Hoe erg is het?

30-05-2020 20:05 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier. Kom dit forum veel tegen als ik Google. Benieuwd of men me advies kan geven hier.

Heb een leuke vrouw leren kennen via tinder. Nu 3 keer afgesproken. Zonet vertelde ze me dat ze 30 kilo is afgevallen is. Dat ze overtollig huid heeft op haar buik, borsten en bovenbenen en daardoor onzeker is om intiem te worden. Ik reageerde met je ziet er hartstikke goed uit dat valt vast mee. Ze werd daarop verdrietig en ging door over hoe erg het was. Dat ze corigerende onderkleding draagt en het daardoor niet opvalt.

Ze heeft altijd jurkjes aan en ik zie echt niks geks. Is dit een onzekere vrouwen dingetje of moet ik me voorbereiden op extreem hangend vel? Ik weet niet in hoeverre ik dat een afknapper vind?
Coban00 schreef:
31-05-2020 14:15
Ik heb het contact verbroken. Ze bleef er over door gaan via de app en telefonisch. Over hoe ze bang was dat ik zou afknappen, hoe erg het wel niet was, noemde zichzelf walgelijk.Ik wil niet daten met iemand die constant bevestiging nodig heeft en onzeker is.
Na wat gegoogle denk ik ook niet dat ik een harde krijg van zoiets. Op het contact verbreken reageerde ze ook raar.
Klinkt niet al een hele leuke date. Iemand die zichzelf aldoor zit af te kraken (maakt niet uit waarover) zou ook niet mijn voorkeur hebben.
Gewoon geen hele leuke eigenschap.

Ze had ook trots kunnen zijn op haar verlies van kilo’s.

Overigens ben ik ook 30 kilo afgevallen na mn zwangerschap. Een heel klein beetje een buikje maar dat zou ik best weg kunnen trainen.

Die extreme losse vellen daar moet je echt wel veel meer voor afvallen (of je hebt echt heel veel pech gehad) vermoed dat het vooral haar zelfbeeld was/is.
Coban00 schreef:
31-05-2020 14:15
Ik heb het contact verbroken. Ze bleef er over door gaan via de app en telefonisch. Over hoe ze bang was dat ik zou afknappen, hoe erg het wel niet was, noemde zichzelf walgelijk.Ik wil niet daten met iemand die constant bevestiging nodig heeft en onzeker is.
Na wat gegoogle denk ik ook niet dat ik een harde krijg van zoiets. Op het contact verbreken reageerde ze ook raar.
Klinkt niet al een hele leuke date. Iemand die zichzelf aldoor zit af te kraken (maakt niet uit waarover) zou ook niet mijn voorkeur hebben.
Gewoon geen hele leuke eigenschap.

Ze had ook trots kunnen zijn op haar verlies van kilo’s.

Overigens ben ik ook 30 kilo afgevallen na mn zwangerschap. Een heel klein beetje een buikje maar dat zou ik best weg kunnen trainen.

Die extreme losse vellen daar moet je echt wel veel meer voor afvallen (of je hebt echt heel veel pech gehad) vermoed dat het vooral haar zelfbeeld was/is.
lise1985 schreef:
01-06-2020 11:18
Dit vind ik wel een kwetsende uitspraak.
Ja de waarheid is hard. Ik zou ook geen natte poes krijgen van iemand met hangvel.
Trien30 schreef:
01-06-2020 14:44

Maar nee, hangt af van zo veel factoren, genen kunnen bepalen of je elastisch vel hebt of niet, leeftijd, hormonen. De ene heeft het bij 20kg verlies en aan de ander die 40kg is afgevallen zie je niets van veloverschot .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven