Hij appt (bijna) niet meer...

24-05-2020 18:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...

Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.

Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.

Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.

Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
Zonnestraaltje1234 schreef:
25-05-2020 19:37
Appen om t appen is inderdaad niet leuk. Maar het hebben van geen gespreksonderwerp(en) ken ik eigenlijk niet. Als je elkaar leuk vindt is elk appje dat je krijgt en stuurt toch leuk? Kijk, ik heb hem al best wel goed leren kennen online. Ik weet al best wel wat van hem. De diepgang wil ik liever niet teveel opzoeken via app, want dat is toch minder leuk dan in het echt. Maar zelfs al probeer ik wat te ouwehoeren, hij doet hier vrijwel niks mee..
Ja klopt inderdaad, als je verliefd ben op elkaar dan is niks te gek. Bedoel vooral als dat niet zo is echt op prille begin je wel even moet uitkijken het niet de aantrekkingskracht weggehaald en iemand zijn indruk veranderd.

Maar van de ene kant als iemand je echt leuk Vindt dan kan je vaak niet snel iets fouts doen. Het gevoel voor een persoon is er of is er niet.
Soms kan het wel even duren voor dat dat gevoel ontstaat bij mij tenminste ..

Zou het wel ook vervelend vinden als er verder niks leuks uit kwam, hou er ook niet van als mannen kort van stof zijn. Zo saaaaii Althans zo doe je in mijn ogen niet tegen een vrouw die je leuk vindt en mogelijk een relatie mee wil.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Heb niet het hele topic gelezen hoor, maar hoewel je twee leuke dates hebt gehad: je hebt hem NOG maar 2 keer gezien. Ik zou het best intens vinden als iemand dan de hele dag of elke dag zou willen appen. Ik snap je ook wel, TO, als je hem echt leuk vindt, maar vergeet niet dat je hem ook gewoon nog niet echt kent.
Trien30 schreef:
25-05-2020 19:51
Je draait de eventuele aantrekkingskracht echt virtueel de nek om. Zonde en geef hem even de om je te gaan missen en jezelf even de kan het te evalueren.

Geen gesprekstof meer hebben betekend toch dat je al je kruid al hebt verschoten en dat is toch zonde.

Het klinkt al met al heel erg puberaal. En voorspel weinig goeds als je zo doorgaat. Die man rent binnen een paar weken gillend gek weg.
Die zoekt binnen een paar weken een ander op Tinder die niet app-verslaafd is en wiens hand niet vergroeid is met haar foon :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
25-05-2020 19:21
Maar op welke manier zou je hierop reageren? Want hij vroeg zovan of ik nog wat op Tinder had gezeten afgelopen periode en of ik nog Tinder heb op mijn telefoon. Ik zei van niet. Ik vind dit persoonlijk ook meer dan logisch, want ik ben nu met hem bezig. Hij zei van wel, maar dat hij er niet op zat. Toen dacht ik.. Dan kun je het toch gewoon verwijderen?🤔 Niet gevraagd.. En al zou hij zeggen dat hij het zal verwijderen.. Controleren kan ik het toch niet.
Nee joh, ik zou in dit stadium tinder ook nog niet verwijderen. Je neemt echt veel te grote stappen. Hoe leuk jullie contact ook is, jullie blijven nog steeds twee abstracte personen. Je kent elkaar nog niet écht, ook al lijk je dat wel te denken. Je bent 2x op date geweest. Dus ja, dan kijkt niet iedereen de hele tijd reikhalzend uit naar een appje.
linnylow schreef:
25-05-2020 20:02
Ja klopt inderdaad, als je verliefd ben op elkaar dan is niks te gek. Bedoel vooral als dat niet zo is echt op prille begin je wel even moet uitkijken het niet de aantrekkingskracht weggehaald en iemand zijn indruk veranderd.

Maar van de ene kant als iemand je echt leuk Vindt dan kan je vaak niet snel iets fouts doen. Het gevoel voor een persoon is er of is er niet.
Soms kan het wel even duren voor dat dat gevoel ontstaat bij mij tenminste ..

Zou het wel ook vervelend vinden als er verder niks leuks uit kwam, hou er ook niet van als mannen kort van stof zijn. Zo saaaaii Althans zo doe je in mijn ogen niet tegen een vrouw die je leuk vindt en mogelijk een relatie mee wil.
Maar na 2 dates ben je toch nog niet verliefd?
Lijkt mij in elk geval zeldzaam
rumforviva schreef:
25-05-2020 20:20
Nee joh, ik zou in dit stadium tinder ook nog niet verwijderen. Je neemt echt veel te grote stappen. Hoe leuk jullie contact ook is, jullie blijven nog steeds twee abstracte personen. Je kent elkaar nog niet écht, ook al lijk je dat wel te denken. Je bent 2x op date geweest. Dus ja, dan kijkt niet iedereen de hele tijd reikhalzend uit naar een appje.
Nou dit dus.
Leer elkaar eerst eens kennen, en laat de rest de rest zijn.
Hahahaha, ik dacht dat hij dagen niet geappt had, maar je hebt het over een paar uur.

Jeetje, ik wou dat ik zulke problemen had.
The egg doesn't swim to the sperm.
FlurryAC schreef:
25-05-2020 20:50
The egg doesn't swim to the sperm.
Mary Wollstonecraft?
Welkom in het brein van de man.
Wordt een leuke relatie als het al zo begint... brrr, krijg er jeuk van.
Murrmurr schreef:
25-05-2020 20:53
Mary Wollstonecraft?
Geen idee, ik las het op r/FDS.
Ab_Normaal schreef:
25-05-2020 20:37
Nee klopt, dat kan niet..
Althans ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht... het karakter van iemand bepaald ook heel veel en je weet niet hoe het karakter is na 2 dates inderdaad.
linnylow wijzigde dit bericht op 25-05-2020 22:44
1.92% gewijzigd
- foutje
Mijn ervaring is dat je de juiste vent gevonden hebt als je je totaal niet meer druk hoeft te maken om dit soort dingen. Ik herken het wel deels hoor. Mijn ex appte soms ook een hele dag niet, die bleek achteraf bij andere vrouwen onder de pannen te zijn. Na die relatie werd ik ook snel ‘bang’ als iemand een tijdje niet appte en was ik ook heel goed in doemdenken. Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen (ook via tinder), heb ik geen moment twijfels gehad of me zorgen gemaakt. We wisten beide vanaf de eerste date dat het goed was en dat gevoel is nooit meer weggegaan. Mijn tip: probeer het los te laten. Als je elkaar echt leuk vindt komt het toch wel goed, of je nou elke minuut appt of elkaar 2 dagen niet appt.
Ab_Normaal schreef:
25-05-2020 20:37
Hoezo is dat zeldzaam? Ik was bij mijn eerste vriend gelijk helemaal hoteldebotel toen ik hem zag! Was echt een hele heftige verliefdheid (was toen 19). Is wat mij betreft ook wel een soort van vereiste voor een relatie. Flinke aantrekkingskracht, zalig!
Intie schreef:
26-05-2020 09:41
Mijn ervaring is dat je de juiste vent gevonden hebt als je je totaal niet meer druk hoeft te maken om dit soort dingen. Ik herken het wel deels hoor. Mijn ex appte soms ook een hele dag niet, die bleek achteraf bij andere vrouwen onder de pannen te zijn. Na die relatie werd ik ook snel ‘bang’ als iemand een tijdje niet appte en was ik ook heel goed in doemdenken. Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen (ook via tinder), heb ik geen moment twijfels gehad of me zorgen gemaakt. We wisten beide vanaf de eerste date dat het goed was en dat gevoel is nooit meer weggegaan. Mijn tip: probeer het los te laten. Als je elkaar echt leuk vindt komt het toch wel goed, of je nou elke minuut appt of elkaar 2 dagen niet appt.
Bedankt! Dit stelt me ergens wel gerust. Anderzijds twijfel ik wel nog steeds. Ik weet dat we pas 2 dates hebben gehad en we gaan elkaar vrijdag weliswaar weer zien... Toch heb ik een voorgevoel dat zegt dat het niet goed zit. Misschien ook omdat we via app veel te hard van stapel zijn gegaan? We hebben al zoveel besproken, ook al de wat 'diepere' gesprekken gevoerd... Het voelt nu al alsof we uitgesproken zijn.. En dat herken ik gewoon niet terug bij mijn vorige dates🤔
26-05-2020 12:15
Bedankt! Dit stelt me ergens wel gerust. Anderzijds twijfel ik wel nog steeds. Ik weet dat we pas 2 dates hebben gehad en we gaan elkaar vrijdag weliswaar weer zien... Toch heb ik een voorgevoel dat zegt dat het niet goed zit. Misschien ook omdat we via app veel te hard van stapel zijn gegaan? We hebben al zoveel besproken, ook al de wat 'diepere' gesprekken gevoerd... Het voelt nu al alsof we uitgesproken zijn.. En dat herken ik gewoon niet terug bij mijn vorige dates🤔
Dan zal je gevoel vast juist zitten, mijn date en ik raken niet uitgekletst en zijn zeer diepgaand al weken over de app en op dates. Daarnaast is er 0 reden tot twijfel en gaat alles heerlijk vanzelf. En ook de lieve appjes gaan over en weer. Maar daarnaast heb ik soms ook even een paar dagen voor mijzelf nodig, of hij. Dan schiet ik echt niet in de stress hoor. Ik heb vertrouwen in mijzelf dat het goed zit.

Als het gekunsteld gaat en de 1 in angst of onzekerheid schiet, dan ga je weg bij jezelf en kan de liefde niet meer stromen.
Althans dat is mijn ervaring. Leer met je onzekerheid te zitten en zoek veiligheid in jezelf ipv bij hem. Je hebt hem niet nodig alleen jezelf. Luister naar je eigen zachte stem in jezelf, die weet het echt wel. Ook een forum met al die meningen gaan je niet helpen, niemand kent de situatie alleen jij.
Qiyara schreef:
26-05-2020 12:31
Dan zal je gevoel vast juist zitten, mijn date en ik raken niet uitgekletst en zijn zeer diepgaand al weken over de app en op dates. Daarnaast is er 0 reden tot twijfel en gaat alles heerlijk vanzelf. En ook de lieve appjes gaan over en weer. Maar daarnaast heb ik soms ook even een paar dagen voor mijzelf nodig, of hij. Dan schiet ik echt niet in de stress hoor. Ik heb vertrouwen in mijzelf dat het goed zit.

Als het gekunsteld gaat en de 1 in angst of onzekerheid schiet, dan ga je weg bij jezelf en kan de liefde niet meer stromen.
Althans dat is mijn ervaring. Leer met je onzekerheid te zitten en zoek veiligheid in jezelf ipv bij hem. Je hebt hem niet nodig alleen jezelf. Luister naar je eigen zachte stem in jezelf, die weet het echt wel. Ook een forum met al die meningen gaan je niet helpen, niemand kent de situatie alleen jij.
Dat is waar. Maar zal ik die derde date dan wel door laten gaan? Of zeg ik het af en laat ik het hier dan bij🤔.. Dat vind ik dan weer een moeilijke keuze
Daar heb alleen jij het antwoord op. Meid leer te vertrouwen op jezelf. Je weet het volgens mij dondersgoed wat je wilt. Misschien bevalt dat antwoord je alleen niet, dan krijg je onrust.
arpeggio schreef:
26-05-2020 11:34
Hoezo is dat zeldzaam? Ik was bij mijn eerste vriend gelijk helemaal hoteldebotel toen ik hem zag! Was echt een hele heftige verliefdheid (was toen 19). Is wat mij betreft ook wel een soort van vereiste voor een relatie. Flinke aantrekkingskracht, zalig!
Nou, dat soort verliefdheden als toen ik 19 was maak ik nu niet meer mee. Daarvoor sta ik nu toch te anders in het leven en spelen er ook meer praktische zaken mee.
Rooss4.0 schreef:
24-05-2020 19:51
Dit vind ik toch zó ongelooflijk stom.
Liever je nagels eraf vreten dan toegeven dat je graag even contact wil zoeken. En dan noem je mannen ingewikkeld.

Echt. Zucht.
Dit. Als je hem wil spreken, dan kan je toch gewoon een berichtje sturen. Het is geen spelletje ofzo he. Snap dat echt niet man. Kneitergek. Snap wel dat die mannen tegenwoordig denken van vrouwen dat er een heel spel en ingewikkeld gedoe om heen zit. Keep it simple. Je wil hem spreken, stuur een bericht.
Ben je sinds kort vrijgezel? Ik snap dat het lastig kan zijn om iemand te peilen of dat je graag weet waar je aan toe bent. Maar ik denk dat je er inderdaad te veel mee bezig bent en het daardoor veel te groot en beladen maakt. Probeer het los te laten en het naar je zin te hebben. Als jij relaxed bent dan is het gesprek /date ook fijner. Wanneer je met iemand date hoeft het echt niet gelijk de persoon te zijn waarmee je trouwt. Je ziet wel hoe het loopt en wanneer het goed voelt dan voelt het goed maar dat hangt niet af van een bepaald aantal appjes per dag.

Toen ik met mijn vriend aan het daten was belde hij vaak. Dat was hij meer gewend en ik had dat minder. Dat heb ik gewoon aangegeven, dat ik daar aan moest wennen. Ik werk op kantoor en hij is veel on de auto dus dan bel je sneller maar ik dacht alleen maar ja ik ben aan het werk en kan niet bellen 😅
Niet omdat ik het niet leuk vond, maar dat is vooral in het begin aftasten ook.

Maar heb het gewoon naar je zin en maak het niet heel groot. Dan is het niet leuk meer voor jou.
En misschien is het niet met deze man maar met iemand anders. Door het daten kom je er ook juist achter wat je wel en niet belangrijk en fijn vindt.
Hoe vaak moet je eigenlijk een appje sturen dan?
Het is heel leuk met elkaar maar omdat je op de app niets meer te zeggen hebt overweeg je de date niet door te laten gaan...hmm vroeger was alles misschien toch simpeler..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven