigen wil typen, of makelijk als ik makelaar (deed ik het gewoon weer!) wil schrijven. Raar
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 14:07:

Even iets heel anders; wat zitten joggingbroeken toch lekker zeg, wel jammer dat je dan ook moet gaan sporten.

Oh...

*kijkt naar onderen en ziet ook een joggingbroek*...

.........

*trekt snel haar joggingbroek uit, want wil níet sporten*
Peas on earth!
Pfft... jij bent net mij... Ik ben ook altijd zo iemand dat iets NU moet.

Bedenk ik op mijn werk dat ik de trap wil schilderen, vlieg ik om 5 uur naar de Praxis en sta ik om half 6 te schilderen

Nu, nu, nu!
MdK, ik zit nog steeds in m'n pyjama, zálig
quote:Moosey schreef op 26 april 2009 @ 14:07:

Ik type volgens mij bijna altijd oveR ipv oveN, komt doordat ik dat woord veel vaker type, dan zit het in m'n vingers. Net als dat ik altijd eigenlijk type als ik iets anders met eigen wil typen, of makelijk als ik makelaar (deed ik het gewoon weer!) wil schrijven. Raar Jaa, daar was laatst een topic over, geopend door Livre. Ik kan je geruststellen, heel veel mensen hebben dat! Ik ook trouwens
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 26 april 2009 @ 14:08:

Pfft... jij bent net mij... Ik ben ook altijd zo iemand dat iets NU moet.

Bedenk ik op mijn werk dat ik de trap wil schilderen, vlieg ik om 5 uur naar de Praxis en sta ik om half 6 te schilderen

Nu, nu, nu!

Vinyl, het wordt steeds enger. Jij lijkt steeds meer op mij

Ik zei overigens net tegen Xan dat ik NU een camera wil, waarop hij zegt: 'dan rijden we nú naar Amsterdam, daar is de Mediamarkt vast wel open' . heb heel braaf 'euh nee doe dat maar niet' gezegd
Peas on earth!
*slaapt naakt*
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 april 2009 @ 14:09:

[...]

Ik zei overigens net tegen Xan dat ik NU een camera wil, waarop hij zegt: 'dan rijden we nú naar Amsterdam, daar is de Mediamarkt vast wel open' . heb heel braaf 'euh nee doe dat maar niet' gezegd Webshoppen dan maar!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 april 2009 @ 14:09:

[...]

Ik zei overigens net tegen Xan dat ik NU een camera wil, waarop hij zegt: 'dan rijden we nú naar Amsterdam, daar is de Mediamarkt vast wel open' . heb heel braaf 'euh nee doe dat maar niet' gezegd

Ik zou nog gegaan zijn ook! haha

Vestiging Amsterdam Arena is inderdaad open, hihi
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 14:10:

*slaapt naakt*

Erwt ook, en springt dan 's ochtends in haar jogging broek

En neeee.... niet webshoppen. Ik mag nog niet. Ik ga straks ErwtenPapa no even bellen, want die heeft veel verstand van fotografie, én ik ga van de week even bij de Mediamarkt neuzen naar camera's. Kan ik ze even vasthoden enzo.
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 14:11:

[...]

Webshoppen dan maar!

Dat werkt bij mij niet...

Iets NU willen is NU in handen willen hebben.

Levertijd is dan niet aan de orde, hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven