pep-talk gewenst

27-04-2009 13:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begin maar met mijn billen bloot en een bekentenis,

Sinds een maand of tien ben ik vrijgezel en daar heb ik het af en toe nog moeilijk mee, ik ga dan meimeren over hoe het was en dat ik nu altijd alleen zou blijven. Soms blijf ik daar zo in hangen dat ik op de hyves van mijn ex kijk, (in de catagorie, ik weet dat het niet handig is maar kan mezelf niet helpen)

Daar zag ik dat hij naar Milow gaat binnenkort. Nu vind ik dat ook echt supertof en wil ik ook. Ik woon in den haag en daar zijn twee concerten, heel betaalbaar ook nog eens. Ik kaarten halen, uitverkocht, beide dagen.

Dan zou het zo moeten zijn dacht ik nog, ze raadde me daar aan op de dag zelf nog even te vragen omdat er vaak kaarten terug komen. Ik weet welke dag ex gaat, dus zo dacht ik, dan kan ik mooi die andere dag posten.

Nu heb ik kaarten op de kop kunnen tikken, en je raad het al, op de dag dat hij ook gaat, bah bah bah.

Nu hebben ex en ik altijd een leuke relatie gehad maar zijn we totaal geen leuke exen. Lees hij wil de confrotatie liever niet aan en doet erg bot en kortaf.

help help help, iemand bruikbare adviezen om dit tot een goed einde te brengen (lees, om te zorgen dat ik me niet super nerveus voel en een nul )
Zet hem op
Niet meer op zijn hyves kijken! Besef dat hij je niet kan geven wat je nodig hebt en dat dwangmatige dingen (zoals hyves checken) je niks opleveren. Je mist het gevoel wat hij je gaf en wat jullie hadden, NIET de persoon die hij nu is!

Mocht je hem toch tegenkomen: wees sterk, glimlach vriendelijk en vraag beleefd hoe het met hem gaat. Laat zien dat je de verstandigste bent!
Je hebt twee kaarten? Neem een leuke vriendin mee! Mocht je je ex tegenkomen, kan je toch alleen gedag zeggen en weer doorlopen?
Waarschijnlijk kom je elkaar nog niet eens tegen bij zo'n massaal evenement, dus ik zou me er niet druk om maken.
Oh ja, en wat Brown Eyes zegt dus...
Wil je gewoon een leuke dag daar? Niet stressen, genieten, niet stil staan bij ex en wel zien hoe het loopt mocht je hem tegenkomen.

Vanwege alles wat je erbij haalt aan emoties, mijmeringen, dilemma's die ikzelf niet zie als je over je ex heen bent, die hooguit obstakels zijn als je nog niet over hem heen bent, denk ik dat je een dubbele agenda hebt.

Wil je hem terug? Dan begrijp ik je zenuwen beter. Ik begrijp nu niet zo goed op welk punt je een peptalk nodig hebt .
huur een leuke,hele knappe vent in en ga ....
De kans is klein dat je hem tegenkomt tijdens een concert (weet niet waar hij optreedt hoor maar goed).

Ik snap het eigenlijk niet maar jij vindt Milow dus ook goed en toen je zag dat je ex naar Milow ging wilde je ook opeens gaan????
@feliciaatje, ik wil hem zeker niet terug. Ik ben denk voor ongeveer 80 % over hem heen, maar wat pear ook zegt, ik mis hem niet maar dat wat we hadden.

Ik ben zo'n type dat er slecht tegen kan dat er mensen zijn die mij niet mogen en voel(de) me behoorlijk afgewezen en minder waardig. Ik voel een soort drang hem te laten zien dat ik wel erg leuk ben en dat ik zeker de moeite waard ben, zonder ooit nog iets met hem te willen.

Het paard in den haag is op zich niet heel groot, maar hopelijk wel groot genoeg en kom ik hem dus niet tegen. en ik ga echt voor Milow en niet voor ex, maar maakt dingen wel wat lastiger.
@ liefie2003, klopt, had ik het waar dan ook ergens anders gelezen had ik ook willen gaan.
Ooh ik lees het net Paard in Den Haag....
Lobelia, blijf lekker weg van de hyves van je ex, dan ben je nog sneller helemaal over hem heen.
Volgens mij wil je hem toch stiekem zien. Als ik weet dat mn ex ergens heen gaat dan ga ik juist niet.
Je een nul voelen? Waarom? Ik vind het juist hartstikke goed van je dat je gaat! Als je niet zou gaan vanwege je ex, dan zou je je een nul moeten voelen.

En dat je een beetje nerveus ben, dat begrijp ik wel hoor. Het zal straks waarschijnlijk alleen maar meevallen en na afloop voel je je dan heel sterk. Heb je het toch maar mooi gedaan.

Je zult je ex misschien nog wel vaker tegenkomen. Waarschijnlijk zul je er iedere keer wat beter / relaxter mee om kunnen gaan.
Als je het echt zo erg had gevonden dat je je ex bij het concert zou tegen kunnen komen, had je geen kaarten gekocht nadat je op zijn Hyves had gezien dat hij daar naartoe gaat.

Als je het echt zo erg vindt dat je ex ook naar het concert gaat, verkoop je je kaarten. Heel simpel.
Mee eens emmenn, ik vind het een beetje raar verhaal. Je kijkt op hyves ex en je krijgt opeens een ingeving van ik wil ook naar Milow..sorry, gaat er bij mij niet in.

Je had het ook op manieren kunnen ontdekken dat Milow concerten gaf in Ned.
It's 5 o'clock somewhere
dank je rosalie, dat probeer ik dan maar zo veel mogelijk te herhalen.

@ emmenn en poppetje, klopt dat het een beetje een raar verhaal is vandaar ook mijn bekentenis aan het begin van het verhaal.

maar ik vind milow gewoon te leuk om te laten schieten. Dus ik verman me en ga het leuk hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven