FWB

01-06-2020 09:21 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...
Iemand enige ervaring hiermee?
We hebben een relatie van 10j en hebben kids....ikzelf ben 38j en nu sinds 2j heeft men vriendin een spierziekte en is ze niet zo seksueel actief meer waar ze uiteraard niet aan kan doen. Na vele gesprekken samen heeft ze mij aangezet om een FWB te zoeken omdat ik nogal veel gezonde hormonen heb 😊... Iemand enig idee op welke betrouwbare site's of dergelijke ik me zou kunnen voorstellen? Klinkt mss raar maar zou de 1ste keer willen afspreken zonder ze het weet om te zien of ik het wel zou kunne. Al man lijkt me dit minder snel mogelijk dan een vrouw om een FWB te vinden.
Murrmurr schreef:
01-06-2020 10:14
Ik zou iets doen met plaatjes en zo min mogelijk tekst, ik denk dat je niet op het verbale moet inzetten
:biggrin:
lise1985 schreef:
01-06-2020 11:03
Waarom een FWB trouwens? Waarom niet gewoon een minnares of one-night-stand?
Dit kan uiteraard ook hè 😊
ecam2015 schreef:
Ga naar de hoeren en betaal voor die behoefte van je.
Opgelost!

Dat vind ik dus ook.
Als het je enkel om de seks gaat?
Betaal er dan gewoon voor..
:-D
Murrmurr schreef:
Ik zou iets doen met plaatjes en zo min mogelijk tekst, ik denk dat je niet op het verbale moet inzetten
Ben jij een aantrekkelijke man met een gouden lul en een goedgevulde portemonnee?

Gratis gratis neuken vanuit liefdadigheid, daar doen namelijk niet veel vrouwen aan hoor!
Pindakaasjes schreef:
01-06-2020 11:22
Dat vind ik dus ook.
Als het je enkel om de seks gaat?
Betaal er dan gewoon voor..
Inderdaad, is ook gewoon veel praktischer als je thuis een gezin hebt.
Gewoon een leuke dame van plezier zoeken na de Coronacrisis. Houdt de zaken overzichtelijk voor alle partijen(in tegenstelling tot wat hier op het forum vaak word omschreven zijn er hele volksstammen sekswerkers die het werk met plezier doen, en die ook echt wel de sensitiviteit hebben om met jouw emoties in deze te dealen. )Gewoon naar informeren, niets geks aan. Verder:niets zo sneu als de pretentie van openheid in de relatie, en dan alsnog liegen tegen je partner(als je dat bedoelt). Als FWB zou ik het ook niet waarderen als ik er op gegeven moment achter kom dat ik de side dish van een man in een relatie ben, zieke vrouw of niet.
Pindakaasjes schreef:
01-06-2020 11:28
Ben jij een aantrekkelijke man met een gouden lul en een goedgevulde portemonnee?

Gratis gratis neuken vanuit liefdadigheid, daar doen namelijk niet veel vrouwen aan hoor!
Laat die portemonnee maar weg, doet een beetje denken dat alle vrouwen hoeren zijn
Ga naar secondlove.nl. Bedenk wel dat daar 10 keer zoveel mannen als vrouwen zitten. Als man zul je er dus positief uit moeten springen. (Doe dus ook wat aan je taalvaardigheid!)
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
01-06-2020 12:52
Ga naar secondlove.nl. Bedenk wel dat daar 10 keer zoveel mannen als vrouwen zitten. Als man zul je er dus positief uit moeten springen. (Doe dus ook wat aan je taalvaardigheid!)
En besteedt aandacht aan een stel leuke foto's. Zelf reageer ik echt niet op een profiel zonder foto's, mannen die alleen een foto met zonnebril hebben, met hun rug naar de lens staan, enz. Een leuke foto is voor mij een eerste selectie-criterium.
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
01-06-2020 12:59
En besteedt aandacht aan een stel leuke foto's. Zelf reageer ik echt niet op een profiel zonder foto's, mannen die alleen een foto met zonnebril hebben, met hun rug naar de lens staan, enz. Een leuke foto is voor mij een eerste selectie-criterium.
maar als hij dan zulke taalfouten maakt is het snel afgelopen
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
01-06-2020 12:59
Ook dat, heel erg belangrijk. En geen foto’s van je auto, een gevangen vis of een andersoortige trofee.
Laat een paar foto’s maken door iemand die kan fotograferen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
01-06-2020 13:20
Ook dat, heel erg belangrijk. En geen foto’s van je auto, een gevangen vis of een andersoortige trofee.
Laat een paar foto’s maken door iemand die kan fotograferen.
Ook bij goede foto's ligt het er maar net aan of je aantrekkelijk bent of niet om een date te krijgen.
S-Meds schreef:
01-06-2020 13:18
maar als hij dan zulke taalfouten maakt is het snel afgelopen

"Ik is 38 jr en dit is men hoofd en ik hoop dat jij ook der ook leuk uitziet"... is dus nie goe?
😂
vrijenblij20220 schreef:
01-06-2020 13:26
Ook bij goede foto's ligt het er maar net aan of je aantrekkelijk bent of niet om een date te krijgen.
Dat speelt sowieso mee, maar smaken verschillen.
Murrmurr schreef:
:HA:
Viva blijft bijzonder. Het ene topic worden ‘hoerenlopers’ met de grond gelijk gemaakt, hier wordt aangeraden ‘gewoon’ een prostitué te bezoeken..
ManInVrouwenWereld schreef:
01-06-2020 20:07
Viva blijft bijzonder. Het ene topic worden ‘hoerenlopers’ met de grond gelijk gemaakt, hier wordt aangeraden ‘gewoon’ een prostitué te bezoeken..
ik heb hem vooral aangeraden te gaan rukken. Hij zegt namelijk dat hij zijn behoeftes MOET bevredigen. De kans dat hij met zulke spelling een leuke vrouw op een datingsite treft is 0. Dus dan is er nog 1 optie, betaalde seks. En ja dan doe je mee aan een ranzige criminele wereld van mensenhandel. ook niet fijn maar ‘pak een kip’ is ook niet meer van deze tijd
S-Meds schreef:
01-06-2020 20:18
ik heb hem vooral aangeraden te gaan rukken. Hij zegt namelijk dat hij zijn behoeftes MOET bevredigen. De kans dat hij met zulke spelling een leuke vrouw op een datingsite treft is 0. Dus dan is er nog 1 optie, betaalde seks. En ja dan doe je mee aan een ranzige criminele wereld van mensenhandel. ook niet fijn maar ‘pak een kip’ is ook niet meer van deze tijd
Er zijn inderdaad 0 opties over voor TO..

Het is dus maar net hoe de wind waait. De zogenaamde ‘principes’ waaien vrolijk mee, indien dat even beter uitkomt of de makkelijkste weg is.

Slap.
02-06-2020 00:16

Het is dus maar net hoe de wind waait. De zogenaamde ‘principes’ waaien vrolijk mee, indien dat even beter uitkomt of de makkelijkste weg is.

Slap.
niet de mijne
Vanwaar alle ironie ineens..

TO, ik zou je vriendin wel altijd op de hoogte houden, tenzij zij het anders aangeeft, ook al is de eerste keer een "testrun".

En verder: tinderapps, 2nd love etc werkt wel. Je omgeving komt het niet te weten tenzij ze er zelf ook op zitten. En als je er op aangesproken wordt, dan zeg je toch gewoon even "mijn vriendin weet ervan" en klaar.
leeg
S-Meds schreef:
01-06-2020 20:18
Ik ken via mijn werk de wereld van de prostitutie al heel lang en van heel dichtbij, en het idee dat er het alleen maar een Sodom en Gomorra van mensenhandel en criminaliteit is is echt niet juist. Ik zie zowel bij de prostituees als eigenaars van bijvoorbeeld privé huizen vooral pragmatische overwegingen en daarnaast bij een deel een oprechte passie voor het vak. Doen ze het voor het geld? Absoluut! Hebben ze allemaal een schimmige pooier die op de hoek parkeert en ze een afranseling geeft als ze niet genoeg verdienen? Echt niet! Hoe vreemd het voor sommige mensen ook mag voelen, er is een groep mensen die er om wat voor reden dan ook voor kiest om met seks hun brood te verdienen en het hardnekkige idee dat het 'allemaal onder dwang is' maakt deze mensen eerder monddood dan dat het ze helpt. Dus ja, ik denk echt dat er meer dan genoeg prostituees zijn in Nederland die TO met plezier van dienst zullen zijn, zonder dat hij daarmee een moreel verwerpelijke branche in stand houdt.
klingklokje wijzigde dit bericht op 02-06-2020 14:35
Reden: Fout
0.14% gewijzigd
02-06-2020 00:16

Slap.
Ik was een van degenen die "naar de hoeren!" riep maar ik ben niet per definitie zo fel gekant tegen alle vormen van prostitutie. Ik bedoelde het dan ook niet hypocriet maar als serieuze en voor de hand liggende oplossing van dit "probleem"
Murrmurr schreef:
02-06-2020 14:38
Ik was een van degenen die "naar de hoeren!" riep maar ik ben niet per definitie zo fel gekant tegen alle vormen van prostitutie. Ik bedoelde het dan ook niet hypocriet maar als serieuze en voor de hand liggende oplossing van dit "probleem"
Voor veel mannen is seks iets dat je met zijn tweeën doet, dus omdat je allebei geil bent en er van wil genieten. Deze mannen zullen niet snel naar een prostituée gaan.
oudebaas schreef:
02-06-2020 14:42
Voor veel mannen is seks iets dat je met zijn tweeën doet, dus omdat je allebei geil bent en er van wil genieten. Deze mannen zullen niet snel naar een prostituée gaan.
Dat kan. Al zijn er ook genoeg die niet alleen voor de seks naar de hoeren gaan maar ook voor aandacht en genegenheid. Maar als je wil dat de ander ook geniet en niet al te naïef bent kun je beter daarbuiten zoeken. TO heeft het over gezonde hormonen en heeft misschien die andere dingen bij zijn vriendin dus ik dacht dat ie primair z'n kwakje kwijt wilde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven