Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 Videoland

25-02-2020 16:36 1457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic maar morgen is het weer tijd voor een nieuwe temptation!

Dus hierbij: tot morgen!

Wij houden hier het schema van Videoland aan!
anappleaday wijzigde dit bericht op 26-02-2020 15:51
18.29% gewijzigd
Panda1987 schreef:
27-05-2020 18:47
Op Christian en Angela na ben ik mijn respect voor de rest verloren na deze aflevering. Elke heeft hem nog gesmeekt, wtf? Heeft ze dan echt geen greintje zelfrespect? Simone hield de deur toch open voor Zach, snap ik ook niet. Roshina is er nog helemaal niet overheen en doet er lacherig over, en Karim is dus ook niet helemaal eerlijk, en snap ook niet dat hij nog bij haar wil blijven als die relatie zoveel werk is.
En Amber vind ik ook sneu, in TI duidelijk 2e keuze, en nu ineens wel?
Nee voor mij zijn Chris en Angela de enigen die het goed hebben gedaan, ik vind de rest allemaal trieste gevallen.
Ik vind sommigen echt een beetje wanhopig overkomen. Zo'n Amber, die wil echt te graag. Ze is vast het type dat denkt dat hij bij haar anders zal zijn. Als je ziet hoe hij met anderen omgaat, knap je toch gigantisch af? Als iemand zijn ware aard laat zienz geloof hem dan, denk ik altijd maar.

Simone is niet te volgen. Ze doet de deur niet echt open maar durft hem ook niet echt dicht te doen. Voor wat eigenlijk? Mensen roepen altijd snel "je verdient beter" in dit soort gevallen maar als ze er willens en wetens zo half blijft in hangen, vraag ik me dat af. Ze lijkt me verder best intelligent.

Heel naar die trap na van Arda. Waarom is het nodig om te zeggen dat Amber beter is? Probeert hij zichzelf te overtuigen? Amber?

En inderdaad, voor een relatie moet je soms werken (hoeft zeker niet altijd) maar als je continu hard moet werken, kun je je ook afvragen of het wel goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet dat Elke zo aardig blijft doen naar Arda toe. Dat ze zo blij is dat hij gelukkig is. Zeg gewoon dat het een sukkel is en dat je niet snapt dat hij zo over hopt van de een naar de ander.
appelientjex schreef:
27-05-2020 19:08
Ik snap ook niet dat Elke zo aardig blijft doen naar Arda toe. Dat ze zo blij is dat hij gelukkig is. Zeg gewoon dat het een sukkel is en dat je niet snapt dat hij zo over hopt van de een naar de ander.
Ze vroeg nog wel of hij niet het idee heeft dat hij van de ene naar de ander gaat en hij begon meteen over Eline. Terwijl Elke volgens mij (ook) bedoelde dat hij zo snel van haar naar een ander ging...
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
27-05-2020 19:13
Ze vroeg nog wel of hij niet het idee heeft dat hij van de ene naar de ander gaat en hij begon meteen over Eline. Terwijl Elke volgens mij (ook) bedoelde dat hij zo snel van haar naar een ander ging...
Ja dat dacht ik ook! Bewijst wel dat Arda totaal geen inlevingsvermogen heeft. Is vooral met zichzelf bezig. Denk niet dat hij echt oprecht geeft om de ander. Snap niet dat Elke dan zegt dat ze het logisch vindt dat Arda geen spijt heeft van zijn keuzes omdat hij er “iets moois” aan heeft overgehouden.
Je trekt niet voor niets zulke mannen aan. Ondanks dat je beter weet, zit er oud zeer wat ervoor zorgt dat je toch nog wilt dat de relatie slaagt.
Simone komt namelijk heel krachtig over, maar duikt in haar kindrol als zij bij Zach is. Daar kom je niet 1,2,3 uit. Goed dat ze nu toch die deur sluit. Zelfde voor Elke. Het heeft tijd nodig. En het is ook onvoorstelbaar dat je vriend binnen twee weken volledig van bil gaat.
Die gast is niks waard.

Karim zijn haar! Ander kapsel stond veel leuker.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind Karim z'n haar juist leuk, ziet er wat volwassener uit.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk ook dat toen Elke vroeg of Arda spijt had van wat hij had gedaan, hij reageerde met: 'Op het moment zelf niet, achteraf wel omdat het op tv is gekomen en het was met iemand die ik niet meer spreek'. ........................ hoe kan je zo zijn? Moet zeggen dat ik Elke ook niet bijzonder sterk over vond komen, ze accepteerde al zijn slappe antwoorden gewoon
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
27-05-2020 19:37
Ja dat dacht ik ook! Bewijst wel dat Arda totaal geen inlevingsvermogen heeft. Is vooral met zichzelf bezig. Denk niet dat hij echt oprecht geeft om de ander. Snap niet dat Elke dan zegt dat ze het logisch vindt dat Arda geen spijt heeft van zijn keuzes omdat hij er “iets moois” aan heeft overgehouden.
Wow ik heb net gekeken en wat een drol is die Arda! Ongelofelijk zeg, inderdaad 0 inlevingsvermogen en vreselijk bot doen.
Waarom denkt hij dat hij nog vrienden met haar kan worden? Zo zonde dat zij hem niet alle hoeken van het café heeft laten zien
AnAppleADay schreef:
27-05-2020 21:56
Oh ik vind Karim z'n haar juist leuk, ziet er wat volwassener uit.
Ik vond het echt een megaverschil. Grappig dat smaken zo verschillen eigenlijk.

Arda is echt een noobie en inderdaad een jongetje nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt benieuwd of, wanneer Amber en Arda klaar zijn en hij terug gaat naar Elke, of ze hem dan ook terugneemt.

Ik zeg bewust ‘wanneer’ en niet ‘als’ :proud:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
27-05-2020 22:53
Ik ben echt benieuwd of, wanneer Amber en Arda klaar zijn en hij terug gaat naar Elke, of ze hem dan ook terugneemt.

Ik zeg bewust ‘wanneer’ en niet ‘als’ :proud:
Ik hoop toch van niet. Elke verdient zo veel beter.

Bovendien, ik vond het niet erg geloofwaardig overkomen als Arda zei dat ie gelukkig was. Hij kijkt er heel sip bij. En zijn kapsel vind ik ook niet zo mooi als het daarover gaat, doet me denken aan Bert van Sesamstraat.
Alle reacties Link kopieren
viamia schreef:
27-05-2020 23:25
Ik hoop toch van niet. Elke verdient zo veel beter.

Bovendien, ik vond het niet erg geloofwaardig overkomen als Arda zei dat ie gelukkig was. Hij kijkt er heel sip bij. En zijn kapsel vind ik ook niet zo mooi als het daarover gaat, doet me denken aan Bert van Sesamstraat.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Angela & Chris: pracht stel! Wat is Angela toch een ontzettende mooie vrouw met een heerlijk karakter.
Wat ik me wel afvroeg is of de deelname niet stiekem zou hebben te maken gehad met de promotie van haar danslessen?

Simone & Zach: Geen woorden voor :facepalm: . Simone komt over als een lieve wijze vrouw, maar geeft klein jochie Zach nog een kans. Alleen al zijn houding en manier van praten zou ze op moeten afknappen. Ik denk dat daar heel wat onder zit, het feit dat ze deze man in haar leven laat/liet.

Karim & Roshina: Discussie over de 8 minuten. Ik vind ook dat Karim het niet hoeft kleiner te maken dan het is, het waren echt niet maar 3 seconden. De eeuwige discussie erover mag wel stoppen. Wellicht weer een moment opname. Hoop dat ze het er verder niet meer over hebben en er samen uitkomen. Een relatie is werken, hoop voor hun niet een dagelijkse strijd.

Elke & Arda: Ongelofelijk dat Elke Arde gesmeekt heeft om bij haar terug te gaan! Hoewel ik deels denk 'sterke vrouw' klopt er voor mijn gevoel ook iets niet. Haar eeuwige lach en hem op een dergelijke manier geluk wensen geeft me het idee dat ze daardoor wellicht nog eens hoopt dat hij terug komt. Dikke middelvinger kan hij krijgen.
'Amber is veel beter dan Elke' , waar heb ik dat eerder gehoord :wtf: .
Alle reacties Link kopieren
Wat moet die Arda een hoop problemen met zichzelf hebben zeg.

Als je een tevreden, zelfverzekerde man bent in een liefdevolle prettige relatie dan voel je heus niet de behoefte om je ex - die je al tot op het bot vernedert en gekwetst hebt - nog een paar trappen na te geven.
Amber is zo veel beter dan Elke? We zitten nu al zoveel lagen hoger? In welke wereld leeft hij dat hij het gevoel heeft dat dit zo hard geroepen moet worden?
En dat dat hij spijt heeft 'want hij spreekt Eline niet meer'.. bij elke opmerking die hij maakte, krimpte ik verder in elkaar. Zou hij gewoon dom en egoistisch zijn, of een persoonlijksheidsstoornis hebben?

Ik schrik er wel van dat iemand die zo duidelijk zelf nog zo kinds is, aan kinderen wil beginnen.. Dat gaat toch nooit goed komen, als je nog niet bent uitgegroeid tot een stabiel mens met normen en waarden?
-
Alle reacties Link kopieren
Eens met iedereen.
Ik vind Arda ook niet bepaald gelukkig ogen. Hij kan absoluut niet alleen zijn en is heel erg zoekende naar iets. Hij praat ook zo vlak. Elke is idd ook vrij nep met haar eeuwige lach, ze probeert ook iets te bewijzen. Ze mag best wat meer haar ware emoties laten zien.
Zowel Simone als Zach duiken in bepaalde rollen als ze met elkaar zijn. Zach als onderdanig kind hunkerend naar aandacht, en Simone als ijskoningin op een troon. Zach zet Simone op een voetstuk. Vind Simone helemaal niet zo volwassen en sterk overkomen. Ze wil heel erg onkwetsbaar en beheerst overkomen, is afstandelijk omdat ze mannen niet vertrouwt. Ondertussen valt ze dus juist wel op foute mannen zodat haar beeld weer bevestigd wordt. Zach hunkert zo erg naar aandacht en liefde dat hij vreemd gaat als hij (het gevoel heeft) dat hij dat te weinig krijgt. Hij wordt heel onzeker van haar houding. En misschien kreeg hij ook wel te weinig aandacht van de afstandelijke Simone die haar emoties niet toont. En zo is de cirkel weer rond.
Alle reacties Link kopieren
viamia schreef:
27-05-2020 23:25
En zijn kapsel vind ik ook niet zo mooi als het daarover gaat, doet me denken aan Bert van Sesamstraat.
Ik dacht precies hetzelfde!!
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
28-05-2020 22:29
Eens met iedereen.
Ik vind Arda ook niet bepaald gelukkig ogen. Hij kan absoluut niet alleen zijn en is heel erg zoekende naar iets. Hij praat ook zo vlak. Elke is idd ook vrij nep met haar eeuwige lach, ze probeert ook iets te bewijzen. Ze mag best wat meer haar ware emoties laten zien.
Zowel Simone als Zach duiken in bepaalde rollen als ze met elkaar zijn. Zach als onderdanig kind hunkerend naar aandacht, en Simone als ijskoningin op een troon. Zach zet Simone op een voetstuk. Vind Simone helemaal niet zo volwassen en sterk overkomen. Ze wil heel erg onkwetsbaar en beheerst overkomen, is afstandelijk omdat ze mannen niet vertrouwt. Ondertussen valt ze dus juist wel op foute mannen zodat haar beeld weer bevestigd wordt. Zach hunkert zo erg naar aandacht en liefde dat hij vreemd gaat als hij (het gevoel heeft) dat hij dat te weinig krijgt. Hij wordt heel onzeker van haar houding. En misschien kreeg hij ook wel te weinig aandacht van de afstandelijke Simone die haar emoties niet toont. En zo is de cirkel weer rond.

Goede obersvatie/ beredenatie gekeken naar Zach en Simone!
Alle reacties Link kopieren
kleineschnitzel schreef:
26-05-2020 20:33
Heeft iemand enig idee waar het witte jurkje van Angela van is, bij 't één na laatste kampvuur? Een witte off shoulder dress.

Ik zoek me 'n ongeluk..
Ik heb wel iets soortgelijks gevonden bij Otrium.

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Rosanna en Niels hebben aangekondigd voor de derde keer meer te doen aan TI. :rofl: :bonk:
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
02-06-2020 14:46
Rosanna en Niels hebben aangekondigd voor de derde keer meer te doen aan TI. :rofl: :bonk:
Volgens de instagram van Rosanna was dat een grapje.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
31-05-2020 10:44
Ik heb wel iets soortgelijks gevonden bij Otrium.

Afbeelding
Heb je een link? Ik vind dit een zalig jurkje. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
02-06-2020 22:22
Heb je een link? Ik vind dit een zalig jurkje. :heart:
https://www.otrium.nl/sales/dames/na-kd/

en dan even verder zoeken op soort
Misschien moet je wel eerst inloggen. Het merk is na-kd.

Hij is er in roomwit en spierwit
Stressed is just desserts spelled backwards
AnAppleADay schreef:
02-06-2020 14:48
Volgens de instagram van Rosanna was dat een grapje.
Ah gelukkig. :heart:
Naast dat ik het geen leuk stel vind, lijkt het me ook niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
02-06-2020 14:48
Volgens de instagram van Rosanna was dat een grapje.
Ze moeten wel, ze worden echt niet voor een derde keer uitgenodigd. Maar ik weet bijna zeker, dat ze nog wel een keer mee willen doen. Alles voor de fame immers, hun bekendheid en aantal volgers is aan het afnemen. :frusty:
Die vreselijke verleider Danicio heeft een destijds 17-jarig meisje bezwangerd. De gozer die dacht dat hij de vader is, kwam erachter toen het zoontje bijna 1 jaar was en postte dit oo Facebook:

"Wil graag met jullie mededelen dat ik op dit moment door een hele zware tijd ga. Mijn leven staat helemaal op z’n kop. Rivielledy Meriana, de moeder van Kyano, heeft mij vrijdagochtend opgebeld om te zeggen dat ze een DNA-test heeft gedaan met een jongen en dat eruit is gekomen dat hij de vader is van mijn Kyano Prince. Ik weet niet hoe een persoon zo onmenselijk, duivels en harteloos kan zijn en hier vanaf het begin af aan mee kon rondlopen. Ik kan wel vertellen dat ik helemaal kapot ben, mijn hart gebroken is in duizend stukken, ik me machteloos voel en dit nog nooit in mijn leven heb gevoeld. Voor een man is dit na de dood de ergste nieuws wat je te horen kan krijgen. Ik heb misstappen, gemaakt, maar zij ook. Ze heeft al vaker dingen verborgen en gelogen over jongens als een goedkope vrouw, maar dit had ik nooit verwacht. Ik ben gek op hem en hij op mij. Ik weet niet hoe ik het ga doen om deze periode door te komen. Wat ik nu voel wens ik geen enkele man toe. Ik kan niet stoppen met huilen."

Gatverdamme, wat een stelletje imbecielen bij elkaar. Ik zag dat Danicio voor het jongetje van 1 jaar al een "zakelijke" insta had aangemaakt voor zijn zoontje waarop staat dat er voor boekingen contact met hem kan worden opgenomen. Dat die TI-mensen zichzelf in de uitverkoop zetten, oke, maar een kindje van 1? In zo'n situatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven