Hoe erg is het?
zaterdag 30 mei 2020 om 20:05
Hallo allemaal,
Ben nieuw hier. Kom dit forum veel tegen als ik Google. Benieuwd of men me advies kan geven hier.
Heb een leuke vrouw leren kennen via tinder. Nu 3 keer afgesproken. Zonet vertelde ze me dat ze 30 kilo is afgevallen is. Dat ze overtollig huid heeft op haar buik, borsten en bovenbenen en daardoor onzeker is om intiem te worden. Ik reageerde met je ziet er hartstikke goed uit dat valt vast mee. Ze werd daarop verdrietig en ging door over hoe erg het was. Dat ze corigerende onderkleding draagt en het daardoor niet opvalt.
Ze heeft altijd jurkjes aan en ik zie echt niks geks. Is dit een onzekere vrouwen dingetje of moet ik me voorbereiden op extreem hangend vel? Ik weet niet in hoeverre ik dat een afknapper vind?
Ben nieuw hier. Kom dit forum veel tegen als ik Google. Benieuwd of men me advies kan geven hier.
Heb een leuke vrouw leren kennen via tinder. Nu 3 keer afgesproken. Zonet vertelde ze me dat ze 30 kilo is afgevallen is. Dat ze overtollig huid heeft op haar buik, borsten en bovenbenen en daardoor onzeker is om intiem te worden. Ik reageerde met je ziet er hartstikke goed uit dat valt vast mee. Ze werd daarop verdrietig en ging door over hoe erg het was. Dat ze corigerende onderkleding draagt en het daardoor niet opvalt.
Ze heeft altijd jurkjes aan en ik zie echt niks geks. Is dit een onzekere vrouwen dingetje of moet ik me voorbereiden op extreem hangend vel? Ik weet niet in hoeverre ik dat een afknapper vind?
zondag 31 mei 2020 om 00:26
Ze is er in ieder geval erg onzeker over. Waarschijnlijk beoordeelt ze zichzelf kritischer dan jij zal doen. Of je veel veloverschot hebt met 30 kilo afvallen, hangt denk ik ook van je leeftijd af en hoe snel je bent afgevallen. Hoe jonger en beheerster je afvalt, hoe meer je huid zich aanpast.
Jammer dat ze zichzelf nog extra afkraakt na de mededeling. Ik denk dat je er goed aan doet om haar serieus te nemen en niet te bagitaliseren. Misschien kan je haar vragen hoe je haar kunt helpen? Je kunt moeilijk zeggen dat het je niks uitmaakt als je het nog niet hebt gezien. Iig maar bij kaarslicht seksen de eerste keer.
Jammer dat ze zichzelf nog extra afkraakt na de mededeling. Ik denk dat je er goed aan doet om haar serieus te nemen en niet te bagitaliseren. Misschien kan je haar vragen hoe je haar kunt helpen? Je kunt moeilijk zeggen dat het je niks uitmaakt als je het nog niet hebt gezien. Iig maar bij kaarslicht seksen de eerste keer.
zondag 31 mei 2020 om 02:08
Google>afbeeldingen>overtollige huid na afvallen
Dan heb je in ieder geval een idee hoe het eruit kan zien. Niemand kan natuurlijk inschatten of je dit een afknapper zou vinden.
Ik ben het er helemaal mee eens dat niet alles om het uiterlijk draait maar als je er een slappe van krijgt en geen aantrekkingskracht voelt is het toch lastig.
Dan heb je in ieder geval een idee hoe het eruit kan zien. Niemand kan natuurlijk inschatten of je dit een afknapper zou vinden.
Ik ben het er helemaal mee eens dat niet alles om het uiterlijk draait maar als je er een slappe van krijgt en geen aantrekkingskracht voelt is het toch lastig.
zondag 31 mei 2020 om 07:18
Ja dat is wel veel. Voor mij namelijk de helft van mijn gewicht (ben 60 kg). Dus nee TO, gaat het niet worden. Niet alleen omwille van het getal, maar vooral omwille van het twijfelgebeuren van de dame zelf. Dat getwijfel blijft, ook na jaren nog aanwezig. En dat geklaag van haar daarover blijft dus ook. En dan mag jij steeds en steeds maar weer bevestigen dat........ Mja, je snapt wel wat ik bedoel!
zondag 31 mei 2020 om 07:32
Wat een gezeik zeg! Ik reageer nooit veel maar nu wel even.
Ik ben zelf ruim 60 kg kwijt door een maagverkleining en ondanks dat het nog best recht is getrokken zit ik los in mijn vel, zeker mijn buik, billen en armen, benen een beetje. Het is zeker zichtbaar en heb dit in het begin voor de seks ook aan mijn vriend gemeld uit onzekerheid.
Ja, achteraf zei hij dat het even schrikken was want hij had nog nooit zoiets gezien. Maar hij was gevallen op mijn karakter en (zijn woorden) mijn prachtige gezicht dus hij werd gewoon opgewonden van mij hoor, met licht aan en zelfs standje 69. Sterker nog, we zijn nu bijna een jaar samen en het liefst wilt hij me 3 x per dag, hij zegt (en dat merk ik ook want hij kan nog geen uur van me af blijven en hoe hij naar me kijkt zegt me genoeg) dat ik zijn beste sekspartners ooit ben.
Dus niet zo kortzichtig, als deze dame een mooi innerlijk heeft en de klik is er, is dit echt geen probleem.
Ik ben zelf ruim 60 kg kwijt door een maagverkleining en ondanks dat het nog best recht is getrokken zit ik los in mijn vel, zeker mijn buik, billen en armen, benen een beetje. Het is zeker zichtbaar en heb dit in het begin voor de seks ook aan mijn vriend gemeld uit onzekerheid.
Ja, achteraf zei hij dat het even schrikken was want hij had nog nooit zoiets gezien. Maar hij was gevallen op mijn karakter en (zijn woorden) mijn prachtige gezicht dus hij werd gewoon opgewonden van mij hoor, met licht aan en zelfs standje 69. Sterker nog, we zijn nu bijna een jaar samen en het liefst wilt hij me 3 x per dag, hij zegt (en dat merk ik ook want hij kan nog geen uur van me af blijven en hoe hij naar me kijkt zegt me genoeg) dat ik zijn beste sekspartners ooit ben.
Dus niet zo kortzichtig, als deze dame een mooi innerlijk heeft en de klik is er, is dit echt geen probleem.
zondag 31 mei 2020 om 08:42
Het is niet verplicht om iemand aantrekkelijk te vinden en een mens is niet kortzichtig omdat hij/zij op iets afknapt... Het is mooi zoals het bij jou is gegaan. Hopelijk is dat bij TO en date ook zo. Ook hoop ik dat deze dame zichzelf niet blijft afkraken. Dat is meer een afknapper dan wat vel te veel.Druppendekeukenkraan schreef: ↑31-05-2020 07:32Wat een gezeik zeg! Ik reageer nooit veel maar nu wel even.
zondag 31 mei 2020 om 08:54
Inderdaad! Als jouw vent dat geen bezwaar vindt moet elke vent dat maar vinden!
Zoiets?
Doe eens normaal.
To mag daar op afknappen maar het zou leuk zijn mocht hij dat niet doen want hij vindt de vrouw leuk.
zondag 31 mei 2020 om 14:15
Ik heb het contact verbroken. Ze bleef er over door gaan via de app en telefonisch. Over hoe ze bang was dat ik zou afknappen, hoe erg het wel niet was, noemde zichzelf walgelijk.Ik wil niet daten met iemand die constant bevestiging nodig heeft en onzeker is.
Na wat gegoogle denk ik ook niet dat ik een harde krijg van zoiets. Op het contact verbreken reageerde ze ook raar.
Na wat gegoogle denk ik ook niet dat ik een harde krijg van zoiets. Op het contact verbreken reageerde ze ook raar.
zondag 31 mei 2020 om 14:24
zondag 31 mei 2020 om 14:55
Waarom nu weer kortzichtig?Druppendekeukenkraan schreef: ↑31-05-2020 07:32Wat een gezeik zeg! Ik reageer nooit veel maar nu wel even.
Je mag iemand niet aantrekkelijk vinden ondanks leuk karakter en lief gezicht
En serieus, toen jouw vriend toegaf best te schrikken van jouw vel, hoe voelde jij je toen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 31 mei 2020 om 22:13
Dat ze wist dat ik het contact ging verbreken nadat ze me verteld had over haar overtollig vel. Bleef zeggen dat het daar niet om ging maar om hoe ze er mee om ging. Dat ging er niet in bij haar. Ben uitgemaakt voor oppervlakkig, viezerik en ben net zoals alle mannen, dat soort uitspraken. Juist een bevestiging dat ik er goed aan gedaan heb!
zondag 31 mei 2020 om 22:17
Viezerik??Coban00 schreef: ↑31-05-2020 22:13Dat ze wist dat ik het contact ging verbreken nadat ze me verteld had over haar overtollig vel. Bleef zeggen dat het daar niet om ging maar om hoe ze er mee om ging. Dat ging er niet in bij haar. Ben uitgemaakt voor oppervlakkig, viezerik en ben net zoals alle mannen, dat soort uitspraken. Juist een bevestiging dat ik er goed aan gedaan heb!
maandag 1 juni 2020 om 11:03
Menig man neemt waarschijnlijk niet de moeite een viva topic te openen over zoiets, dat vind ik best tof eigenlijk.
Snap de dame ook; we weten allemaal dat mannen iets visueler zijn ingesteld en een godsgruwelijke hekel hebben aan “zeurende” vrouwen die bevestiging zoeken. Een mijnenveld voor de man. In dit geval erg verdrietig; er niks over zeggen en overheen bluffen had voor haar waarschijnlijk ook niet gewerkt, jezelf niet zijn mag nl eigenlijk ook niet met daten. Poehee. Wat een jungle...
Snap de dame ook; we weten allemaal dat mannen iets visueler zijn ingesteld en een godsgruwelijke hekel hebben aan “zeurende” vrouwen die bevestiging zoeken. Een mijnenveld voor de man. In dit geval erg verdrietig; er niks over zeggen en overheen bluffen had voor haar waarschijnlijk ook niet gewerkt, jezelf niet zijn mag nl eigenlijk ook niet met daten. Poehee. Wat een jungle...
maandag 1 juni 2020 om 11:18
Dit vind ik wel een kwetsende uitspraak.Coban00 schreef: ↑31-05-2020 14:15Ik heb het contact verbroken. Ze bleef er over door gaan via de app en telefonisch. Over hoe ze bang was dat ik zou afknappen, hoe erg het wel niet was, noemde zichzelf walgelijk.Ik wil niet daten met iemand die constant bevestiging nodig heeft en onzeker is.
maandag 1 juni 2020 om 11:25
maandag 1 juni 2020 om 13:08
maandag 1 juni 2020 om 13:13
Ja lijkt mij ook engSjulia schreef: ↑01-06-2020 13:08Eerlijkheid kan net zo goed kwetsend zijn natuurlijk. Maar zolang hij het maar niet tegen haar heeft gezegd.. Maar het is natuurlijk alsnog nooit leuk om te lezen hoe hard het kan zijn in het datingwereldje. Ik kan me voorstellen dat daten heel eng is met zoiets als huidoverschot.
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 1 juni 2020 om 13:49
Zo eens.Sjulia schreef: ↑01-06-2020 13:08Eerlijkheid kan net zo goed kwetsend zijn natuurlijk. Maar zolang hij het maar niet tegen haar heeft gezegd.. Maar het is natuurlijk alsnog nooit leuk om te lezen hoe hard het kan zijn in het datingwereldje. Ik kan me voorstellen dat daten heel eng is met zoiets als huidoverschot.
Maar als ik knetterverliefd ben op iemand zou het me niks kunnen schelen.
maandag 1 juni 2020 om 14:25
Nee ik zou er ook niet over vallen. Maar ik denk dat mannen hier wel wat strenger in zullen zijn.Henk-en-Roelie schreef: ↑01-06-2020 13:49Zo eens.
Maar als ik knetterverliefd ben op iemand zou het me niks kunnen schelen.