Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
quote:dutchie1976 schreef op 23 april 2009 @ 17:49:

Chris heeft 2 maanden terug contact gehad met de dealer hij kent ze heel goed hij regelt hun ziekenfonds, dus zijn ze zeg maar clients van hem..

mijn lease was aankomende aug op en in februari was hij langs gegaan en zei.... deze auto willen we graag..in deze kleur...en dit is de prijs die wij willen betalen... dit is mijn telefoon nummer...als je het kan doen bel je me maar... na 6 weken belde hij dus

feest beest dutchie hahahah nou ik heb een reputatie hoog te houden hahaha

het is 75 graden vandaag...jipppppeeee
yeah vrijdag.... heerlijk.... work 80+ vandaag....het blijft mooi weer ...er word wel regen verwacht aan het einde van volgende week..maar ja Ohio weer kan zo het weer verranderen,.....

Heb net mijn 2e engelse les gehad.... heb wat lees materiaal gekregen.... dikke boeken ...

Vanmorgen heerlijk in mijn auto zitten jammen met de sataliet radio,... die heb ik voor de eerste 3 maanden gratis.... heerlijk ik zal the 80's chanel wel missen... blame it on the rain........

Nou SFO.... volgende week rond deze tijd ga je lekker op een mini vakantie!!

Heeft iedereen nog leuke plannen?

hier is mijn weekend plan

Zaterdag ochtend 10 mile 7 am

wedding at 11.30 am

uiteten met vrienden 7pm

Zondag

Baseball game 1pm

Baseball pictures 3pm

ik zou graag thuis willen bljiven en lekker in de tuin werken,... misschien zondag....
yeah vrijdag.... heerlijk.... work 80+ vandaag....het blijft mooi weer ...er word wel regen verwacht aan het einde van volgende week..maar ja Ohio weer kan zo het weer verranderen,.....

Heb net mijn 2e engelse les gehad.... heb wat lees materiaal gekregen.... dikke boeken ...

Vanmorgen heerlijk in mijn auto zitten jammen met de sataliet radio,... die heb ik voor de eerste 3 maanden gratis.... heerlijk ik zal the 80's chanel wel missen... blame it on the rain........

Nou SFO.... volgende week rond deze tijd ga je lekker op een mini vakantie!!

Heeft iedereen nog leuke plannen?

hier is mijn weekend plan

Zaterdag ochtend 10 mile 7 am

wedding at 11.30 am

uiteten met vrienden 7pm

Zondag

Baseball game 1pm

Baseball pictures 3pm

ik zou graag thuis willen bljiven en lekker in de tuin werken,... misschien zondag....
Sjonge Dutch! Vol en dubbel druk programma, zeg!

Hier is de mijne:

Vanaaf de betonnen arena met mijn aanwezigheid verblijden.

Morgen van 10 tot 2 idem.

Zondag idem maar dan van 10 tot 18.00 uur. Maandag Cafe B. te B. vanaf 15.00 tot 1.00 uur.

Dinsdag de betonnen arena van 18.00 tot 1,00 uur.

Woensdag lekker VRIJ!!!

Donderdag Cafe B. te B> van 10.00 tot ????

Vrijdag betonnen arena, zaterdag betonnen arena en Cafe B.

Enz.enz.enz.enz.

Nog ff een paar weken volhouden en dan is er meer vrije tijd!!!!

Heerlijk, kan me er nu al op verheugen!

Lekker leuke dingen doen met de kinderen, tuinieren, lezen, naaien, breien, borduren, musea en concerten bezoeken en..... en..... o, ik heb zoveel leuke dingen in mijn hoofd zitten om te doen strakkies. Helaas ook wat minder leuke dingen die op de lijst staan, maar tja, die horen er ook bij!

Ik wens jullie allen een heel leuk weekend!! Geniet ervan!!!
Nou komt ie dan.

Zaterdag morgen en middag medische spullen sorteren, inpakken en klaar zetten voor Nigeria en Belize.

's Avonds naar een benefiet avond van de Fire Fighters, eten en dansen.

's Nachst rond 4uur de Formule 1 live kijken vanuit de Livingroom. Mocht ik mijn ogen tegen die tijd met stokjes openhouden dan gaat plan B in werking. Namelijk samen met de Friends van San Francisco Formula 1 Group in de sportbar hangen (10am) tijdens de opgenomen race.

Zondag staat nog voor de rest vrij maar daar kan zo verandering inkomen.
Vanmiddag na het telefoon gesprek met Bloesie, wat zeer verrassend was (dank daar voor) mijn nieuwe telefoon uitgepakt.

Dacht mooi even te kunnen spelen met de touch phone maar het is een brok ellende. Dus hij kan weer terug na de verkoper.

Dacht ik volgende week tijdens de race mooi te twitten tijdens Dutchie haar Marathon maar nee.
* Neemt de dankbetuiging van SFO met plezier aan*

Da's mooi klote, SFO! Niks niet twitteren dus!

Hopelijk heb je gauw een andere phone!

Nou, Dutch, we zijn niet de enigen die druk, drukkie, druk zijn!
Zal ik je ff bellen zondag, SFO?

(weet niet precies hoelaat dat kan met tijdsverschil enzo, wil je ook niet je bed uit bellen, hahaha)
Vinyl vind het altijd leuk als mensen bellen.

Tijdverschil is -9uur dus ja ben vandaag toch even optijd op maar dat had ze redenen.

Er werd in Sfo-vrouw haar Honda Civic ingebroken die hier op de oprit staat en laat mijn overbuurman die van het werk kwam toch nog net even op de bank zitten. Hij kwam naar buiten en schoot een kogel de lucht in met het gevolg dat er maar liefst 12 kogels richting zijn huis werd afgevuurd.

Lullige van het verhaal is gewoon dat dit een hele rustige buurt is en dat de goede buur hun aan het schrikken wilde maken om dit nooit meer te flikken.

Positief nieuws is dat er 5 politiewagens hier binnen 2 minuten voor de deur stond na ons telefoontje en dat geeft wel een goed gevoel. Normaal bij een inbraak doen ze niet zoveel maar nu worden de mogelijke verdachten voor moord aangeklaagd.

Je leest het alleen hier op de Topic en niet op mijn Blog aangezien ik familie niet wil laten schrikken.

Ander feit is dat ik vandaag druk wordt met het installeren van wat extra verlichting die aangaat dmv een sensor. En dat laatste zal ook niet meer zolang duren nu de zon langzaam opkomt.

Zo dat mij even een lekker verhaal, hoop dat ik Bloem nu niet afschrikt ivm haar bezoek in juni. Ik gebruik mijn Hollandse nuchterheid en verwacht dat de sukkels er wat van geleerd hebben.
SFO, ik schrik niet zo snel..ik kan me wel voorstellen dat de buurman zich een hoela is geschrokken. Je verwacht niet dat mensen terug gaan schieten. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Wij gaan vandaag op auto jacht, ik moet je eerlijk zeggen dat dit niet een favoriete bezigheid is.

Wel grappig dat we allemaal al met SFO hebben gepraat..

Nou, ik ga verder met mijn ontbijt.
Crisis, wat een verhaal... Das niet mis!

Had zomaar anders kunnen aflopen, brr....

Maarre... leuk, bel ik je morgenavond even! (voor jou dan morgen eind van de ochtend ofzo!)
Nou ik laat mij verrassen Vinyl.

Heb de eerste schijnwerpers nu hangen en schijnt midden tussen beide auto's. Daarnaast heb ik de optie om een camera systeem aan te schakelen alleen die moet er tegen die tijd dan maar eens komen.

Gek van het verhaal is dat het gewoon een heerlijke rustige buurt is. De buurman heeft het wapen voor onderzoek moeten inleveren echter denk niet dat hij wat te vrezen heeft. Hij schoot de lucht in en wilde gewoon deze schooiers uit onze straat hebben.

Zo ik ga maar weer eens verder met mijn volgende schijnwerper, de groetjes
Nah, lekker is dat zeg, SFO!!

Gelukkig ben jij de nuchtere Hollander!

Klote voor je buurman, wil je je buur helpen, krijg je kogels om de oren!

Zullen jullie wel ff geschrokken zijn, zeg!

Bloem, inderdaad grappig dat we met SFO gepraat hebben! Nou wij allemaal nog! Ha,ha,ha! Wie weet wat de toekomst ons allemaal brengen mag! Ben nog steeds van plan om SFO te gaan bezoeken, maar weet nog niet wanneer. Wie weet kunnen we elkaar nog eens in levende lijve zien! En spreken!
Vinyl! Hoe is het met jou???
Nou tweede schijnwerper met bewegingsmelder hangt ook dus ik vind het wel jetje voor vandaag.

Nou Bloes zoals ik van de week al aan gaf, als je me in levende lijve wilt zien dan wordt het afreizen naar de States want ik wil dit jaar toch proberen de NL's over te slaan.

De oudjes in Belize huppelen nu nog wel door nu ze midden zeventig zijn maar dat kan ook zo afgelopen zijn.
Nou kom net terug van de Fire Fighters, volgende keer mag ik de wel een tafel meenemen voor de benefiet.

Niet alleen Sfo-vrouw haar werk kwam voorbij maar velen anderen dingen en ik moet zeggen dat sloeg wel even aan.

In iedergeval een geslaagde avond met een silence oction, we hebben in iedergeval 3 fraaie paintings aan de muur nu.

Zo nu even snel mafffen en dan snel weer op, doei.
Veel kijkplezier gehad SFO?
quote:Bloesie schreef op 25 april 2009 @ 23:05:

Vinyl! Hoe is het met jou???

Goed! Beetje druk, want ik ben aan het afstuderen... maar verder goed!

En met jou?
@ Bloesie heb inderdaad veel kijk plezier gehad maar moet er wel bijzeggen dat ik dan maar ook net mijn ogen open kon houden.

Heb weer heerlijk met Vinyl zitten kleppen en oo wat was het weer ouderwets gezellig. Toch wel handig een telepfoon naast het zo moderne en snelle internet.
Bloessie, wie weet. Zo inderdaad grappig zijn..meeting in America:)

SFO..inderdaad handig die telefoon..fijn dat je even lekker met Vinyl hebt gekletst..

OK..verder geen nieuws, ook nog geen auto..We hadden gisteren geen zin...misschien dadelijk nog eventjes.
Voor ons is het aftellen nu echt begonnen, nog 5 nachten slapen voordat we de Meet & Greet met Dutchie & haar hubby hebben.

By the way Dutchie hoe gaat het met de voorbereidingen van de marathon. Heb je nog wat kunnen oefenen dit weekend.

Zo nu tijd voor een lekkere BBQ
Leuk vooruitzicht SFO..

Vanmiddag toch even twee auto's bekeken..in iedergeval een andere verkoper die we eerder deze week hadden. Maar nog niks gekocht.
Inderdaad leuke vooruitzichten Bloem, nu alleen nog werk voor de eerste 4 dagen.

Duik nog even de tub en dan lekker maffen, de mazzel.
wat een gezellige thee krans hier....

SFO ik mag niet meer dan 3 milesa per dag lopen dus daar hou ik mee maar aan (met tegenzin) zit stiekem te hopen op een wonder, misschine morgen met de cortizone shot,,,, whaaaaa nou daar hem ik geen zin in.....

trouwens een geweldige sitontdekt...

http://www.steepandcheap.com/

met om de 20 min een nieuwe deal ....

gisteren verbrand tijdens de eerste t-ball game van de oudste mini dutchie wat een comisch gezicht.. al die kleintje rennen achter de ball.. met 86 graden was het wel erg warm....

Nou volgende week heb ik het er op zitten...... en kunnen we ons voor bereiden voor het feest,..... en dan Drunk dialen SFO en ik jullie allemaal...pas maar op hahahah

ik mis kodak toch wel erg......
Je hebt inderdaad een gezellig thee krans gemist Dutchie, maar dat krijg je als je in het weekend van het internet wordt verstoten.

Ben benieuwd hoe het deze week met vliegen gaat. Dit varkentje moet waarschijnlijk wel een monddoekje voor doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven