Hij appt (bijna) niet meer...

24-05-2020 18:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...

Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.

Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.

Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.

Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
Murrmurr schreef:
29-05-2020 08:12
Heel jammer! Maar nou weet je voor de volgende dat je er niet zoveel energie in moet steken als je het gevoel hebt dat het niet van harte is. Ook tof dat hij gewoon eerlijk is en dat er nog niks was gebeurd.
Ja inderdaad.. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Hij had in het begin nog niks gezegd en hij wilde maandag wel afspreken... Maar ik voelde dat er iets niet klopte, dus ik vroeg door.. En toen zei hij dat.
rozemarijn123 schreef:
29-05-2020 08:14
Maar dit komt toch totaal niet in overeenstemming met je gedrag?

Jouw gedrag is: elke dag meerdere malen contact, aandacht willen / zoeken. Jij wil heel duidelijk een heel nauw contact met iemand. Daar is ook niets vriendschappelijks meer aan.

De enige optie die jouw gedrag open laat is volkomen in elkaar opgaan, iets wat alleen maar past als je op slag immens verliefd bent.

Het laat geen enkele ruimte om elkaar rustig te leren kennen: een afspraak op donderdagavond, dan een paar dagen radiostilte., op maandag bijvoorbeeld even contact om iets leuks te doen op woensdagavond. Dan weer even helemaal geen contact, en dan bv op zaterdag spontaan contact om op zondagmiddag iets te doen. Ik noem maar wat.

Jij hebt op zondag al een topic geopend, terwijl je hem eergisteren had gezien, omdat jullie 's ochtends geappt hadden, en daarna niet meer..... Je bent elke dag met hem bezig, hetzij over wel of niet appen, hetzij op dit forum.

Na twee dates (!) al gaan beginnen over relatiemateriaal, wéér per app.

Tja, ik zou als ik jou was:
- Whatsapp van je mobiel verwijderen en het eens zonder doen. Wat doet dat met je? Het idee alleen al?
- Met vier mannen tegelijk daten en het luchtig houden. Zo van, wat voor mannen zijn dit? Wat is hun karakter, levensstijl, normen en waarden?

Je klinkt als een heel lief, serieus en eerlijk persoon en ik denk dat je veel te bieden hebt, maar misschien kun je overwegen om op een andere manier met daten om te gaan?
Over het binden. Nee. In het echt bind ik me totaal niet snel en makkelijk. Via app kan ik ontzettend veel en goed praten waardoor het lijkt dat ik rechtstreeks voor een relatie wil gaan. Uiteindelijk is dat wel het doel natuurlijk, maar echt niet persee na 3 dates o.i.d... Ik denk wél dat ik hem inderdaad teveel geappt heb. Maar daar heb ik van geleerd. Met mijn vorige dates appte ik namelijk heel wat af en dat kwam echt niet alleen vanuit mijn kant... Dus voor mij was dit compleet de andere kant.. Maar goed. Daar leer je van, toch?
Murrmurr schreef:
29-05-2020 08:14
Oh wacht einde niet gelezen, hmmm houdt hij je niet een beetje aan het lijntje met 'erover slapen'? Ik zou bedanken voor de eer, graag of niet
Hmm ja, daar moest ik net ook aan denken. Het was al laat gisteren dus vandaar dat ik zoiets had van.. oké prima, denk er maar over na. Maar dit keer app ik hem niet meer. Ik heb mn lesje wel geleerd. Ik zie wel of hij maandag terugappt of niet, maar ik stuur hem niks meer. En doorrr
Nee, hij merkt dat het bij jou nu echt alles of niets is en daar kan hij niet in meegaan, dus moet hij zich terugtrekken.
rumforviva schreef:
29-05-2020 08:46
Nee, hij merkt dat het bij jou nu echt alles of niets is en daar kan hij niet in meegaan, dus moet hij zich terugtrekken.
Het is nu toch ook wel een beetje een 'alles of niets situatie'.. kijk. Als hij nog niet toe is aan een relatie.. Met mij niet, of met een ander niet.. Vind ik dat prima, maar dan ga ik natuurlijk door. En dit heb ik hem nu wel duidelijk gemaakt. Dat ik niet meer op hem ga wachten.. En dat lijkt mij ook meer dan logisch.
Zonnestraaltje1234 schreef:
29-05-2020 08:51
Het is nu toch ook wel een beetje een 'alles of niets situatie'.. kijk. Als hij nog niet toe is aan een relatie.. Met mij niet, of met een ander niet.. Vind ik dat prima, maar dan ga ik natuurlijk door. En dit heb ik hem nu wel duidelijk gemaakt. Dat ik niet meer op hem ga wachten.. En dat lijkt mij ook meer dan logisch.
Ja, het is alles of niets omdat jij persé een relatie wil. Het had toch ook kunnen zijn dat jij ook lekker luchtig datend de zomer in had willen gaan. Nu weet hij dat jij er veel serieuzer in staat.

Niet iedereen is op zoek naar een langdurige relatie.
En ja, als hij nu helemaal hoteldebotel van je was geweest had hij de kwestie van verkeerde timing zo opzij gezet, zo is het ook wel weer.

Maar voor mij persoonlijk geldt voor al mijn verliefdheden, dat ik dat zeker niet al zo voelde in het begin. Ik ben een slow starter en kan me niet meteen aan iemand die ik nog maar net ken overgeven. Maar velen zullen zeggen dat iemand meteen voor je moet gáán.
rumforviva schreef:
29-05-2020 08:54
Ja, het is alles of niets omdat jij persé een relatie wil. Het had toch ook kunnen zijn dat jij ook lekker luchtig datend de zomer in had willen gaan. Nu weet hij dat jij er veel serieuzer in staat.

Niet iedereen is op zoek naar een langdurige relatie.
Dat is zo. En daarom is het wel goed dat ik nu weet hoe hij erin staat. Want met alleen maar daten.. Zonder een bepaald doel voor ogen (dit is zijn geval), is inderdaad niet hoe ik nu 'te werk' ga. En dan ben ik blij dat ik dit nu weet.. Want voor het zelfde geld had hij hierover niks gezegd en hadden we een paar leuke dates erop zitten.. en komt hij er dan mee met dat hij een relatie an sich niet ziet zitten... Tsja, of het zo was gegaan weet je natuurlijk niet. Maar kan wel.
Nou, ik vind het eerlijk gezegd best obsessief van jouw kant TO. Je zegt dat je geen relatie wil/makkelijk bindt, maar dat blijkt overal uit. Bijhouden hoe lang en hoe laat hij online is. Hem continu willen laten verantwoorden waarom hij dat doet (ook al spreek je dat niet uit naar hem, je denkt er wel over na). In dat gesprek zeg je dat hij best met meerdere dames mag afspreken. Je weet best diep in je hart dat je dat niet wil. Waarom zeg je dat dan? Jij gooit compleet je eigen principes opzij voor iemand die je twee dates hebt gezien. Twee! Je wil veel te graag de controle. Vind je hem eigenlijk wel leuk of vind je het interessant dat je geen hoogte van hem krijgt?
louti wijzigde dit bericht op 29-05-2020 09:13
Reden: Kromme zin
2.06% gewijzigd
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
rumforviva schreef:
29-05-2020 08:58
En ja, als hij nu helemaal hoteldebotel van je was geweest had hij de kwestie van verkeerde timing zo opzij gezet, zo is het ook wel weer.

Maar voor mij persoonlijk geldt voor al mijn verliefdheden, dat ik dat zeker niet al zo voelde in het begin. Ik ben een slow starter en kan me niet meteen aan iemand die ik nog maar net ken overgeven. Maar velen zullen zeggen dat iemand meteen voor je moet gáán.
Het grappige is dat ik ook echt een slow starter ben.. En gezien mijn appgedrag lijkt dat niet zo, dat weet ik. Maar in het echt bind ik me helemaal niet snel aan iemand vast. Aangezien ik wél gewend ben dat mannen ook veel appen (blijkbaar zo getroffen), kreeg ik de indruk dat hij helemaal geen interesse had maar dit niet eerlijk durfde te zeggen. Achteraf gezien heeft hij mogelijk geen interesse omdat 1. Zn relatie een halfjaartje uit is en 2. Mogelijk omdat ik te snel ben geweest via app. Maar ja, dat tweede had ik gezien mijn 'dategeschiedenis' niet kunnen weten..
louti schreef:
29-05-2020 09:02
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik het best obsessief vind van jouw kant TO. Je zegt dat je geen relatie wil/makkelijk bindt, maar dat blijkt overal uit. Bijhouden hoe lang en hoe laat hij online is. Hem continu willen laten verantwoorden waarom hij dat doet (ook al spreek je dat niet uit naar hem, je denkt er wel over na). In dat gesprek zeg je dat hij best met meerdere dames mag afspreken. Je weet best diep in je hart dat je dat niet wil. Waarom zeg je dat dan? Jij gooit compleet je eigen principes opzij voor iemand die je twee dates hebt gezien. Twee! Je wil veel te graag de controle. Vind je hem eigenlijk wel leuk of vind je het interessant dat je geen hoogte van hem krijgt?

Ik was de eerste dagen inderdaad vrij obsessief.. dat geef ik toe. We appten veel samen en ineens werd dat weer minder.
De afgelopen 2 dagen ben ik alle berichten nogmaals gaan lezen het beter gaan relativeren en kon ik het gevoelsmatig wel meer loslaten. Tsja, misschien is dat voor hem nu te laat, maar daar heb ik nu wel van geleerd. Dat mannen over het algemeen dus niet zo apperig kunnen zijn heb ik óók van geleerd.
29-05-2020 09:01
Dat is zo. En daarom is het wel goed dat ik nu weet hoe hij erin staat. Want met alleen maar daten.. Zonder een bepaald doel voor ogen (dit is zijn geval), is inderdaad niet hoe ik nu 'te werk' ga. En dan ben ik blij dat ik dit nu weet.. Want voor het zelfde geld had hij hierover niks gezegd en hadden we een paar leuke dates erop zitten.. en komt hij er dan mee met dat hij een relatie an sich niet ziet zitten... Tsja, of het zo was gegaan weet je natuurlijk niet. Maar kan wel.
Het omgekeerde kan ook, he. Dat iemand net uit een relatie komt, helemaal niet aan een nieuwe relatie denkt, maar dan iemand tegenkomt waar het zo relaxed en gezellig mee is, dat daar wel een relatie uit voortvloeit.

En dat iemand dan na 2 maanden even ter sprake brengt, ja maar ik wilde niet gelijk in een nieuwe relatie stappen, dan is het even dubben. Als een partner daar dan gelijk helemaal de kluts van kwijtraakt, dan staan de zaken op scherp. Als een partner daar heel chill in staat, zo van ja dat kan, denk er maar over na, dan kan het wel snel weer vlot trekken.

Het balletje kan alle kanten uitrollen. Het is goed om te polsen hoe iemand ergens tegenover staat, maar het gaat er uiteindelijk om of je een klik hebt, of het past, hoe leuk het samen is. En dat kan alleen ontstaan als je elkaar leert kennen in een tempo en op een manier die bij beiden past.

Het kan ook hartstikke leuk zijn om vanaf dag 1 super veel contact te hebben, en binnen 3 maanden samen te wonen, en binnen een jaar een kind ;-). Bij sommige past dat, bij anderen weer niet.
rozemarijn123 schreef:
29-05-2020 09:08
Het omgekeerde kan ook, he. Dat iemand net uit een relatie komt, helemaal niet aan een nieuwe relatie denkt, maar dan iemand tegenkomt waar het zo relaxed en gezellig mee is, dat daar wel een relatie uit voortvloeit.

En dat iemand dan na 2 maanden even ter sprake brengt, ja maar ik wilde niet gelijk in een nieuwe relatie stappen, dan is het even dubben. Als een partner daar dan gelijk helemaal de kluts van kwijtraakt, dan staan de zaken op scherp. Als een partner daar heel chill in staat, zo van ja dat kan, denk er maar over na, dan kan het wel snel weer vlot trekken.

Het balletje kan alle kanten uitrollen. Het is goed om te polsen hoe iemand ergens tegenover staat, maar het gaat er uiteindelijk om of je een klik hebt, of het past, hoe leuk het samen is. En dat kan alleen ontstaan als je elkaar leert kennen in een tempo en op een manier die bij beiden past.

Het kan ook hartstikke leuk zijn om vanaf dag 1 super veel contact te hebben, en binnen 3 maanden samen te wonen, en binnen een jaar een kind ;-). Bij sommige past dat, bij anderen weer niet.
Ja dat is ook zo. Het is bij iedereen zo ontzettend anders! Maar nu ik weet hoe hij erin staat geeft mij dat ook wel weer meer lucht ofzo. Blijkbaar wil hij niet meteen beslissen om wel of geen contact te blijven houden.. en dat vind ik prima. Dat hoeft van mij niet echt te haasten, maar nu ik weet hoe hij erin staat 'wacht' ik niet meer op hem. Mijn deur staat als het ware wel open, maar ik ga er verder niet meer mee bezig zijn.
29-05-2020 09:15
Ja dat is ook zo. Het is bij iedereen zo ontzettend anders! Maar nu ik weet hoe hij erin staat geeft mij dat ook wel weer meer lucht ofzo. Blijkbaar wil hij niet meteen beslissen om wel of geen contact te blijven houden.. en dat vind ik prima. Dat hoeft van mij niet echt te haasten, maar nu ik weet hoe hij erin staat 'wacht' ik niet meer op hem. Mijn deur staat als het ware wel open, maar ik ga er verder niet meer mee bezig zijn.
Ik hoetde trouwens sowieso niet te wachten.. maar met meerdere mannen daten vind ik gewoon mega irritant😂
hij vind je niet leuk genoeg. En jij voelde dat al. Goed zo. blijf bij je intuitie
29-05-2020 09:16
Ik hoetde trouwens sowieso niet te wachten.. maar met meerdere mannen daten vind ik gewoon mega irritant😂
Wat vind je er zo irritant aan?

Ik heb ooit eens met vier mannen tegelijk gedate, die elkaar allemaal heel leuk aanvulden. Was een toptijd :-D !
29-05-2020 09:07
Ik was de eerste dagen inderdaad vrij obsessief.. dat geef ik toe. We appten veel samen en ineens werd dat weer minder.
De afgelopen 2 dagen ben ik alle berichten nogmaals gaan lezen het beter gaan relativeren en kon ik het gevoelsmatig wel meer loslaten. Tsja, misschien is dat voor hem nu te laat, maar daar heb ik nu wel van geleerd. Dat mannen over het algemeen dus niet zo apperig kunnen zijn heb ik óók van geleerd.
even realistisch blijven: als hij je echt leuk had gevonden dat had het niet uitgemaakt als jij veel had geappt. En je weet dat hij wel een apper is want hij was immers online. deze jongen heeft gewoon meer kastanjes in het vuur en dat voelde jij
S-Meds schreef:
29-05-2020 09:20
even realistisch blijven: als hij je echt leuk had gevonden dat had het niet uitgemaakt als jij veel had geappt. En je weet dat hij wel een apper is want hij was immers online. deze jongen heeft gewoon meer kastanjes in het vuur en dat voelde jij
Tsja dat laatste weet ik natuurlijk niet zeker. Hij heeft een best groot sociaal netwerk en is ook druk met werk.. Dus ik weet natuurlijk nooit zeker of hij wel of niet iemand anders heeft gevonden.. Maar mijn gevoel zei dat wel. Maar helemaal zeker weet ik dit natuurlijk niet.
rozemarijn123 schreef:
Wat vind je er zo irritant aan?

Ik heb ooit eens met vier mannen tegelijk gedate, die elkaar allemaal heel leuk aanvulden. Was een toptijd :-D !
Hahaha! Ik haal ze dan allemaal door elkaar.. Heel irritant😂🙈
Helemaal eens met rozemarijn123.

Net als dat de bediening in een restaurant te snel komt vragen wat je wil bestellen en je opeens in paniek moet kiezen.
S-Meds schreef:
Dat heb ik zelf dus niet zo. Ik heb zelf eerder dat ik dingen in het begin bij mensen juist vaak nog irritant of raar vind, maar pas als ik verliefd begin te worden maken al die dingen mij niet meer uit.
rumforviva schreef:
29-05-2020 09:28
Helemaal eens met rozemarijn123.

Net als dat de bediening in een restaurant te snel komt vragen wat je wil bestellen en je opeens in paniek moet kiezen.
Goeie! :proud:
.
lucifer02 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 09:40
0.00% gewijzigd
S-Meds schreef:
Helemaal mee eens
Wat ik me dan altijd afvraag bij mannen.

Als ze zeggen geen relatie te willen.

Willen ze dat dan niet met jou ?
Of is de tijd er niet rijp voor en zijn ze er nog niet klaar voor ?

Dat vraag ik me vaak af om dat sommige mannen al voor dat ze je überhaupt gezien hebben via tinder zeggen geen relatie te willen, wat als ze dan verliefd worden ? Ik geloof niet dat je een relatie kan uitsluiten voor jezelf.

Dus dan denk ik vaak ze hebben bij jou gewoon geen “ wauw” effect en zeggen dan maar gewoon dat ze geen relatie willen in het algemeen, maar eigenlijk willen ze gewoon geen relatie met jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven