Uurtarief schoonmaakster
donderdag 28 mei 2020 om 19:39
Die van mij doet in twee uur het hele huis (woonkamer, toilet, badkamer, keuken,bijkeuken en twee slaapkamers) waarbij alles stofzuigt en om de week dweilt. Ze vouwt elke week ook een volle wasmand.
Ik betaal 15 euro per uur.
Ik betaal 15 euro per uur.
zonnedauwregenboog wijzigde dit bericht op 28-05-2020 19:49
Reden: Ik kan geen Nederlands
Reden: Ik kan geen Nederlands
0.44% gewijzigd
- Fight for your right to party -
donderdag 28 mei 2020 om 19:54
Ik betaal €40 per keer. Ze komt eens in de twee weken een ochtend; stofzuigt en dweilt het hele huis (2 slk), doet badkamer, keuken en wc. Is soms in twee en een half uur klaar, soms drie uur en een beetje; altijd met een snelle kop koffie inbegrepen.
En oh wat zal ik blij zijn als ze weer wil komen na zoveel weken corona-stop....
En oh wat zal ik blij zijn als ze weer wil komen na zoveel weken corona-stop....
donderdag 28 mei 2020 om 20:30
Het ligt maar net aan je huis. Heb je een badkamer met bad en douchecabine of alleen een douche met douchegordijn... Heb je jaloezietjes hangen of rolgordijnen.. enz. enz. Als je alles goed wilt doen, ontkalken en alle hoekjes enz meenemen heb je toch wel drie uur nodig. Ik vind 40 tot 45 euro voor 3 uur netjes.
donderdag 28 mei 2020 om 20:33
Ze komt elke week 3 uur en krijgt 15,- p uur.
Doet niet het hele huis van boven tot onder, daarvoor is het huis te groot. Ik heb liever dat ze de dingen die ze doet goed doet, dan alles half.
Doet wel elke week de sanitaire ruimtes en keuken. En de ene keer slaapkamers, dan ramen lappen, dan de woonkamer.
Doet niet het hele huis van boven tot onder, daarvoor is het huis te groot. Ik heb liever dat ze de dingen die ze doet goed doet, dan alles half.
Doet wel elke week de sanitaire ruimtes en keuken. En de ene keer slaapkamers, dan ramen lappen, dan de woonkamer.