Hij appt (bijna) niet meer...

24-05-2020 18:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...

Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.

Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.

Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.

Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
Sabbieehhhh schreef:
25-05-2020 17:40
Maar de hamvraag, heeft ie nou al geappt?
Ja kunnen we al bijna weer verder gaan met ademen?!
lindaatje1900 schreef:
25-05-2020 17:54
Ook dát :D

En mochten telefoongesprekken- die nóóit privé waren want je ouders luisteren altijd mee- te lang duren dan stond wel een van je ouders in je nek te hijgen dat je moest ophangen, want anders werd de telefoonrekening te hoog. :blabla:

Na het lezen van dit soort topics verlang ik daar zelfs naar terug :-]
Ohhh dat was zo romanties! Mijn eerste vriendje kreeg enorm op zijn kop toen zijn pa de rekening zag, we hadden een draagbare telefoon en praatten elkaar elke nacht in slaap :love:
Murrmurr schreef:
25-05-2020 18:12
en praatten elkaar elke nacht in slaap :love:
Dat kán helemaal niet!!
.
Rooss4.0 schreef:
25-05-2020 18:15
Dat kán helemaal niet!!
nee je kunt elkaar niet recht in de ogen kijken, je bent in de war
het is als Romeo en Julia maar dan met slapen in plaats van zelfmoord
Je stuurt hem “per ongeluk” het linkje van dit topic..

Na een ruime tijd verwijder je het en zeg je “oops foute gesprek.”

Kijken hoeveel hij vanaf dan nog appt
linnylow schreef:
25-05-2020 18:20
Je stuurt hem “per ongeluk” het linkje van dit topic..

Na een ruime tijd verwijder je het en zeg je “oops foute gesprek.”

Kijken hoeveel hij vanaf dan nog appt
denk dat ie dan een nieuw nummer aanvraagt
Mibimi schreef:
24-05-2020 20:53
Ik zit hier nu een week en ik word alleen al moe om jou te lezen. Overal duik je op met je sneren en bijdehante opmerkingen.
Hoe is het om jou te zijn? Als jij de computer eindelijk uitzet, voel je je dan alsof je 25 km net iets te hard hebt gewandeld en eigenijk nergens uitgekomen bent?
:HA:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Oké oké... Ik weet het. Het was natuurlijk idioot. En ja, hij stuurde gisteravond alsnog een appje. Gaf zelf ook aan dat hij zich die dag verveelde en het wel gemist had (appen). Dus oké, dat was goed nieuws.. We hadden weinig gespreksonderwerp maar af en toe had ik weer eventjes een grinnik moment of zoiets van, dit is leuk!..

Duss nu ging ik hem vanmiddag wat vaker appen, wanr hij gaf gister wel aan dat hij dit leuk vindt. Maar hij reageerde nauwelijks om mega kortaf. Of hij is wél online, maar reageert dan niet gelijk. Dan is hij even later weer offline... Verder komt alles vanuit mijn kant en komt er geen vraag of onderwerp vanuit zijn kant. En waarschijnlijk ben ik gewoon zo onzeker als de pest, want we gaan vrijdag wél afspreken.. En ik neem aan dat hij me dan wel leuk genoeg vindt.. Maar ik mis écht een soort bevestiging van zijn kant.

Ook gaf hij aan dat hij nog wel Tinder op zijn telefoon heeft, maar hij geeft aan dat hij daar niks meedoet🤔

Misschien zie ik spoken. Maar als je via app ook steeds minder gespreksonderwerpen hebt, hoe leuk wordt het straks dan? Ik merk dat ik langzaam steeds meer tegen vrijdag op ga zien, simpelweg omdat ik nu al het gevoel heb dat het zo niks wordt...🤷
Zonnestraaltje1234 schreef:
25-05-2020 19:15
Oké oké... Ik weet het. Het was natuurlijk idioot. En ja, hij stuurde gisteravond alsnog een appje. Gaf zelf ook aan dat hij zich die dag verveelde en het wel gemist had (appen). Dus oké, dat was goed nieuws.. We hadden weinig gespreksonderwerp maar af en toe had ik weer eventjes een grinnik moment of zoiets van, dit is leuk!..

Duss nu ging ik hem vanmiddag wat vaker appen, wanr hij gaf gister wel aan dat hij dit leuk vindt. Maar hij reageerde nauwelijks om mega kortaf. Of hij is wél online, maar reageert dan niet gelijk. Dan is hij even later weer offline... Verder komt alles vanuit mijn kant en komt er geen vraag of onderwerp vanuit zijn kant. En waarschijnlijk ben ik gewoon zo onzeker als de pest, want we gaan vrijdag wél afspreken.. En ik neem aan dat hij me dan wel leuk genoeg vindt.. Maar ik mis écht een soort bevestiging van zijn kant.

Ook gaf hij aan dat hij nog wel Tinder op zijn telefoon heeft, maar hij geeft aan dat hij daar niks meedoet🤔

Misschien zie ik spoken. Maar als je via app ook steeds minder gespreksonderwerpen hebt, hoe leuk wordt het straks dan? Ik merk dat ik langzaam steeds meer tegen vrijdag op ga zien, simpelweg omdat ik nu al het gevoel heb dat het zo niks wordt...🤷
Ik zou daar een appje over sturen
Ab_Normaal schreef:
25-05-2020 19:16
Ik zou daar een appje over sturen
Maar op welke manier zou je hierop reageren? Want hij vroeg zovan of ik nog wat op Tinder had gezeten afgelopen periode en of ik nog Tinder heb op mijn telefoon. Ik zei van niet. Ik vind dit persoonlijk ook meer dan logisch, want ik ben nu met hem bezig. Hij zei van wel, maar dat hij er niet op zat. Toen dacht ik.. Dan kun je het toch gewoon verwijderen?🤔 Niet gevraagd.. En al zou hij zeggen dat hij het zal verwijderen.. Controleren kan ik het toch niet.
Waarom klamp je je zo vast aan hem, terwijl je maar 2 dates hebt gehad? Als jij dit verhaal leest alsof ik het heb geschreven, wat denk je dan? Dan denk je: laat je niet zo gek maken door een vent die je maar 2x hebt gezien. Het is graag of niet. En als hij niet ziet hoe leuk jij bent, dan is hij je niet waard.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Is er dan na 2 dates al gesproken over exclusiviteit?
Ben je al samen in bed beland?

Weet je gelijk weer wat te bespreken / te doen op date 3 :-).

(Want nope, zoiets zou ik niet al append bespreken.)

Jullie hebben net 2 dates gehad en kennen elkaar hoop en al 2 weken.
Het is niet dat hij je al ten huwelijk heeft gevraagd of gevraagd heeft te gaan samenwonen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Verder gaan mijn gevoelens echt op en af. Qua uiterlijk is t normaal gesproken niet eens mijn type, maar toch heb ik een zwak voor hem gekregen. Het ene moment denk ik echt van laat maar, en voel ik even niks. Het andere moment appen we weer leuk en denk ik van ja, dit is toch wel leuk! Veel aha momentjes of herkenning. En dan voel ik soms ook wel een bepaalde 'spanning'. Dus op de een of andere manier kan ik hem nog niet echt 'loslaten'.. Dit hoeft ook niet, want we gaan elkaar vrijdag wel zien. Maar dat op en af gevoel vind ik wel echt lastig. Die momenten dat ik denk van laat maar, komt dan vooral voort door het feit ik hem dan niet helemaal vertrouw ofzo
25-05-2020 19:21
Maar op welke manier zou je hierop reageren? Want hij vroeg zovan of ik nog wat op Tinder had gezeten afgelopen periode en of ik nog Tinder heb op mijn telefoon. Ik zei van niet. Ik vind dit persoonlijk ook meer dan logisch, want ik ben nu met hem bezig. Hij zei van wel, maar dat hij er niet op zat. Toen dacht ik.. Dan kun je het toch gewoon verwijderen?🤔 Niet gevraagd.. En al zou hij zeggen dat hij het zal verwijderen.. Controleren kan ik het toch niet.

Jullie hebben pas 2 dates gehad, dus ik niets zeggen over dat hij tinder nog heeft.

Als jullie samen zijn heeft hij dan wel wat te vertellen, komt er dan wel wat uit. Of moet het ook allemaal van jou komen?
louti schreef:
25-05-2020 19:22
Waarom klamp je je zo vast aan hem, terwijl je maar 2 dates hebt gehad? Als jij dit verhaal leest alsof ik het heb geschreven, wat denk je dan? Dan denk je: laat je niet zo gek maken door een vent die je maar 2x hebt gezien. Het is graag of niet. En als hij niet ziet hoe leuk jij bent, dan is hij je niet waard.
Dan denk ik inderdaad, doe niet zo idioot😂... Maar nu lukt me dat niet.. Toch omdat ik hem ergens al wel een beetje leuk ben gaan vinden...

En heel eerlijk. Mijn ervaring is vooral dat als mannen je leuk vinden, dat ze je dan juíst veel appen. Al gaat het over onzin en heeft het 0 betekenis.. Maar blijkbaar, als ik dit zo lees bij jullie, kan dit dus ook🤔
What did you think
I would do at this moment
When you're standing before me
With tears in your eyes
Tryin' to tell me that you
Found you another
And you just don't app me no more
Nou ja, daar stel ik me ook vragen bij. Hoe houden jullie het vol van dagelijks te appen zonder gespreksstof te verliezen, zeker nu, nu er bijna niets te beleven valt...
Als je onzeker bent, komt dat uit jezelf, dan mag hij je nog alle bevestiging geven die je wil.
Nu ja, jullie zijn pas in de datingsfase... Dan verwijder ik mijn tinder ook nog niet onmiddellijk. Dat is pas voor wanneer het officieel wordt, leuk ritueel om samen te doen :whoops:
leeg
Appen tot vervelens toe is nooit leuk.
Ik raad je aan dat niet te doen. Heb dat ook wel vaker gedaan, maar dat is praten om te praten wekt niet echt de aantrekkingskracht op bij elkaar.
Maar eerder een gevoel van levensloosheid.
Zo van: “ goh wat zijn we toch kansloos” de onderwerpen raken ook steeds meer op het wordt dan beetje een hopeloos gesprek. Zeker als dat je elkaar niet heel leuk vindt nog.

Ik vind het vaak een sfeer killer op geven moment moet 1 echt zeggen “ ik ga even douchen” of wat dan ook.

Het beste is om dat zelf af te kappen hoe moeilijk ook.
Murrmurr schreef:
25-05-2020 19:29
What did you think
I would do at this moment
When you're standing before me
With tears in your eyes
Tryin' to tell me that you
Found you another
And you just don't app me no more
Burn baby burn!
Appen om t appen is inderdaad niet leuk. Maar het hebben van geen gespreksonderwerp(en) ken ik eigenlijk niet. Als je elkaar leuk vindt is elk appje dat je krijgt en stuurt toch leuk? Kijk, ik heb hem al best wel goed leren kennen online. Ik weet al best wel wat van hem. De diepgang wil ik liever niet teveel opzoeken via app, want dat is toch minder leuk dan in het echt. Maar zelfs al probeer ik wat te ouwehoeren, hij doet hier vrijwel niks mee..
Wel bijzonder dat hij wil weten of jij de app nog geïnstalleerd hebt
25-05-2020 19:37
Appen om t appen is inderdaad niet leuk. Maar het hebben van geen gespreksonderwerp(en) ken ik eigenlijk niet. Als je elkaar leuk vindt is elk appje dat je krijgt en stuurt toch leuk? Kijk, ik heb hem al best wel goed leren kennen online. Ik weet al best wel wat van hem. De diepgang wil ik liever niet teveel opzoeken via app, want dat is toch minder leuk dan in het echt. Maar zelfs al probeer ik wat te ouwehoeren, hij doet hier vrijwel niks mee..
Dat ouwehoeren via app is waarschijnlijk zijn ding niet.

Hij spreekt liever live met jou.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Je draait de eventuele aantrekkingskracht echt virtueel de nek om. Zonde en geef hem even de kans om je te gaan missen en jezelf even de kans het te evalueren.

Geen gespreksstof meer hebben betekend toch dat je al je kruid al hebt verschoten en dat is toch zonde.

Het klinkt al met al heel erg puberaal. En voorspelt weinig goeds als je zo doorgaat. Die man rent binnen een paar weken gillend gek weg.
trien30 wijzigde dit bericht op 25-05-2020 22:52
Reden: Spelfouten
1.00% gewijzigd
Het was een grapje..
Als je nu al twijfelt en achterdochtig bent, kun je je afvragen of je er niet meteen een punt achter moet zetten.
Als je altijd zo bent, dan moet je je wat anders afvragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven