Hij appt (bijna) niet meer...

24-05-2020 18:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...

Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.

Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.

Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.

Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
Murrmurr schreef:
01-06-2020 20:33
Ik zou gewoon niks meer doen nu en blij zijn dat je van dit getob af bent
Niks meer doen maar hem wel op social media houden?
Deze man wil je graag achter de hand houden voor gezelligheid, maar niks serieus. Hij heeft geen behoefte om contact te hebben maar houdt je aan het lijntje voor als hij eens zin heeft in wat dan ook.
Houd de eer aan jezelf en laat niks meer horen. Ik zou hem van social media afgooien, want wat heb je eraan?
Zonnestraaltje1234 schreef:
01-06-2020 20:38
Niks meer doen maar hem wel op social media houden?
Ja of later verwijderen maar nu lijkt het op een statement en denkt hij misschien dat je hiermee toch nog aandacht wil trekken
Julus schreef:
01-06-2020 20:39
Deze man wil je graag achter de hand houden voor gezelligheid, maar niks serieus. Hij heeft geen behoefte om contact te hebben maar houdt je aan het lijntje voor als hij eens zin heeft in wat dan ook.
Houd de eer aan jezelf en laat niks meer horen. Ik zou hem van social media afgooien, want wat heb je eraan?
Ja precies. Zo voelt het inderdaad wel en daar heb ik geen zin in. Als hij gewoon weet wat hij écht wil en nu zal zeggen van yo, was leuk! Maar laten we het vriendschappelijk houden.. Dan denk ik, prima! Leuk! Maar dat doet hij niet. En hem op social media houden roept bij mij op deze manier alleen maar irritaties op..
Murrmurr schreef:
01-06-2020 20:48
Ja of later verwijderen maar nu lijkt het op een statement en denkt hij misschien dat je hiermee toch nog aandacht wil trekken
Oeh.. daar heb je ook wel weer een punt! Anderzijds.. wat kan er gebeuren als ik dat doe? Ik denk niet dat hij me dan alsnog zal appen o.i.d... (Wat van mij trouwens ook niet meer hoeft)..
Joh dan verwijder je hem toch? Dat lijkt me allemaal niet zo belangrijk. Als het helpt om snel verder te kunnen pleur je hem nu meteen overal van af.
01-06-2020 20:55
Oeh.. daar heb je ook wel weer een punt! Anderzijds.. wat kan er gebeuren als ik dat doe? Ik denk niet dat hij me dan alsnog zal appen o.i.d... (Wat van mij trouwens ook niet meer hoeft)..
Niks je hebt ook gelijk, schijt aan hebben wat hij daarvan denkt. Er kan niks gebeuren, als het oplucht gewoon doen.
Dilemma's dilemma's. En dan moet je ook nog over de wereldvrede en de klimaatcrisis nadenken.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Wat maakt het uit wat hij ervan vindt? Je kent hem amper en het is klaar.
Ik zou verder niets meer doen. Het is al afgerond. Ik zou niet appen en hem ook niet van mijn insta afhalen. Gewoon lekker zo laten. Geen last van verder toch?

Ik heb ook nog wel wat ouwe dates tussen m’n socials zitten. Zit mij niet in de weg.
rumforviva schreef:
01-06-2020 21:01
Ik zou verder niets meer doen. Het is al afgerond. Ik zou niet appen en hem ook niet van mijn insta afhalen. Gewoon lekker zo laten. Geen last van verder toch?

Ik heb ook nog wel wat ouwe dates tussen m’n socials zitten. Zit mij niet in de weg.
Nehh dat vind ik niet zo. Ik hou mijn social media bewust klein en zit niet zo te wachten op pottenkijkers waar ik toch niks meer mee doe.
Allrightt gedaan.. klaar en doorr
Bulbul schreef:
01-06-2020 20:57
Dilemma's dilemma's. En dan moet je ook nog over de wereldvrede en de klimaatcrisis nadenken.
Ja daar is nu weer ruimte voor. Opgetyft met die halfslachtige.
01-06-2020 21:03
Nehh dat vind ik niet zo. Ik hou mijn social media bewust klein en zit niet zo te wachten op pottenkijkers waar ik toch niks meer mee doe.
Ik moet wel zeggen dat ik mensen na zo’n korte periode als jij nog lang niet zou hebben toegevoegd. Gewoon lekker laten hangen zo’n invite.

Maar ik post verder nergens wat. Vroeger op Facebook weleens, maar dat heb ik al jaren niet meer.

Nou, dan knikker je hem er toch af? Wat maakt het uit. Maar dan moet je vooraf ook niet van die rare dingen roepen dat je dat nooit doet. Zo zie je maar weer, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 01-06-2020 21:11
22.82% gewijzigd
Murrmurr schreef:
01-06-2020 21:07
Ja daar is nu weer ruimte voor. Opgetyft met die halfslachtige.
Yes, op naar het volgende project!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
rumforviva schreef:
01-06-2020 21:09
Ik moet wel zeggen dat ik mensen na zo’n korte periode als jij nog lang niet zou hebben toegevoegd. Gewoon lekker laten hangen zo’n invite.

Maar ik post verder nergens wat. Vroeger op Facebook weleens, maar dat heb ik al jaren niet meer.
Ik heb nooit dates toegevoegd op social media. Het idee dat je dan allemaal van die vreemden op je facebook hebt, die je misschien 1 of 2 keer gezien hebt. Misschien is dat een optie? Pas toevoegen als iets serieus wordt?
Julus schreef:
01-06-2020 21:11
Ik heb nooit dates toegevoegd op social media. Het idee dat je dan allemaal van die vreemden op je facebook hebt, die je misschien 1 of 2 keer gezien hebt. Misschien is dat een optie? Pas toevoegen als iets serieus wordt?
Ik heb weleens langer met mensen gedate, een paar maanden of half jaar ofzo, of mensen die je op reis leert kennen of iets dergelijks.

Tegenwoordig allemaal niet meer aan de orde. Ik heb mijn insta alleen om dingen te volgen, vrienden heb ik er niet echt op.
rumforviva schreef:
01-06-2020 21:09

Nou, dan knikker je hem er toch af? Wat maakt het uit. Maar dan moet je vooraf ook niet van die rare dingen roepen dat je dat nooit doet. Zo zie je maar weer, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Dat had ik ook niet gedaan als hij gewoon duidelijk was geweest in hoe en wat. Vriendschappelijk? Prima. Geen contact? Ook prima, maar zeg op zn minst iets.. Dat doet hij niet. Nou dan niet, maar dan doe ik het zo. En dan is het voor mij ook definitief klaar.
01-06-2020 21:23
Dat had ik ook niet gedaan als hij gewoon duidelijk was geweest in hoe en wat. Vriendschappelijk? Prima. Geen contact? Ook prima, maar zeg op zn minst iets.. Dat doet hij niet. Nou dan niet, maar dan doe ik het zo. En dan is het voor mij ook definitief klaar.
Nou, prima dan toch.

Ik zou zelf ook niet meteen maandag weer contact opgenomen hebben als we net hebben besloten om er punt achter te zetten. Dat was eigenlijk al een rare afspraak.

Hoe dan ook, eind goed al goed. Het is tenminste duidelijk! Volgende keer even afwachten met al je socials delen. Scheelt weer een dilemma.
Is hij niet met anderen ook aan het daten?
Kleine moeite om even een bericht terug te sturen
01-06-2020 21:03
Ik ook, ik hou nooit mensen die ik online leerde kennen en verder niet meer spreek op social media. Gewoon bij je eigen regels blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven