Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 Videoland

25-02-2020 16:36 1457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic maar morgen is het weer tijd voor een nieuwe temptation!

Dus hierbij: tot morgen!

Wij houden hier het schema van Videoland aan!
anappleaday wijzigde dit bericht op 26-02-2020 15:51
18.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
04-06-2020 11:00
Gatverdamme, wat een stelletje imbecielen bij elkaar. Ik zag dat Danicio voor het jongetje van 1 jaar al een "zakelijke" insta had aangemaakt voor zijn zoontje waarop staat dat er voor boekingen contact met hem kan worden opgenomen. Dat die TI-mensen zichzelf in de uitverkoop zetten, oke, maar een kindje van 1? In zo'n situatie?
Ja, ik heb het ook gezien. Hij staat ook heel trots te poseren op de foto’s, je kunt bijna de dollartekens in zijn ogen zien. :sarcastic: Ik zou me dood schamen.
Zou hier niks tegen te doen zijn? Dat knulletje wordt gewoon gebruikt door ‘papa en mama’ om inkomsten te genereren. Dat kan toch nooit goed zijn voor zo’n kind?
En dan ook nog die andere man.. Die is voor het leven getekend. Dacht dat hij een kind had, waar hij alle liefde aan probeerde te geven, wordt hem van de één op de andere dag afgepakt. Afschuwelijk. :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Viva is ook lekker bezig, ze noemen haar in het begin van het bericht R, waarschijnlijk omdat haar naar niet vaak voor komt.
Maar later staat haar naam gewoon in het bericht.
Alle reacties Link kopieren
Bah. Vind het eerlijk gezegd ook vreselijk dat de man die dacht dat hij de vader was dit allemaal zo uitgebreid op Facebook zet. Kind beseft het nu allemaal nog niet, maar wat een gedoe rondom hem zeg. Zielig.
Vikhui schreef:
07-06-2020 09:35
Bah. Vind het eerlijk gezegd ook vreselijk dat de man die dacht dat hij de vader was dit allemaal zo uitgebreid op Facebook zet. Kind beseft het nu allemaal nog niet, maar wat een gedoe rondom hem zeg. Zielig.
Ja vreselijk. En ook dat hij er andere dingen bij haalt, zoals dat die dame altijd zo slecht over haar vriendinnen sprak. Als je dat zo erg vond, had je daar meteen wat van moeten zeggen en dat niet nu ook nog in haar gezicht gooien.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
31-05-2020 10:44
Ik heb wel iets soortgelijks gevonden bij Otrium.

Afbeelding
Helaas niet :(. Het jurkje dat zij droeg leek een wat dikkere stof te zijn. Heb haar via insta een paar keer gevraagd maar helaas geen antwoord. In haar stories geeft ze wel antwoord op de vraag welk witte jurkje ze bij het láatste kampvuur droeg (van Missguided) maar niet bij het één na laatste, helaas. Ze draagt veel kleding van Zalando, dus daar ben 'k aan het zoeken, maar nog niet gevonden..

Qua jurk lijkt het hier op: https://myenvie.com/product/angelika/, maar loopt dan aan de onderkant wijd uit (als een Skaterdress). Ik heb al verschillende zoektermen geprobeerd; bardot dress, off shoulder etc. Ik zoek door. :sherlock:
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag geen plaaties plakken, dus heb even wat gepaint en een linkje gemaakt; https://www.mupload.nl/img/g5hh3ufpo.png

Gaat om dit jurkje. Ik zie nu pas dat hij ook wat lichtroze zou kunnen zijn, gebroken wit kan ook. Wederom; ik zoek door! :)
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat Angela gisteren op instagram plaatste dat veel van haar Temptation jurkjes van Missguided kwamen. Misschien daar even kijken?

Volgens mij zei ze juist dat de laatste van Zalando kwam en de rest van Missguided
Alle reacties Link kopieren
Daar inderdaad ook aan het zoeken, nog niet gespot, maar de aanhouder wint zeggen ze toch? :biggrin:
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Alle reacties Link kopieren
Deze lijkt er op maar is rood en in Maleisie :proud:

https://www.zalora.com.my/missguided-wr ... 91794.html
Alle reacties Link kopieren
Dat witte jurkje van Angela is best leuk, ja. Wat me van haar kleding vooral is bijgebleven is dat ze bijna áltijd de verkeerde kleur droeg. Al die warme kleuren (ze droeg vaak warm rood, oud roze, bruin, e.d.) maakten haar vreselijk flets en groezelig.
Alle reacties Link kopieren
@AnAppelADay, ik zag 'm inderdaad, tof! Ben nu aan 't kijken naar naaipatronen, ik maak er zelf wel één, kan ie ook precies in de kleur en stof die ik graag wil, haha!
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Alle reacties Link kopieren
Christian en Angela uit elkaar. :cry:
Vikhui schreef:
17-06-2020 20:16
Christian en Angela uit elkaar. :cry:
Noooooooh. Ergens was ik er al bang voor want Angela is een beetje type influencer geworden die wel van de roem geniet. En wellicht ook van de aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
17-06-2020 20:16
Christian en Angela uit elkaar. :cry:
Huh?!
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het elders ook al. Zij wil trouwen, hij niet. Was in de laatste aflevering ook al wel duidelijk dat ze steeds zei dat ze gevraagd wilde worden en hij hield zich op de vlakte.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze binnen nu en snel bekend zal maken toch samen te zijn met haar verleider. Vond enorm veel oprechte chemie tussen die twee te zien.
Alle reacties Link kopieren
mittensz schreef:
17-06-2020 22:07
Ik denk dat ze binnen nu en snel bekend zal maken toch samen te zijn met haar verleider. Vond enorm veel oprechte chemie tussen die twee te zien.
Dit denk ik ook. Ze hebben ook nog steeds goed contact.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
17-06-2020 22:15
Dit denk ik ook. Ze hebben ook nog steeds goed contact.
Pas een filmpje gezien waarin ze benadrukt dat hun contact puur vriendschappelijk is. Nu zegt dat natuurlijk niet alles, maar Angela lijkt me niet het type dat snel naar een ander hopt.
Alle reacties Link kopieren
https://grazia.nl/showbizz/temptations- ... da-gezorgd

O God, wat zijn deze mensen kansloos :rofl:

Ik zie dit al he-le-maal voor me. Amber die mokkend en huilend op de bank zit te kijken naar het voorspel/paringsdansen van Eline en Arda en alles wat erna komt. Arda die haar continu excuus moet maken 'ja maar ik voelde echt niks bij haar Ambertje' terwijl hij nog in een relatie was met Elke, én het overduidelijk is dat hij Eline veel verleidelijker en spannender vond dan haar. Dat moet inderdaad moeilijk zijn om te zien :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-06-2020 09:11
https://grazia.nl/showbizz/temptations- ... da-gezorgd

O God, wat zijn deze mensen kansloos :rofl:

Ik zie dit al he-le-maal voor me. Amber die mokkend en huilend op de bank zit te kijken naar het voorspel/paringsdansen van Eline en Arda en alles wat erna komt. Arda die haar continu excuus moet maken 'ja maar ik voelde echt niks bij haar Ambertje' terwijl hij nog in een relatie was met Elke, én het overduidelijk is dat hij Eline veel verleidelijker en spannender vond dan haar. Dat moet inderdaad moeilijk zijn om te zien :P
Ja echt he?! Dat zij nog wat met die pannenkoek wil, is me totaal een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
viamia schreef:
22-06-2020 10:15
Ja echt he?! Dat zij nog wat met die pannenkoek wil, is me totaal een raadsel.
maar ze had wel echte gevoelens he!
Dat ze niet kan bedenken dat deze droeftoeter weg is als hij wat beters kan krijgen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
22-06-2020 10:28
maar ze had wel echte gevoelens he!
Dat ze niet kan bedenken dat deze droeftoeter weg is als hij wat beters kan krijgen.
Ze is volgens mij hartstikke jong en naief en nog in de veronderstelling dat ze zulke mannen kan veranderen. Want zij is wel speciaal natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
22-06-2020 14:11
Ze is volgens mij hartstikke jong en naief en nog in de veronderstelling dat ze zulke mannen kan veranderen. Want zij is wel speciaal natuurlijk.
Klinkt misschien wat gemeen, maar beter dat ze er snel achter komt net als Elke, dan pas na een koophuis en een paar kinderen..
OH

MY

GOD.

Amber en Arda zijn in verwachting!
Zucht..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven