FWB

01-06-2020 09:21 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...
Iemand enige ervaring hiermee?
We hebben een relatie van 10j en hebben kids....ikzelf ben 38j en nu sinds 2j heeft men vriendin een spierziekte en is ze niet zo seksueel actief meer waar ze uiteraard niet aan kan doen. Na vele gesprekken samen heeft ze mij aangezet om een FWB te zoeken omdat ik nogal veel gezonde hormonen heb 😊... Iemand enig idee op welke betrouwbare site's of dergelijke ik me zou kunnen voorstellen? Klinkt mss raar maar zou de 1ste keer willen afspreken zonder ze het weet om te zien of ik het wel zou kunne. Al man lijkt me dit minder snel mogelijk dan een vrouw om een FWB te vinden.
S-Meds schreef:
01-06-2020 20:18
ik heb hem vooral aangeraden te gaan rukken. Hij zegt namelijk dat hij zijn behoeftes MOET bevredigen. De kans dat hij met zulke spelling een leuke vrouw op een datingsite treft is 0. Dus dan is er nog 1 optie, betaalde seks. En ja dan doe je mee aan een ranzige criminele wereld van mensenhandel. ook niet fijn maar ‘pak een kip’ is ook niet meer van deze tijd

Want? Op die datingsites zitten alleen maar hoogopgeleide vrouwen?
Wat een onzin weer.
What have we done....
nbk schreef:
02-06-2020 15:01
Wat een onzin weer.
Want spellen en een fatsoenlijke zin maken in je eigen taal, dat leer je op de universiteit
Ook wel eens gerukt, maar nooit geweten dat dat met gecorrigeerde spelling niet had gehoeven.

On topic, als je al begint met 'laat ik het mijn vrouw eens niet vertellen' bij de eerste beste gelegenheid die zich voordoet, kun je ook gewoon stoppen met die relatie met je vriendin. Kun je ook doen. Heb je je handen vrij zoals je wil.
Maar als je de wereld van leugens en bedrog in wil, succes ermee. Misschien kun je er een boek over schrijven, een geheide bestseller
Komt een man bij de bakker
nbk schreef:
02-06-2020 15:01
Wat een onzin weer.
Over het algemeen hebben ze wel de basisschool afgemaakt. Daarbij hebben de vrouwen het voor het uitkiezen. Dus waarom een geile knakker met slechte spelling en een kale kop als je ook een knappe, sportieve chirurg kan krijgen?
S-Meds schreef:
02-06-2020 16:19
Over het algemeen hebben ze wel de basisschool afgemaakt. Daarbij hebben de vrouwen het voor het uitkiezen. Dus waarom een geile knakker met slechte spelling en een kale kop als je ook een knappe, sportieve chirurg kan krijgen?
Net zo goed als dat er hier dag in, dag uit slecht geschreven topics door vrouwen worden geopend, zullen diezelfde vrouwen zich ook wel eens op een datingsite begeven. Denk je ook niet?

Dat vrouwen de mannen voor het uitkiezen hebben was het punt niet.
What have we done....
nbk schreef:
02-06-2020 16:25
Net zo goed als dat er hier dag in, dag uit slecht geschreven topics door vrouwen worden geopend, zullen diezelfde vrouwen zich ook wel eens op een datingsite begeven. Denk je ook niet?

Huh? Das juist wel het punt.
nbk schreef:
02-06-2020 16:25

natuurlijk wel, in het land der blinden is eenoog koningin
S-Meds schreef:
02-06-2020 22:38
natuurlijk wel, in het land der blinden is eenoog koningin
Nou, een protip zou dan dus een variant zijn op:
Fake it till you make it.

Een consequent gebruik maken van de spellingscontrole functie van een tekstverwerker gaat de gebrekkige taalontwikkeling verdoezelen. Beter nog een copy-paste van een betere bestaande tekst.
Dan nog een verhaallijn uit je hoofd leren van een chirurg die nèt toevallig is overgebleven.
Bij de bo-rent een bolide huren, jezelf erin zetten en hup op de kiek.
Je trouwring met dit mooie weer consequent afdoen anders kleurt dat daaronder niet voor als je je date gaat ontmoeten.

Stap 1 is al gezet, je vrouw voorliegen, nu de rest nog.
babbeleo wijzigde dit bericht op 02-06-2020 23:21
1.76% gewijzigd
babbeleo schreef:
02-06-2020 23:19
Een consequent gebruik maken van de spellingscontrolefunctie van een tekstverwerker verdoezelt de gebrekkige taalontwikkeling.
Bij jou lukt het goed hoor!
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 02-06-2020 23:26
Reden: Slordige fouten in de quote
0.65% gewijzigd
Murrmurr schreef:
02-06-2020 23:20
Bij jou lukt het goed hoor!
Je was m'n fix net te snel af. Ik zit hier te duimen zo snel ik kan hoor.

En ik zit niet op een datingsite, dat scheelt ook.
babbeleo schreef:
02-06-2020 23:23
Je was m'n fix net te snel af. Ik zit hier te duimen zo snel ik kan hoor.

En ik zit niet op een datingsite, dat scheelt ook.
Ik had niet eens een fout gezien, het was een welgemeend compliment TSK
Ach ik geloof al helemaal geen zak van dit topic, dus tja
babbeleo wijzigde dit bericht op 02-06-2020 23:32
Reden: schuinmarcheren
12.62% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven