Hoe erg is het?

30-05-2020 20:05 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier. Kom dit forum veel tegen als ik Google. Benieuwd of men me advies kan geven hier.

Heb een leuke vrouw leren kennen via tinder. Nu 3 keer afgesproken. Zonet vertelde ze me dat ze 30 kilo is afgevallen is. Dat ze overtollig huid heeft op haar buik, borsten en bovenbenen en daardoor onzeker is om intiem te worden. Ik reageerde met je ziet er hartstikke goed uit dat valt vast mee. Ze werd daarop verdrietig en ging door over hoe erg het was. Dat ze corigerende onderkleding draagt en het daardoor niet opvalt.

Ze heeft altijd jurkjes aan en ik zie echt niks geks. Is dit een onzekere vrouwen dingetje of moet ik me voorbereiden op extreem hangend vel? Ik weet niet in hoeverre ik dat een afknapper vind?
Volgende date seksen dan maar, weet je meteen hoe het eruit ziet
Eh....en hoe moeten wij dat dan wel weten?
Als zij het zegt, dan zal t wel zo zijn. Door het corrigerende ondergoed zie je het niet.
Vrij gewoon in het donker??
ik geef mn bek ook maar een douw
En dat vraag je aan ons? Hoe kunnen wij nou weten hoe jouw vriendin er uit ziet?
Madeliefjees schreef:
30-05-2020 21:13
Als zij het zegt, dan zal t wel zo zijn. Door het corrigerende ondergoed zie je het niet.
Vrij gewoon in het donker??
Dit. Wel oppassen op het moment dat ze zich uitkleedt, die flappen zijn net airbags, je kan je lelijk bezeren.

(Voor het geval to sarcasme niet herkent: joh. Dat weten wij toch niet? En dan nog, je vindt haar leuk of niet. Is dat dan een dealbreaker? En ik denk dat dit een reller is. En ik denk dat je het woord 'ik' in je taalgebruik moet implementeren, leest veel beter)
Th∅rdis schreef:
30-05-2020 21:14
En dat vraag je aan ons? Hoe kunnen wij nou weten hoe jouw vriendin er uit ziet?
En wat jij daar gaat van vinden...
Verder daten is weten zeker? Hou ons op de hoogte.
Je bent aan het daten met iemand met vrij grote persoonlijke issues en onzekerheden. Is dat leuk?
Ik zou zeggen, kijk een keer onder dat jurkje, dan weet je het meteen. Wel vind ik je behoorlijk kortzichtig als een beetje vel je er direct van zou weerhouden om iemand beter te leren kennen. Hopen dat jij dan maar altijd op je mooist blijft...
keesjeaap5 wijzigde dit bericht op 30-05-2020 21:31
0.81% gewijzigd
Koop 60 pakjes boter.
Gooi ze in de pan en laat ze smelten.

Neem nu de 60 verpakkingen en kleef ze aaneen.
Plak ze op je buik.

Zie hoe gigantisch ze zijn.

Oftewel: Waarom geloof je haar niet?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wat sneu voor haar dat ze er zo mee zit. Het kan natuurlijk best dat dit voor jou een afknapper is, maar dat weet je pas als je haar naakt gezien hebt toch? Door dit te vertellen hoopt ze misschien op een "garantie", dat je zegt dat jij het wel prima vindt en alleen haar innerlijk belangrijk vindt. Maar iedereen weet dat dat niet zo werkt. Dus maak in elk geval geen beloftes die je niet waar kunt maken en kijk het gewoon even aan.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
30 kilo is toch niet mega ontzettend veel? Ik bedoel het positief voor haar hoor, het is natuurlijk super knap. Maar ik denk dat je dan niet echt heel veel loshangend vel enzo hebt? Denk dat zij het zelf erger vindt dan jij.
Eerst zien, dan oordelen toch? En TO als deze vrouw nou aan al jouw verwachtingen voldoet behalve het overtollige huid/vel (wat te herstellen is), zou je haar daar dan op afwijzen?
lovechild schreef:
30-05-2020 21:38
30 kilo is toch niet mega ontzettend veel? Ik bedoel het positief voor haar hoor, het is natuurlijk super knap. Maar ik denk dat je dan niet echt heel veel loshangend vel enzo hebt? Denk dat zij het zelf erger vindt dan jij.
Niet? Het is meer dan de helft van mijn gewicht o_o
Wissewis schreef:
30-05-2020 21:31
Koop 60 pakjes boter.
Gooi ze in de pan en laat ze smelten.

Neem nu de 60 verpakkingen en kleef ze aaneen.
Plak ze op je buik.

Zie hoe gigantisch ze zijn.

Oftewel: Waarom geloof je haar niet?
Je moet 120 pakjes boter hebben, een pakje is maar 250 gram.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
lovechild schreef:
Als ik 30 kilo afval, ben ik ofwel dood ofwel kan ik een pro-ana site gaan maken voor mannelijke veertigers. Het verschilt een beetje per persoon denk ik of 30 kilo afvallen wel of niet veel is.
Zoek eens op google afbeeldingen naar "veloverschot", dan zie je voorbeelden hoe het eruit kan zien. Een aantal zijn denk ik wel (veel) meer dan 30 kilo kwijtgeraakt, maar een aantal zitten wellicht aardig in de buurt.

Ik ben zelf 40 kilo kwijtgeraakt. Aan mijn benen is niks te zijn, maar ik heb wel next level kipfilets aan mijn armen en een hangbuik.
Ze zegt het om je te waarschuwen, als jij vervolgens zegt dat het vast wel meevalt, dan ben jij niet goed voorbereid/gewaarschuwd in haar ogen. Ze probeert je dus echt te vertellen dat ze dit heeft. Dus Google maar op huidoverschot, zoiets zou ze dus hebben. Het is geen typisch vrouwen onzekerheid dingetje in ieder geval. Dit komt dus door het afvallen, dat hebben we ook niet allemaal.
Houd er rekening mee dat deze 30 kilo (en meer) er ook weer aan kunnen komen.
Tenzij ze een maagverkleining heeft gehad
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
30-05-2020 22:43
Wat is dit nou voor een kortzichtig antwoord? Ja, het kan. Maar ook bij iemand die nooit overgewicht heeft gehad kan dit gebeuren. Vaak komt het door te veel eten maar soms ook door andere oorzaken.
En ook mensen met een maagverkleining kunnen weer aankomen als zij hun eetpatroon niet volledig omgooien en weer steeds meer gaan eten.

TO, ik zou eerst afwachten totdat je het echt gezien hebt. Het kan inderdaad veel zijn maar het kan ook meevallen. Soms zijn vrouwen zo onzeker dat ze zelf denken dat het erger is dan het daadwerkelijk zo is (hoeft natuurlijk niet). Ook weet je niet goed wat jij ervan vind, dus eerst zien dan oordelen denk ik.
Ceruda schreef:
30-05-2020 22:54
Wat is dit nou voor een kortzichtig antwoord? Ja, het kan. Maar ook bij iemand die nooit overgewicht heeft gehad kan dit gebeuren. Vaak komt het door te veel eten maar soms ook door andere oorzaken.
En ook mensen met een maagverkleining kunnen weer aankomen als zij hun eetpatroon niet volledig omgooien en weer steeds meer gaan eten.

TO, ik zou eerst afwachten totdat je het echt gezien hebt. Het kan inderdaad veel zijn maar het kan ook meevallen. Soms zijn vrouwen zo onzeker dat ze zelf denken dat het erger is dan het daadwerkelijk zo is (hoeft natuurlijk niet). Ook weet je niet goed wat jij ervan vind, dus eerst zien dan oordelen denk ik.

Is geen kortzichtig antwoord, maar de realiteit.
Ik spreek uit ervaring
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
30-05-2020 22:43
Ook dan kan het hoor. 25% van de mensen met een maagverkleining wordt weer minstens even zwaar als daarvoor.
calvijn1 schreef:
30-05-2020 22:57
Is geen kortzichtig antwoord, maar de realiteit.
Ik spreek uit ervaring
Ik ben zelf ook meer dan 30 kilo afgevallen zonder maagverkleining en is er ook afgebleven. Is inmiddels 10 jaar geleden. Het kan er bij iedereen aankomen. Ook mensen met een maagverkleining kunnen weer dikker worden als zij zich weer gaan overeten.

Mensen die er gevoelig voor zijn zullen misschien sneller weer aankomen maar alsnog kán het iedereen gebeuren. Er zijn genoeg mensen die veel afgevallen zijn en nooit meer terug willen naar hun oude zelf en het er dus ook afblijft.
ceruda wijzigde dit bericht op 30-05-2020 23:03
10.66% gewijzigd
Vind het toch erg moeilijk. Stel dat die vrouw haar lichaam laat zien en to kan er niet mee om... Verschrikkelijk moment voor beide.
Hopelijk valt het heel goed mee.
lovechild schreef:
Ik ben 25 kilo afgevallen maar heb geen loshangend vel. Nee mijn huid is niet meer helemaal strak maar loshangend vel is het zeker niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven