Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
MdK, roodwitenblauw, mangoijs.....hmmmmmmmmmmm.... Neem je maandag wat mee naar Workcity kom ik het wel ff ophalen.
Het valt wel op dat ik al mijn berichten wijzig, dat komt omdat ik met dubbele vingers typ
Ja MdK, had ik ook net ontdekt: vast brandpunt betekent gewoon een 'vaste' lens. Eigenlijk heel logisch natuurlijk.

Neehoor Flora, maar wil graag mooie foto's maken en het lijkt me leuk om me er meer in te verdiepen. Heb nu een supersimpel cameraatje en eigenlijk ben ik áltijd teleurgesteld over de foto's. Zat er al even over te denken en nu bedacht dat ik, als ik nog even flink spaar, voor de zomervakantie misschien nog wel een goeie camera kan kopen.
Peas on earth!
Met dubbele vinger typen
Peas on earth!
Shit, je had het al gelezen, voor ik het kon wijzigen.
Tokkies zijn alweer weg. Weet niet wat er nu komt op sbs. Misschien wel hart van Nedelrand ofzo, ook vast tokkies.

Ohja, zie al die typfouten wel, maar ben te lui om ze te wijzigen
Peas on earth!
Ik moet meer dan een uur in de trein Floor, lijkt me niet zo geslaagd met ijs, maar keertje afspreken is leuk.
pffffffff
Ik vind het fijn dat Erwt ons bij praat over dat vreselijke programma, dan hoef ik het zelf tenminste niet te kijken
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 april 2009 @ 23:15:

Ik moet meer dan een uur in de trein Floor, lijkt me niet zo geslaagd met ijs, maar keertje afspreken is leuk.Dat soort praktische dingen vergeet ik altijd als ik een wijntje gedronken heb.
Is je haar gelukt MdK, welke kleur? Dezelfde als je had?
Vond HvNL niet boeiend genoeg, ga maar eens een glas halen voor wijn. Kees is de hort op en nu ben ik zo bang dat ie zijn BOB nog even binnen uitnodigd terwijl het hier een puinzooi is en ik zit te forummen met wijn in haarverfoutfit. Moet ik dan opruimen?
Ken jij BOB?
quote:flora81 schreef op 25 april 2009 @ 23:18:

Is je haar gelukt MdK, welke kleur? Dezelfde als je had?Tis nog in aan het trekken, en nee het werd met het zonnetje erop wel erg blond dus heb er iets fellere plukken koper (oranje! ) in gesmeerd
quote:flora81 schreef op 25 april 2009 @ 23:19:

Ken jij BOB?Nee. Ik weet niet of dat erger of minder erg is.
Ohja, das altijd vervelend MdK . Ik ben erg blij dat Xan helemaal niet van onverwacht bezoek houdt en daarom altijd erg goed snapt hoe vervelend dat soort situaties zijn

Ik ben best moe. Was rond 09.00 wakker, en ging rond 03.uur slapen (maar ook al eerder wakker).
Peas on earth!
Past wel goed bij je avatar. En dat staat ook leuk bij jouw hoofd en je nieuwe tas (denk ik)!
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 april 2009 @ 23:21:

[...]

Nee. Ik weet niet of dat erger of minder erg is.Hehe, das waar
Peas on earth!
Ik zou de puinzooi minder erg vinden dan folie op mijn hoofd-voor het verf intrekken. Kun je hem niet even smsen??
Morgen lekker uitslapen Erwt!
Nieuwe tas is echt om te zoenen! Heel leuk. Lijkt me zeker goed dat ik daar bij pas

Misschien moet ik Kees bellen of ie het leuk heeft (gehad), weet ik gelijk of ie nog ver weg is.
quote:flora81 schreef op 25 april 2009 @ 23:22:

Ik zou de puinzooi minder erg vinden dan folie op mijn hoofd-voor het verf intrekken. Kun je hem niet even smsen??twee zielen...
Dat is een goed plan!
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 april 2009 @ 23:25:

[...]

twee zielen...1 gedachte!
Ik ga slapen meisjessss! Hoop dat Bob wegblijft MdK . Lekker slapen allemaal!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven