Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

zondag 26 april 2009 om 13:45
Zo. Lekker getoeterd alweer, daarna roseetje gedronken want de grote trom was jarig en trakteerde. Straks komt mn vriendin met mn stiefzoon, vriendin blijft lekker eten, stiefzoon blijft nachtje slapen en morgen gaan alle drie de heren naar de papa. Woewie, 4 dagen voor mezelf!
Spanning is voor mij ook heel belangrijk hoor LM, ik snap dat wel. Dat kán wel bij 'lieve' mannen maar 'foute' mannen hebben daar meer van.
Spanning is voor mij ook heel belangrijk hoor LM, ik snap dat wel. Dat kán wel bij 'lieve' mannen maar 'foute' mannen hebben daar meer van.
zondag 26 april 2009 om 14:43
Ik ben ook weer in het land der levenden..
Veel nadorst en koppijn.
Miranda.. herkenbaar wat je schrijft over dat te lief zijn van een man.. Ben bang dat ik het zelfde heb/doe met LRM.
Grenzen opzoeken , als hij zo lief doet wat natuurlijk ene kant geweldig is andere kant zoek ik de zwarte kant in hem. En wanneer hij dat dus zelf niet laat zien dan zoek ik m wel op door idd minder lief te gaan doen.
Moet even mijn laptop opnieuw opstarten (nog allerlei updates e.d) , ga hier op terug komen. Vind dat wel een interessant onderwerp.
Veel nadorst en koppijn.
Miranda.. herkenbaar wat je schrijft over dat te lief zijn van een man.. Ben bang dat ik het zelfde heb/doe met LRM.
Grenzen opzoeken , als hij zo lief doet wat natuurlijk ene kant geweldig is andere kant zoek ik de zwarte kant in hem. En wanneer hij dat dus zelf niet laat zien dan zoek ik m wel op door idd minder lief te gaan doen.
Moet even mijn laptop opnieuw opstarten (nog allerlei updates e.d) , ga hier op terug komen. Vind dat wel een interessant onderwerp.
zondag 26 april 2009 om 18:17
quote:misspoez schreef op 26 april 2009 @ 09:01:
Hoera voor de vlinders van WM! PV, vlinder jij mee?
En Vleertje, wat heb je gedaan om LRM te bedanken?
Ja, leuk
Ik denk dat het niet lang meer duurt MP! De rupsen zijn lekker aan het woelen!
Op het moment dat ik niet bij haar ben, mis ik haar en ben ik in staat zijn er naartoe te rijden, al is maar om 15 minuutjes in de buurt te zijn.
Als ik er wel ben, merk ik dat ik moet glimlachen om de manier waarop ze praat, doet en beweegt en en en en ....hmmm.
Kortom, leuk weekend geweest!
Hoera voor de vlinders van WM! PV, vlinder jij mee?
En Vleertje, wat heb je gedaan om LRM te bedanken?
Ja, leuk
Ik denk dat het niet lang meer duurt MP! De rupsen zijn lekker aan het woelen!
Op het moment dat ik niet bij haar ben, mis ik haar en ben ik in staat zijn er naartoe te rijden, al is maar om 15 minuutjes in de buurt te zijn.
Als ik er wel ben, merk ik dat ik moet glimlachen om de manier waarop ze praat, doet en beweegt en en en en ....hmmm.
Kortom, leuk weekend geweest!
zondag 26 april 2009 om 18:39
Wm & Pv leuk heur !! geniet er van !
Mijn eigen laptop is 350 updates aan het installeren. Dus duurt ff voor ik daar achter kan kruipen. Nu lekker op de laptop van LRM aan het tikken. Hij is hem voorlopig niet nodig. Erg handig.
Ik wilde weer beginnen over de liefheid en zwarte kant van een man , maar ben ff de draad kwijtover wat ik nu wilde typen.. Komt vanzelf weer boven water drijven hoop ik.
Mijn eigen laptop is 350 updates aan het installeren. Dus duurt ff voor ik daar achter kan kruipen. Nu lekker op de laptop van LRM aan het tikken. Hij is hem voorlopig niet nodig. Erg handig.
Ik wilde weer beginnen over de liefheid en zwarte kant van een man , maar ben ff de draad kwijtover wat ik nu wilde typen.. Komt vanzelf weer boven water drijven hoop ik.

zondag 26 april 2009 om 19:29
Zat net de Happinez te lezen op de wc en daar stond een stukje in van Paulo Coelho, over een leerling die door zijn meester wordt meegenomen naar een kleermaker. Daar krijgt hij een pak aan dat precies past. De leerling is verwonderd over hoe mooi het staat en hoe fijn het voelt, Daarna moet de leerling een pak aandoen waarvan de broek te krap is en de jas te groot. Dat zit natuurlijk niet fijn en de leerling is blij als het pak weer uit mag. De meester vraagt de kleermaker wat de pakken kosten. "Ze zijn even duur meneer" antwoordt de kleermaker, waarna de meester tegen de leerling zegt: "Zo is het ook met het zoeken van je droom, het zal je veel kosten, zelfs heel veel, maar slechts als je de juiste droom volgt zal je het wonder van het leven ervaren."
Dan vraag ik me af he, wát is dan de juiste droom en wie maakt dat uit? Hebben jullie een ultieme droom, iets waarvan je denkt, als ik dat doe/heb/heb ervaren dan ben ik gelukkig? En als je dat hebt, wat doe je er dan aan om het te bereiken?
Ik weet voor mezelf niet goed wat ik als droom zou benoemen. Mijn kinderen gelukkig groot zien worden, sja, maar dat is niet een droom denk ik. Ik zou graag een pleeghuis willen, pleegmoeder zijn van een stuk of wat kinderen die een huis nodig hebben. Waarom ik dat nog niet heb is omdat het financieel niet aantrekkelijk is, aan de andere kant is er schreeuwend tekort aan zulke huizen. Misschien moet ik er toch eens achteraan.
Dan vraag ik me af he, wát is dan de juiste droom en wie maakt dat uit? Hebben jullie een ultieme droom, iets waarvan je denkt, als ik dat doe/heb/heb ervaren dan ben ik gelukkig? En als je dat hebt, wat doe je er dan aan om het te bereiken?
Ik weet voor mezelf niet goed wat ik als droom zou benoemen. Mijn kinderen gelukkig groot zien worden, sja, maar dat is niet een droom denk ik. Ik zou graag een pleeghuis willen, pleegmoeder zijn van een stuk of wat kinderen die een huis nodig hebben. Waarom ik dat nog niet heb is omdat het financieel niet aantrekkelijk is, aan de andere kant is er schreeuwend tekort aan zulke huizen. Misschien moet ik er toch eens achteraan.
zondag 26 april 2009 om 19:43
Aaahhh Prik, wat omschrijf je dat lief! Je bent iig geen macho die het niet macho vindt om zoiets liefs toe te geven..
Ik voel het precies hetzelfde voor ZBO, maar zie hem morgen gelukkig weer, onze eerste nacht samen slapen!! Spannend!!
En overdag gaan we shoppen voor hem, hij heeft nog wat nieuwe zomerkleding nodig..
Ik voel het precies hetzelfde voor ZBO, maar zie hem morgen gelukkig weer, onze eerste nacht samen slapen!! Spannend!!
En overdag gaan we shoppen voor hem, hij heeft nog wat nieuwe zomerkleding nodig..
zondag 26 april 2009 om 19:56
Hallootjes
Alleen deze pagina bijgelezen; hopelijk heb ik niets schokkends gemist.
Een paar mensen onder de rupsen en de rest heeft last van twijfel zo te lezen.
Iedereen wel een fijn weekeind gehad?
Ik heb in ieder geval ontzettend veel gedaan gekregen in mn nieuwe stek (met grote dank aan fam. en vrienden!) Bijna alle deuren, plinten en ramen zijn geschuurd, afgewassen en voor de 2e keer geverfd! Van de week nog een paar avonden wat bijwerken en do. behangen......
Gister moest ik toch ook nog nodig op stap; dus ik ben redelijk K.O. in ieder geval.
Alleen deze pagina bijgelezen; hopelijk heb ik niets schokkends gemist.
Een paar mensen onder de rupsen en de rest heeft last van twijfel zo te lezen.
Iedereen wel een fijn weekeind gehad?
Ik heb in ieder geval ontzettend veel gedaan gekregen in mn nieuwe stek (met grote dank aan fam. en vrienden!) Bijna alle deuren, plinten en ramen zijn geschuurd, afgewassen en voor de 2e keer geverfd! Van de week nog een paar avonden wat bijwerken en do. behangen......
Gister moest ik toch ook nog nodig op stap; dus ik ben redelijk K.O. in ieder geval.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 26 april 2009 om 20:01
Wat mijn crush betreft..... Bij toeval was hij er gisteravond ook.. best wel wat vlinders hier en daar en constante twijfel over; wat voor iets leuks kan ik nu tegen hem en zeggen, etc etc.
Kwam op een gegeven moment met een vriend van hem aan de praat over hem, en die zei dat hij enorm aant daten is met een meisje..... mn hart zonk in mn schoenen.... sheiBe, daar gaat mn kans. Zijn vrienden vonden het niet zo'n goede combi en ik ken het meisje ook en vind mezelf natuurlijk veel leuker.
Tis alleen de vraag wat ik hier nu mee moet.
-Vrolijk verder gaan versieren, om vervolgens een blauwtje te lopen ?
-Negeermodus aan; want aan een bezette man kom je niet?
-Hem instant de liefde verklaren met de hoop dat (nu het nog kan) hij mij verkiest boven haar.
Vind dit echt een vreemde situatie. Ben wel eens vaker verliefd oid geweest op iemand zonder dat ik wist of het wederzijds was, maar niet al iemand al (half) een relatie heeft......
Iemand nog een goed idee?
Kwam op een gegeven moment met een vriend van hem aan de praat over hem, en die zei dat hij enorm aant daten is met een meisje..... mn hart zonk in mn schoenen.... sheiBe, daar gaat mn kans. Zijn vrienden vonden het niet zo'n goede combi en ik ken het meisje ook en vind mezelf natuurlijk veel leuker.
Tis alleen de vraag wat ik hier nu mee moet.
-Vrolijk verder gaan versieren, om vervolgens een blauwtje te lopen ?
-Negeermodus aan; want aan een bezette man kom je niet?
-Hem instant de liefde verklaren met de hoop dat (nu het nog kan) hij mij verkiest boven haar.
Vind dit echt een vreemde situatie. Ben wel eens vaker verliefd oid geweest op iemand zonder dat ik wist of het wederzijds was, maar niet al iemand al (half) een relatie heeft......
Iemand nog een goed idee?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 26 april 2009 om 21:16
Hi,
Stapavondje was gezellig gister. Vanmorgen lekker uitgeslapen, daarna gaan sporten, huis schoongemaakt en ik zit nu met mijn neus in mijn theorieboek van duiken...ik heb volgende week examen.
MP...leuk blad is dat he Happinez, ik ben er ook lid van. En ultieme droom...jeetje wat een lastige vraag, ik ga daar over nadenken...ik heb daar niet zo snel antwoord op.
Ingel...ik zou het zo laten met je crush, niet erachteraan of moeite voor doen. Wie weet wordt het niets met dat meisje en kan je je dan je pijlen op hem afvuren Wel balen zeg dat ie met ander aan het daten is!!
Miran...wat jammer dat je date niet door kon gaan vandaag. Maar die spanning zit hem toch als je iemand echt echt leuk vindt? Wanneer zie je hem weer, gaat hij me smsen etc etc
En dat heb je toch niet alleen bij "foute" mannen....die spanning. maar wanneer je elkaar helemaal leuk vindt?
PV en WM....dat gaat de goede kant op!!
TP...en bij jou ook, en spannend morgen!!!
Stapavondje was gezellig gister. Vanmorgen lekker uitgeslapen, daarna gaan sporten, huis schoongemaakt en ik zit nu met mijn neus in mijn theorieboek van duiken...ik heb volgende week examen.
MP...leuk blad is dat he Happinez, ik ben er ook lid van. En ultieme droom...jeetje wat een lastige vraag, ik ga daar over nadenken...ik heb daar niet zo snel antwoord op.
Ingel...ik zou het zo laten met je crush, niet erachteraan of moeite voor doen. Wie weet wordt het niets met dat meisje en kan je je dan je pijlen op hem afvuren Wel balen zeg dat ie met ander aan het daten is!!
Miran...wat jammer dat je date niet door kon gaan vandaag. Maar die spanning zit hem toch als je iemand echt echt leuk vindt? Wanneer zie je hem weer, gaat hij me smsen etc etc
En dat heb je toch niet alleen bij "foute" mannen....die spanning. maar wanneer je elkaar helemaal leuk vindt?
PV en WM....dat gaat de goede kant op!!
TP...en bij jou ook, en spannend morgen!!!

zondag 26 april 2009 om 22:10
Hallooo.. Ik ben ook weer thuis!
@Mp: Wat stoer van je mams! Loopt ze samen met iemand?
@Vleer: Fijn dat je laptop goed bevalt
@Miran:Toch maar niet gaan daten?? Klinkt wel als een gezellig telefoongesprek.
@WM en PV: volgens mij hebben jullie het wel gezellig met zijn tweetjes
@Erykah: Succes met het leren voor je examen!
@Ingel: Jammer van je crush..Ik zou ook niets doen denk ik..of gewoon zoals je nu al doet
Verjaardag was erg gezellig. Weer even bijgekletst met oma en de rest van de familie..
nu lekker op de bank met Lola en morgen heeeeerlijk uitslapen!
@Mp: Wat stoer van je mams! Loopt ze samen met iemand?
@Vleer: Fijn dat je laptop goed bevalt
@Miran:Toch maar niet gaan daten?? Klinkt wel als een gezellig telefoongesprek.
@WM en PV: volgens mij hebben jullie het wel gezellig met zijn tweetjes
@Erykah: Succes met het leren voor je examen!
@Ingel: Jammer van je crush..Ik zou ook niets doen denk ik..of gewoon zoals je nu al doet
Verjaardag was erg gezellig. Weer even bijgekletst met oma en de rest van de familie..
nu lekker op de bank met Lola en morgen heeeeerlijk uitslapen!