Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 22:05:

(toch jammer dat mijn kerel niet zo van het echt primitieve klooien is. Vind ik altijd wel leuk)Misschien moet je een weekje met Erwt in een boomhut gaan zitten?
We zijn eruit het wordt een Lonely Planet en op de bonnefooi een beetje rondcrossen!
quote:Tientje79 schreef op 26 april 2009 @ 22:12:

[...]

Misschien moet je een weekje met Erwt in een boomhut gaan zitten?Met alle respect maar dat lijkt me wat veel van het goeie! zeker als ze dan 's avonds aan het googlen slaat en zeurt dat ik snurk.
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 22:15:

[...]

Met alle respect maar dat lijkt me wat veel van het goeie! zeker als ze dan 's avonds aan het googlen slaat en zeurt dat ik snurk.

*probeert zich een voorstelling te maken van Erwt die met een stapel takjes en wat vuursteentjes probeert te googlen in de boomhut*

En snurken is heel primitief dus ik zie het probleem niet hoor
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 22:15:

[...]

Met alle respect maar dat lijkt me wat veel van het goeie! zeker als ze dan 's avonds aan het googlen slaat en zeurt dat ik snurk.

Tien, fijn dat het goed gaat met je neefje!

Ik ga eens even mijn brood voor morgen smeren en de vaatwasser uitruimen. Vind ik zo'n idioot klusje dat steeds maar terug blijft komen...
Jullie zijn gek

*ziet mogelijkheden om vanuit een tentje in Frankrijk deze zomer toch te kunnen googlen en het afvaltopic te kunnen blijven vervuilen met allerhande plaatjes *
Peas on earth!
Maar MdK, gaan jullie dan met eigen tent? Of op de bonnefooi kijken of er accomodatie is?
Peas on earth!
Ja, fijn he? Ben ook helemaal blij en trots op kleine neef!

Duik denk ik maar even mijn mandje in, anders wordt het weer eens nachtwerk en dát is Een Dom Plan.

Trusten maisjes!
Nou er gaat in ultieme concessie een klein tentje mee zodat we wel overal terecht kunnen en 'als we een stadje willen bekijken kunnen we altijd nog een nachtje hotel doen'. Ander juweeltje van Kees 'en dan wel op de camping maar dan gaan we gewoon uit eten'.
Truste!

Ik heb voor het snurkprobleem van Xan zojuist een oplossing gevonden:

Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 22:22:

Nou er gaat in ultieme concessie een klein tentje mee zodat we wel overal terecht kunnen en 'als we een stadje willen bekijken kunnen we altijd nog een nachtje hotel doen'. Ander juweeltje van Kees 'en dan wel op de camping maar dan gaan we gewoon uit eten'. Das wel het ultieme compromis hoor
Peas on earth!
heej dat plaatje was heel klein:

Peas on earth!
Ja hé? Ik erachteraan: nemen we het gasje gewoon mee voor koffie 's ochtends...
Heel subtiel. Kees schrikt zich natuurlijk dood als jullie de vakantiespullen gaan inpakken en de tas ineens vol zit met: tent, slaapzakjes, gasje, bekertjes, bordjes, lampje, etc
Peas on earth!
Vooral aangezien dat zíjn tas is, in de mijne zitten de leuke bikini's jurkjes, riante badhanddoeken, leuke slippertjes....
Overigens zijn we in een ver verleden wel eens een weekje wezen zeilen dus het principe is hem niet vreemd. Het gebrek aan douches en WC's als je niet in een haven ligt was alleen nogal traumatiserend vrees ik
Peas on earth!
Ja lach maar, ik moet er mee op vakantie!
Moet eerlijk zeggen dat Xan ook ietsjes minder van het avontuur en het primitieve is dan ik hoor. Ik hou wel van een beetje improviseren, maar Xan vond het best erg dat we afgelopen vakantie de garde vergeten waren, vond dat het lampje toch niet zoveel licht gaf, dat de stoelen niet zó lekker zaten etc. Compromis is bij ons gewoon een aantal nieuwe spulletjes, die het allemaal net iets makkelijker en aangenamer maken.

Ben wél blij dat Xan wel van kamperen houdt en het ook leuk vindt om op rustige kleine campings te staan.
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 22:41:

Ja lach maar, ik moet er mee op vakantie!Nog veel erger...je woont ermee samen
Drift is érrrug helder
Peas on earth!
Ik moet trouwens wel vermelden dat Xan er op vakantie erg van onder de indruk was dat ik zónder garde (maar mét twee vorken) een klontjesloos pannenkoekenbeslagje wist te maken! ;-
Peas on earth!
Wat leuk al die vakantie-voorpret-verhalen. Ik ben er weer, maar een beetje moe en gaar. Ik wilde jullie mailen, maar dat doe ik morgen. Volgens mij kunnen jullie wel ongeveer raden wat er in die mail zal staan, dus zo heel erg in spanning kunnen jullie niet zitten.

Moossseyyyy: Een afspraak, heb ik een saillant detail gemist?

Drift, klinkt goed nutteloos ouwehoeren met een paar biertje én goed gezelschap!
quote:Drift schreef op 26 april 2009 @ 22:50:

[...]

Nog veel erger...je woont ermee samen De meningen over leefomstandigheden in huis liggen gelukkig dichter bij elkaar Drift!
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 23:01:

[...]

De meningen over leefomstandigheden in huis liggen gelukkig dichter bij elkaar Drift!Gelukkig maar Keesie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven