Afvallen met...
zondag 26 april 2009 om 22:15
zondag 26 april 2009 om 22:17
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 22:15:
[...]
Met alle respect maar dat lijkt me wat veel van het goeie! zeker als ze dan 's avonds aan het googlen slaat en zeurt dat ik snurk.
*probeert zich een voorstelling te maken van Erwt die met een stapel takjes en wat vuursteentjes probeert te googlen in de boomhut*
En snurken is heel primitief dus ik zie het probleem niet hoor
[...]
Met alle respect maar dat lijkt me wat veel van het goeie! zeker als ze dan 's avonds aan het googlen slaat en zeurt dat ik snurk.
*probeert zich een voorstelling te maken van Erwt die met een stapel takjes en wat vuursteentjes probeert te googlen in de boomhut*
En snurken is heel primitief dus ik zie het probleem niet hoor
zondag 26 april 2009 om 22:18
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 22:15:
[...]
Tien, fijn dat het goed gaat met je neefje!
Ik ga eens even mijn brood voor morgen smeren en de vaatwasser uitruimen. Vind ik zo'n idioot klusje dat steeds maar terug blijft komen...
[...]
Tien, fijn dat het goed gaat met je neefje!
Ik ga eens even mijn brood voor morgen smeren en de vaatwasser uitruimen. Vind ik zo'n idioot klusje dat steeds maar terug blijft komen...
zondag 26 april 2009 om 22:22
zondag 26 april 2009 om 22:24
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 22:22:
Nou er gaat in ultieme concessie een klein tentje mee zodat we wel overal terecht kunnen en 'als we een stadje willen bekijken kunnen we altijd nog een nachtje hotel doen'. Ander juweeltje van Kees 'en dan wel op de camping maar dan gaan we gewoon uit eten'. Das wel het ultieme compromis hoor
Nou er gaat in ultieme concessie een klein tentje mee zodat we wel overal terecht kunnen en 'als we een stadje willen bekijken kunnen we altijd nog een nachtje hotel doen'. Ander juweeltje van Kees 'en dan wel op de camping maar dan gaan we gewoon uit eten'. Das wel het ultieme compromis hoor
Peas on earth!
zondag 26 april 2009 om 22:48
Moet eerlijk zeggen dat Xan ook ietsjes minder van het avontuur en het primitieve is dan ik hoor. Ik hou wel van een beetje improviseren, maar Xan vond het best erg dat we afgelopen vakantie de garde vergeten waren, vond dat het lampje toch niet zoveel licht gaf, dat de stoelen niet zó lekker zaten etc. Compromis is bij ons gewoon een aantal nieuwe spulletjes, die het allemaal net iets makkelijker en aangenamer maken.
Ben wél blij dat Xan wel van kamperen houdt en het ook leuk vindt om op rustige kleine campings te staan.
Ben wél blij dat Xan wel van kamperen houdt en het ook leuk vindt om op rustige kleine campings te staan.
Peas on earth!
zondag 26 april 2009 om 22:55
Wat leuk al die vakantie-voorpret-verhalen. Ik ben er weer, maar een beetje moe en gaar. Ik wilde jullie mailen, maar dat doe ik morgen. Volgens mij kunnen jullie wel ongeveer raden wat er in die mail zal staan, dus zo heel erg in spanning kunnen jullie niet zitten.
Moossseyyyy: Een afspraak, heb ik een saillant detail gemist?
Drift, klinkt goed nutteloos ouwehoeren met een paar biertje én goed gezelschap!
Moossseyyyy: Een afspraak, heb ik een saillant detail gemist?
Drift, klinkt goed nutteloos ouwehoeren met een paar biertje én goed gezelschap!